Bakkali kan niet op veel begrip rekenen: ‘Zelfs in provinciale weten ze dat’

    Bakkali kan niet op veel begrip rekenen: ‘Zelfs in provinciale weten ze dat’

    donderdag 8 november 2018 om 23:45

    Zakaria Bakkali pakte een domme tweede gele kaart op het veld van Fenerbahçe. De vleugelspeler mocht daardoor vroegtijdig gaan douchen. Vorige speeldag was Bakkali nog de sterkhouder met twee goals tegen de Turken.

    RSC Anderlecht stond op dat moment al 2-0 achter, maar Het Laatste Nieuws is toch hard voor Bakkali. ‘Bakkali maakte een ‘professionele fout’ – in deze zijn die woorden allerminst op hun plek – om de tegenaanval af te stoppen. Zelfs in provinciale weet men dat dat geel oplevert. En als je dan al in het boekje van de arbiter staat..’

    Ook moet paars-wit flink gaan versterkingen in januari. ‘In het algemeen krijgt dit Anderlecht echter geen kansen. Er is amper présence in de zestien. Zo scoor je nooit. Het zullen in januari niet zomaar aanwinsten uit de ‘sjiekenbak’ mogen zijn...’

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 november 2018 om 00:06
    Die aanwinsten uit de "sjiekenbak" zijn er al mijn gedacht.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    vrijdag 9 november 2018 om 00:11
    Coucke laat zich belachelijk maken en eergierig als de man is laat hij dit niet over zijn kant gaan. Men kan zich verwachten aan minstens 3 verschroeiende aankopen tijdens de wintermercato. De schade in de competitie is al bij al nog beperkt. Hoe irrationeel het ook moge klinken, ik schrijf ze nog niet af voor de titel.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +856
    vrijdag 9 november 2018 om 06:36
    en dat is nu de exacte reden waarom Hein z'n troepen in Europa slecht laat spelen. hij wil er vanaf en hopen dat club en genk lang door gaan. zo heeft hij met geluk eens een titel kunnen pakken.......
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    vrijdag 9 november 2018 om 07:42
    Redenering van een echte Calimero!
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +856
    vrijdag 9 november 2018 om 09:12
    sorry to dissapoint u....... reality 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 05:20
    Jammer dat zijn lastige karakter zijn carriere zo veel in de weg heeft gestaan.
    Technisch is hij echt een genie, maar qua maniertjes is hij (nog steeds)geen topper.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    vrijdag 9 november 2018 om 07:43
    Bakkali is de laatste dat we iets kunnen verwijten, die probeert en durft tenminste nog iets.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    vrijdag 9 november 2018 om 07:45
    Klopt maar mag toch een tikkeltje minder egoïstisch worden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 07:53
    Inderdaad. En hij moet gaan opletten met zijn duikvluchten want die worden stilaan bekend bij de scheidsrechters.
    Vind ik leuk
    purple +562
    vrijdag 9 november 2018 om 08:20
    het is wel zo dat je in januari geen versterking kan gaan halen....
    ze zijn niet te betalen als ze echt goed zijn ,en al de rest dat wordt aangeboden door makelaars is ofwel niet fit of zit op de bank....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:45
    Bakkali was gefrustreerd en één van de weinige met Saelemaekers die konden en wouden spelen om te winnen !
    Inzetten en doorzetten, vechtlust, kampfschwein, voetbalinzicht, staat niet in hun woordenboek meer van deze voddenploeg.
    Ze kregen 60% balbezit want ze konden er toch niets mee doen ! Machteloos en mateloos zwak !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws