Coucke hard aangepakt: Waardeloze gast en Club Brugge-supporter

    Coucke hard aangepakt: "Waardeloze gast en Club Brugge-supporter"

    zaterdag 10 november 2018 om 17:15

    Marc Coucke maakt het voorlopig nog niet waar als voorzitter van Anderlecht. De eerste transferperiode onder zijn bewind dreigt te floppen. Johan Boskamp is al langer geen fan van de miljardair.

    Via het kanaal Boskamp Online geeft hij aan dat hij weinig vertrouwen in hem heeft. "Anderlecht is dit jaar gewoon een matig ploegje. Het is Anderlecht onwaardig. Onvoorstelbaar wat daar allemaal gebeurt, zeg."

    De communicatie van Coucke strookt nog niet met de werkelijkheid. "Als je eerst zegt dat je wil inzetten op jonge jongens en je doet het dan niet… Tja, dan ben je een waardeloze gast en geen man van je woord."

    Boskamp weet niet of hij de situatie kan rechttrekken. "Coucke zal zich nu wel ellendig voelen. Trouwens: hij is supporter van Club Brugge, maar passeerde eerst via Oostende en zit nu bij Anderlecht."

    Plaats een reactie

    zaterdag 10 november 2018 om 17:28
    Bossie 😳😳😳 Boenk er op ?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 17:29
    Ja Jan, wie is er nu geen supporter van Club Brugge of in tweede instantie RC Genk. Ofwel ben je fan van No Sweat No Gloru, ofwel van Louis Vuitton. :)
    Vind ik leuk
    Hierulf +1054
    zaterdag 10 november 2018 om 17:30
    Mochten maar alle bleiters zwijgen en thuis blijven...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    zaterdag 10 november 2018 om 17:33
    Coucky'tje is als een klein kind en wou een speeltje..........Heeft zichzelf getrakteerd op een voetbalploeg zoals vele miljardairs.Zijn vermogen wordt op 4 miljard geschat maar die zullen rap op zijn. Met het proces dat boven zijn hoofd hangt dreigt hij een groot deel te verliezen. Schoenmaker blijf bij je leest.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1682
    zaterdag 10 november 2018 om 18:26
    En gij denkt dat? Laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    Toca +36466
    zaterdag 10 november 2018 om 18:56
    Zijn mensen die niet weten waar ze over spreken. In het allerslechtste geval moet coucke ooit 300.000 euro betalen als schadevergoeding.
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zaterdag 10 november 2018 om 18:30
    Ik zou Boskamp zijn commentaar wel willen lezen als Coucke het effectief recht trekt.....dan zal het wel zijn van " ik had het toch gezegd dat hij dat kon"....waardeloze gast geworden die Boskamp...
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    zaterdag 10 november 2018 om 18:48
    Boskamp zit er plat op
    Coucke heeft geen voeling met RSCA.
    Hopelijk is hij vlug weg; We moeten hem niet.
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 11 november 2018 om 13:16
    We moeten hem niet.???? Wel voor jezelf praten want wij moeten hem wel he...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws