Clement: “Heel de Belgische competitie wil ons die eerste nederlaag aansmeren”

Clement: “Heel de Belgische competitie wil ons die eerste nederlaag aansmeren”

Gepubliceerd: zaterdag 10 november 2018 om 12:34za 10-11-2018 om 12:34

Deze week staat de laatste speeldag van de heenronde van de Jupiler Pro League op het programma. Tijdens de eerste veertien speeldagen verloor KRC Genk nog niet. Philippe Clement hoopt die serie nog langer te maken.

KRC Genk gaat zondag op bezoek bij Royal Excel Moeskroen. "Het wordt onze 25e wedstrijd van het seizoen. We hebben maar één keer verloren op het kunstgrasveld van Sarpsborg", aldus de trainer op KRC Genk TV.

"Heel Europa, heel de Belgische competitie zit te wachten om ons die eerste nederlaag aan te smeren. Iedereen haalt daar ook extra motivatie uit. Dus wij moeten elke keer nog extra gemotiveerd en scherp zijn om deze fantastische reeks nog langer te kunnen volhouden."

Geen onderschatting
Clement onderschat de tegenstander van zondag zeker niet. "Moeskroen doet het niet slecht de laatste weken. Het is een ploeg met kwaliteiten, die heel veel druk zet. Moeskroen beschikt over een kleiner veld, waarin het moeilijker is om de ruimte te vinden. We gaan een heel sterk Genk moeten zien om die drie punten mee naar huis te nemen."

Poll

Wat verwacht je van de wedstrijd?

(281 stemmen)

Plaats een reactie

Weareleko +411
zaterdag 10 november 2018 om 12:50
Hoe langer een reeks duurt, hoe rappers daar een einde aan komt, maar zie ze tegen Moeskroen gewoon winnen.
Vind ik leuk
Geofpurple +7238
zaterdag 10 november 2018 om 12:53
Begint Martinez allures te krijgen, die zou van Andorra ook een te duchten tegenstander maken :P
Vind ik leuk
freejazz +2642
zaterdag 10 november 2018 om 12:56
Andorra, ik heb ze een oefenmatch weten te winnen tegen Vaticaan met 8-0. Of vergis ik me nu.....?
Vind ik leuk
Geofpurple +7238
zaterdag 10 november 2018 om 12:57
Vandaar dat ik het aanhaal :P
Vind ik leuk
freejazz +2642
zaterdag 10 november 2018 om 13:00
Tof
Vind ik leuk
THOR4ever +3424
zaterdag 10 november 2018 om 12:59
Moeskroen wint thuis van Gent en speelt gelijk tegen Standard. Sinds ze die Duitse trainer hebben zit het beter in elkaar bij Moeskroen. Dus ik volg Clement wel.
Vind ik leuk
Geofpurple +7238
zaterdag 10 november 2018 om 13:15
Ik niet, das gewoon zeggen, ik ga de druk wat weg nemen en antwoord iets in politiek correcte aard.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 13:19]
Vind ik leuk
THOR4ever +3424
zaterdag 10 november 2018 om 15:13
Denk dat hij in de eerste plaats de eigen troepen scherp wil houden, maar kom, hij is idd ook wel altijd ‘politiek correct’ zoals jij dat noemt.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
zaterdag 10 november 2018 om 13:00
Ja clement dat is zo als 1e op de ranglijst en nog niet verloren wilt iedereen die 1nederlaag toedienen maar die druk moet ge toch al kennen wegens uw verleden bij brugge
Vind ik leuk
Boerken +8546
zaterdag 10 november 2018 om 13:53
Nee iedereen wil vooral verliezen tiens !
Vind ik leuk
freeman +14159
zaterdag 10 november 2018 om 14:51
Dat is dan ook de tol die je dient te betalen als je de rangschikking aanvoert !Alle ploegen zijn extra gemotiveerd om iets te kunnen halen . Laat Genk nog maar tijdje eerste staan .....
Vind ik leuk