Coucke reageert na Europese blamage: Wij zijn dat verschuldigd

    Coucke reageert na Europese blamage: "Wij zijn dat verschuldigd"

    vrijdag 9 november 2018 om 11:30

    Dat Anderlecht in een crisis zit is nog een understatement. De fans keren zich steeds meer tegen het bestuur van de club. Anderlecht komt nu via Twitter met een korte reactie van de voorzitter.

    Via het officiële account komt er nu een reactie op de nieuwe nederlaag van donderdagavond. Ook tegen Fenerbahçe ging het weer mis met 2-0. Dat moet Anderlecht nu inspireren om te herbronnen, zo weet voorzitter Marc Coucke.

    Bij Het Laatste Nieuws reageerde hij nog iets uitgebreider. "Ik dacht dat we zouden overwinteren als we hadden gewonnen tegen Fenerbahçe. Het was zeventig minuten niet slecht, het is ook niet hier dat we het weggegooid hebben. Wat we brengen, is onvoldoende voor deze club."

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 november 2018 om 11:43
    Na iedere wedstrijd hoor je hetzelfde.. begin een beetje afgezaagd te worden!
    Vind ik leuk
    freeman +11541
    vrijdag 9 november 2018 om 11:45
    Anderlecht moet zich herbronnen ....? Best beginnen met zelf in de spiegel te kijken ! Hij IS toch Anderlecht ?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9968
    vrijdag 9 november 2018 om 19:59
    Geloof me, hij is NIET Anderlecht, al begrijp ik war je wil zeggen!
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    vrijdag 9 november 2018 om 11:46
    T is is iets anders dan hard blijven werken. Maar het kunnen even holle woorden zijn.
    Vind ik leuk
    Jo +120
    vrijdag 9 november 2018 om 11:47
    Ja bon, ze kunnen ook niets anders meer zeggen dan dit hé. Het zal voor de Anderlecht-supporter afwachten zijn tot aan de wintermercato. Dan zal blijken of ze het begrepen hebben of niet. Dwz een hoop bagger buiten en enkele kwaliteitsspelers binnen. Niet meer, niet minder.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15046
    vrijdag 9 november 2018 om 11:50
    Die praatjes moeten dringend plaats gaan maken voor daden.
    Vind ik leuk
    VaSy +899
    vrijdag 9 november 2018 om 11:58
    Daden kunnen pas volgen tijdens de wintermercato.
    De enige doe hun woorden kunnen omzetten in daden zijn momenteel de spelers.
    Maar deze groep slappe dweilen gaat dat niet doen...
    Misschien een flits hier en daar van Bakkali en Saelemaekers. Dimata die soms eens even op niveau speelt en daarna weer wegzakt of 1 prachtige pas van Bornauw.. maar daar zal het wel bij blijven.
    Vind ik leuk
    freeman +11541
    vrijdag 9 november 2018 om 13:05
    Weinig goede resultaten gezien bij vele ploegen tijdens de wintermercato . De " echte witte merels " zijn gewoonlijk niet aanwezig op de transferlijsten .....
    Vind ik leuk
    Broesken +20
    vrijdag 9 november 2018 om 11:52
    Zolang Coucke van zichzelf denkt een voetbalkenner te zijn zal het nooit lukken. Die man staat veel te graag zelf in de belangstelling
    Vind ik leuk
    freeman +11541
    vrijdag 9 november 2018 om 13:06
    Wisten we dan ook al heel lang .....
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2887
    vrijdag 9 november 2018 om 16:14
    Volgens mij heeft coucke zelfs al meermaals gezegd totaal geen voetbalkenner te zijn...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:11
    Om te herbronnen allen een weekendje naar Durbuy kado se :)
    Vind ik leuk
    freeman +11541
    vrijdag 9 november 2018 om 13:06
    Voor alle supporters ....?
    Vind ik leuk
    camargue +2423
    vrijdag 9 november 2018 om 12:20
    "het was 70 minuten niet slecht" ... meneer Coucke wanneer gaan ze dan eens 70 minuten goed zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:08
    ging net hetzelfde zeggen, wat Coucke goed vindt, is wel vlug tevreden zijn, maar hij vergeet, dat hij ni meer bij KVO zit
    Vind ik leuk
    camargue +2423
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    inderdaad maar hij komt toch niet van een andere planeet waardoor hij niet zou weten waar hij aan begon? Op den duur ga je denken dat er andere zaken spelen ... naam, vervlogen prestige, ...
    Vind ik leuk
    vanhimst +994
    vrijdag 9 november 2018 om 12:22
    Mr. Coucke , de supporters zijn het beu elke week dezelfde zever verkopen dat lukt niet meer , hoop dat U nu doorheeft dat Oostende niet te vergelijken is met Anderlecht en dat de beloftes die U geeft om betere spelers aan te kopen zult waarmaken
    Vind ik leuk
    Heppen1J +100
    vrijdag 9 november 2018 om 12:34
    coecke zwijg en ga over Tot Aktie
    op transformatie je zijt een puinhoop aan het aanrichten
    Vind ik leuk
    Gimini +711
    vrijdag 9 november 2018 om 12:38
    Gooi die pipo van een trainer buiten en stel iemand aan waar de spelers voor willen spelen met hart en ziel, er is meer dan genoeg talent in de ploeg, het moet er gewoon uitgehaald worden . Je hoop zetten op de "winter mercato" zal hopen geld kosten en met die pipo aan het commando helemaal geen garantie.
    Vind ik leuk
    Frefke +630
    vrijdag 9 november 2018 om 13:22
    Tijd om te analyseren...
    Nu pas ? Als het kalf al lang verdronken is !
    En, is dat nog nodig ? Op alle fronten al uitgeschakeld en hoe ? Nog niet genoeg miserie gezien tot op heden ?
    Vind ik leuk
    Dirk H +3106
    vrijdag 9 november 2018 om 14:27
    Coucke wat JIJ aangekocht hebt is ONVOLDOENDE!
    Vind ik leuk
    JVR +153
    vrijdag 9 november 2018 om 14:31
    Anderlecht is momenteel beter dan Fenerbahçe, dat hebben ze zowel thuis als op verplaatsing laten zien, en ongetwijfeld zijn ze beter dan Spartak Trnava, maar in plaats van 9 op 9 is het een heel magere 1 op 9 geworden en dat is enkel en alleen te wijten aan individuele fouten... gisteren was het de beurt aan Vranjes, 2 weken geleden was het Gerkens, enz... er lopen er teveel rond die het niveau Anderlecht onwaardig zijn! Milic, Makarenko, Gerkens en Vranjes,... om er maar enkele te noemen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    Den Didi +309
    vrijdag 9 november 2018 om 14:54
    Ik medelijden met hem met geld kan je misschien alles kopen maar dan zou ik zeggen begin met uwe huiswerk in de plaats van in de belangstelling te staan, ik hoop op beterschap de supporters
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    vrijdag 9 november 2018 om 14:58
    Afgezaagd.
    Vind ik leuk
    strat2 +188
    vrijdag 9 november 2018 om 15:11
    Succes Marc Coucke, de uitkomsten van deze analyse en de daaraan verbonden acties zullen (mits doeltreffend) cruciaal zijn om nog iets van dit seizoen te redden, en de sportieve trein van Anderlecht terug op de rails te zetten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:45
    wat kan je kopen tijdens de wintermercato. Goede buitenlandse ervaren spelers zijn niet vrij, die paar toppers die nog in België spelen zoals trossaerd, vanaken, malynovski, carcela gaan niet naar Anderlecht. Het enige wat je kan en moet doen is jonfe talenten kopen in het buitenland maar dat doet anderlecht nooit. Dus hopeloos denk ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws