OPSTELLING: Leko maakt verrassende keuzes tegen Charleroi

OPSTELLING: Leko maakt verrassende keuzes tegen Charleroi

Gepubliceerd: zaterdag 10 november 2018 om 17:00za 10-11-2018 om 17:00

Club Brugge gaat vanaf 18u op bezoek bij Sporting Charleroi. Opvallend is dat Saulo Decarli in de basis komt. Verder zien we net als op AS Monaco vier centrale middenveldersen staan zowel Clinton Mata als zijn concurrent Thibault Vlietinck in de basis. Die laatste speelt op links.

Dit is de opstelling van Club Brugge: Horvath, Decarli, Mechele, Denswil; Mata, Nakamba, Vanaken, Rits, Vlitinck, Vormer, Wesley. Arnaut Danjuma zit niet eens op de bank, hij is dan toch niet fit geraakt.

Plaats een reactie

Toca +44308
zaterdag 10 november 2018 om 17:22
Toch raar dat hij Decarli terug bovenhaalt.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 17:27
Wie zou jij daar zetten ipv Poulain, het ging tussen hem of Mitrovic. Wel een bewijs dat Club een tekort heeft aan centrale verdedigers
Vind ik leuk
Toca +44308
zaterdag 10 november 2018 om 17:42
Zou altijd Mitrovic nemen dan.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 18:00
ik ook ,maar misschien totaal uit vorm.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 17:24
voor mij meer verrassend dat Vlietinck op links staat dan dat Decarli speelt om de geblesseerde Poulain te vervangen
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 17:28
Naar mijn gedacht hebben we Mitrovic gehaald voor in de verdediging, wat doe decarli daar dan in godsnaam...
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 17:38
Het ging tussen die 2 voor ie plaats en denk dat Club weer op zoek moet naar 2 verdedigers die twa meer snelheid hebben
Vind ik leuk
Lodecol13 +2669
zaterdag 10 november 2018 om 17:50
Hebt ge de laatste matchen van mitrovick gezien uit verdedigend was het een grote fiasco dus geef decarli dan maar een kans om zich te bewijzen
Vind ik leuk
Lodecol13 +2669
zaterdag 10 november 2018 om 19:05
Flauwe match na vroege 1--0 wandel tempo geen inzet en schamel verdedigend werk tussen 3 verdediger mogen centeren zonder op de man een tackel in te zetten, hopelijk zijn ze uit hun slaap gewekt in de rust en geven ze alles in de 2e time
Vind ik leuk
blondel +3010
zaterdag 10 november 2018 om 19:55
één woord ,zwak.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws