'Er was een rel, maar Leko kan niet meer langs Vormer kijken'

    'Er was een rel, maar Leko kan niet meer langs Vormer kijken'

    zaterdag 10 november 2018 om 13:20

    Ivan Leko liet Ruud Vormer twee matchen op de bank. Tegen AS Monaco speelde de Nederlander weer en scoorde in de 0-4 zege. Volgens Luk Alloo speelde er iets tussen de trainer en de speler.

    "Volgens mij is de veto opgelost. Hij reageerde op het veld en dan word je alles vergeven", stelt de TV-maker bij Boskamp Online. “Leko kan niet meer naast Vormer kijken."

    Alloo weet niet wat er gaande was, maar heeft wel respect voor de keuze van Leko. "Je weet niet wat er in de kleedkamer is gebeurd. Misschien had Vormen geen zin. Of sprak Ruud Leko tegen. Misschien stak Vormer te lang in het frietkot. Ik vind het knap dat Leko hem op de bank zet. Niet veel trainers zouden dat durven."

    Plaats een reactie

    Rune1891 +2817
    zaterdag 10 november 2018 om 13:26
    "Volgens mij is de veto opgelost"... kan je een veto oplossen?
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    zaterdag 10 november 2018 om 13:37
    Welke vete een paar dagen rust kon ruud best gebruiken gevolg goal en assist, van een muis een olifant maken door de pers
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Fie +149
    zaterdag 10 november 2018 om 13:47
    Ze moeten toch iets hebben om over te schrijven hè. Keepersprobleem is nu (even) van de baan dus zoeken ze iets wat er niet is. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 15:47
    Woorden waren er na de uitspraken van Vormer maar Leko is niet rancuneus en Vormer heeft op Monaco getoond dat hij een vechter is
    Vind ik leuk
    RD +796
    zaterdag 10 november 2018 om 13:44
    Er is nooit een vete geweest, me dunkt.
    Vind ik leuk
    Slemmy +146
    zaterdag 10 november 2018 om 14:17
    Kunnen we geen veto stellen tegen zoveel typfouten in 1 artikel? :-p
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    zaterdag 10 november 2018 om 14:59
    Er is nooit een rel geweest. Vorige week op training geweest en die twee zijn de beste vriendjes.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws