Nieuwe kopzorgen voor Vanhaezebrouck: Vrees dat hij niet kan spelen tegen Gent

    Nieuwe kopzorgen voor Vanhaezebrouck: "Vrees dat hij niet kan spelen tegen Gent"

    vrijdag 9 november 2018 om 08:49

    RSC Anderlecht is er donderdag niet in geslaagd om punten te pakken tegen Fenerbahçe. Het werd 2-0. Die twee doelpunten vielen pas na de wissel van Sébastiaan Bornauw. De verdediger viel geblesseerd uit.

    Bij de rust stond het nog steeds 0-0 tussen Fenerbahçe en Anderlecht. Hein Vanhaezebrouck moest tijdens de rust echter ingrijpen en Bornauw aan de kant laten. Het was niet meteen duidelijk waarom, maar de jonge verdediger blijkt een blessure te hebben opgelopen.

    "We denken dat hij een hersenschudding heeft opgelopen (bij een kopduel ging het hoofd tegen hoofd, red.), dat zou een groot gemis zijn", geeft Vanhaezebrouck aan bij Het Laatste Nieuws.

    Dat bleek tegen Fenerbahçe al een groot gemis te zijn. Nu komt ook de topper tegen KAA Gent in het gedrang. "Ik vrees dat hij zondag niet zal kunnen aantreden", aldus Vanhaezebrouck.

    Plaats een reactie

    Toca +36799
    vrijdag 9 november 2018 om 08:55
    De enige verdediger die naam waardig. Dat is een ramp.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    vrijdag 9 november 2018 om 09:39
    Toca ,
    De kan zal helemaal leeg moeten
    En de bodem is nog lang niet bereikt
    Sterkte vriend
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    vrijdag 9 november 2018 om 10:09
    weet ik wel, wij worden Standard 2 heb ik eerder al is gezegd, een topclub op basis van het verleden.
    Als we terugkomen, zal het niet voor de eerste jaren zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:54
    Met een verstandig beleid kan je er snel terug staan. Als je eerlijk bent is die nivellering naar onder toe al een jaar of 1 bezig. Niemand die er naar kraaide en ik zag met regelmaat dat er slechte beslissingen genomen werden. En nu zijn we 15 jaar later en het is al lang niet meer 5 voor 12. Coucke had vorige zomer al voor verbetering kunnen zorgen maar wat een slechte spelers heeft die man ook gekocht, dat wist je toch vooraf? Ik snap niet dat vele mensen pas nu hun ogen opentrekken. En ook het bestuur maar zo fier als een gieter over hun transfers, terwijl het duidelijk was dat er veel afval gekocht werd voor veeeel geld. Anderlecht komt wel terug als de club goed geleid wordt. Soms wou ik dat ik Anderlecht kon kopen (wat ik helemaal niet kan) en mijn zin kon doen, dan zouden we er nu veel beter voorgestaan hebben. Want veel spelers die er nu rondlopen zou ik nooit gekocht hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:48
    Club heeft ook zo'n periode gehad en het duurde een jaar of 10 om er weer bovenop te komen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:25
    Elke club heeft wel ups en downs. Maar zo klungelen in de Belgische competitie en Europees ook al uitgeschakeld... het is een bende sukkelaars. En dat is al jaren aan de gang. Je kan een minder seizoen draaien, maar het duurt nogal lang en dan zie je al die verkeerde beslissingen.... Het ergste is dat dit perfect te voorkomen was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:50
    nu moeten rekenen op man van 8milj, zal tellen worden (foutjes) hopelijk ni zoveel, als zijn transfer prijs ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:01
    Gewoon onbegrijpelijk dat de afwezigheid van een jeugdspeler niet opgevangen kan worden door duurdere aankopen.
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    vrijdag 9 november 2018 om 11:05
    Dat is gewoon schandalig. En zegt alles over de transfers van Coucke en Devroe.
    Vind ik leuk
    Shredder +3141
    vrijdag 9 november 2018 om 08:57
    Kopzorgen, hersenschudding. I see what you did there!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:42
    Nu gekwetst, zondag zo fris als een hoentje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:02
    Geloof je zo weinig je ex trainer?
    Vind ik leuk
    camargue +2496
    vrijdag 9 november 2018 om 14:18
    Laat Dante of Delcroix eens spelen ipv Sanneh, slechter kan het toch niet mee r worden?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws