Fans duiden schuldigen aan bij Anderlecht: ‘Vooral hij is waardeloos’

    Fans duiden schuldigen aan bij Anderlecht: ‘Vooral hij is waardeloos’

    donderdag 8 november 2018 om 19:46

    RSC Anderlecht is uitgeschakeld in de Europa League na de 2-0 nederlaag tegen Fenerbahçe. De supporters wijzen vooral met de vinger naar Marc Coucke en Luc Devroe.

    Poll

    Vind jij dit ook?

    (407 stemmen)

    Plaats een reactie

    Intel +1238
    donderdag 8 november 2018 om 19:57
    Hein buiten voor januari en een paar transfers . Hij krijgt er geen vuur meer in, er zijn al trainers voor heel veel minder buitengegooid Na een jaar mag het toch wat meer zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    donderdag 8 november 2018 om 20:35
    Hein is niet het grote probleem. Met deze kern kan zelfs Guardiola niet veel...enige spelers die beter zijn dan gemiddeld voor JPL zijn Dildolion, Saele, Trebel en Dimata. Bakkali is nog altijd een vraagteken en Najar vindt zijn oude vorm maar niet. Dan heb je nog enkele goede talenten zoals bornauw, amuzu en sambi maar die zijn nog te wisselvallig. De rest is middelmaat. En dat is triestig gezien de 32 transfers...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:01
    Didillon ga ik akkoord mee. Bakkali heeft de kwaliteiten om het te worden, dat zie ik wel in orde komen als hij het serieus meent. Saelemaekers is momenteel nog niet voldoende als basisspeler. Dimata is zeker niet de moeite. Je mag dan argumenteren dat hij 10 goals heeft... maar neem die hattrick weg en zijn penalty's en je ziet de realiteit, dat is geen vlot scorende spits. Zelfs geenngoede spits. Trebel is OK, maar niet meer dan dat. Idealiter is dat een back-up en hij is het zeker niet waard om een toploon te krijgen. En inderdaad Najar kan het ook, al moeten ze hem hoger posteren als je hem beter wil zien spelen. En inderdaad Amuzu en Sambi dat is echt momenteel nog niet voldoende als basisspeler. Kortom, slechte kern. Een van de slechtste ooit. En dan wil ze Dimata kopen......heeeeeeeeeeeeelp. Als ze hem kopen als invaller en lager met winst verkopen, dan OK. Maar als ze hem kopen als aanvalsleider..... dan schiet Anderlecht in zijn eigen voet, dit is geen niveau voor een topclub momenteel.
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    donderdag 8 november 2018 om 21:32
    Dus eig maar 1 à 2 spelers beter dan gemiddeld, we zijn dus het nieuwe kortrijk? :). Vind ik wat overdreven want dan zouden we niet 4de staan. Maar idd wel 1 van de slechtste kernen ooit. Echt pijnlijk hoe Coucke zich op de borst zat te kloppen na de mercato en de eerste 4 matchen...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:38
    Inderdaad, Coucke,zo fier als een gieter terwijl ik het allemaal maar niets vond. De transfers die ik niet wou spelen niet of vallen door de mand. Maar ze zijn wel gekocht. Diegene die ik wel wou spelen nu in Brugge.
    Vind ik leuk
    agdh +1467
    donderdag 8 november 2018 om 22:20
    Mag ik u er even op wijzen dat Dimatta 21j, heeft zeker en vast nog veel werkpunten, Maar om hem zo af te schrijven vind ik een brug te ver
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:43
    Maar hij is momenteel te licht. Leeftijd doet er niet toe, je kan niet blijven zeggen dat hij veel werkpunten heeft. Als dat zo is dan hoort hij bij Anderlecht op de bank of moet hij bij een mindere club gaan spelen. Het is hier wel Anderlecht. Daar mag het niet zijn dat je spelers opstelt als basisspeler, die nog veel werkpunten hebben, maar die nog jong zijn en het dus nog wel in zich hebben om beter te worden. Het is nu dat het goed moet zijn.
    Vind ik leuk
    Intel +1238
    donderdag 8 november 2018 om 21:08
    Volgens mij kan een andere coach hier toch meer uit halen , hij zegt dan nog vaak dat ze goed spelen ik zie dat dus niet kan aan mij liggen ook ik zie niet elke wedstrijd van rsca . Maar Hij stelt toch de spelers op hij maakt de opstelling en hij zal toch wel een klein beetje inspraak gehad hebben in de transfers ? Nee voor mij is Hein niet geslaagd bij rsca zelfde als op het einde bij Gent de spelers willen niet voor hem door het vuur gaan .
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    donderdag 8 november 2018 om 21:26
    Wrschlk heb je gelijk dat een andere trainer hier meer kan uithalen maar enkel omdat die trainer op zijn 'Weilers' zal moeten spelen om met deze kern resultaat te halen. Hein wil dominant spelen, zoals het zou horen Rsca zijnde, maar deze kern is rsca onwaardig. Dus blijft voor mij de kern het probleem en niet Hein.
    Vind ik leuk
    Intel +1238
    donderdag 8 november 2018 om 21:48
    Dat hij een ploeg dominant laat spelen is wel al even geleden , bij Gent al een hele tijd niet bij rsca vorig seizoen niet en dit seizoen ook niet . Maar ieder zijn mening zou maar saai zijn moest iedereen hetzelfde denken .
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2782
    donderdag 8 november 2018 om 20:00
    De nekken zijn echt in vrije val.
    En dat is jammer,voor zowel vriend als vijand
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    donderdag 8 november 2018 om 20:04
    Als zelfs jij medelijden hebt...dan is het dieptepunt bereikt 😜

    Nee serieus, het is jammer maar ik vraag me echt af wie deze troep gaat opruimen?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:06
    Ik weet niet of er geld is voor een nieuwe trainer ,maar slimme spitsen heb je nodig die alles in 1 oogopslag kunnen overzien ipv zich vast te lopen
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:06
    Die slimme spits hebben ze net voor transferdeadline naar Udinese gestuurd...
    Vind ik leuk
    Toca +36586
    donderdag 8 november 2018 om 20:24
    Sowieso een buitenlandse coach he. Hier is er niemand .
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    donderdag 8 november 2018 om 20:31
    Tja misschien, maar dan vrees ik nog meer vervreemding van het eigen huis en diens stijl, waar nu niets of niemand meer van overblijft! De enige coach in eerste die nog het Anderlecht van vroegere kent, is Glenn, maar erg graag gaan de meeste die niet zien komen!

    Oftewel Vercauteren want scifo en Walem zullen sowieso te weinig zijn dus is enkel een buitenlandse poste een optie
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    Toca +36586
    donderdag 8 november 2018 om 21:05
    Met Vercauteren zou ik wel kunnen leven.
    met De Boeck niet, je kan geen trainer nemen enkel en alleen omdat hij ex speler is. De boeck heeft er als trainer nog niet teveel van gebakken he.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:07
    Bwa, vorig jaar heeft die bij Kortrijk wel mooie dingen laten zien.
    Vind ik leuk
    Toca +36586
    donderdag 8 november 2018 om 21:20
    Maar als dat al een referentie is om trainer van Anderlecht te worden.....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:21
    Nee zeker?
    Vind ik leuk
    Toca +36586
    donderdag 8 november 2018 om 21:45
    Voor mij niet nee 😁😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:25
    Maar voor Coucke mss wel.
    Vind ik leuk
    Toca +36586
    vrijdag 9 november 2018 om 10:36
    Coucke ziet het anders dan ik denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:39
    Aan zijn aankopen te zien denk ik het ook.
    Vind ik leuk
    Pierke79 +394
    donderdag 8 november 2018 om 21:12
    Yves Vanderhaeghe kent het huis toch ook, is vrij en heeft Hein al eens opgevolgd. Waarmee ik echter niet wil zeggen dat dat de oplossing zou zijn...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    donderdag 8 november 2018 om 21:13
    Ok, heb ik aan gedacht..maar ik zou liever passen
    Vind ik leuk
    strat2 +177
    donderdag 8 november 2018 om 20:41
    Vercauteren! Als die wil komen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2782
    donderdag 8 november 2018 om 20:36
    Tja vriend ,het is altijd het zelfde .
    Den berg stront wordt hoe langer hoe hoger.
    Iedereen vind dat het stikt als de pest maar niemand doet er wat aan.
    Dit is echt on Anderlecht
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    donderdag 8 november 2018 om 20:38
    Niemand lijkt nog de rug te rechten, dat is idd echt on-Anderlechts

    We are Anderlecht klinkt momenteel een holle slogan
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2782
    donderdag 8 november 2018 om 20:41
    Ik volg het voet bal reeds meer dan 55 jaar
    Maar deze gelatenheid bij de nekken heb ik nog nooit meegemaakt
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    donderdag 8 november 2018 om 20:44
    Dat klopt, de moedeloosheid is ook nog nooit zo groot geweest
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:49
    Zet, ik wil de boel wel opkuisen. Sterker nog, als ik daar zat en het voor het zeggen had dan was er minder op te kuisen. Dan had ik de transfers van Milic, Makarenko, Saief, Dimata en Musona tegengehouden. Dat is al veel geld he. Met die som was wel beter te vinden. Ik had ook nooit Sanneh gehaald voor 8 miljoen. Heb je de tegendoelpunten gezien. Het tweede doelpunt laat hij de lan met de bal voor Didillon, en dan laat hij de opkomende man gewoon lopen... Het eerste doelpunt was een mooie aanvallende actie. Zijn tegenstrever liep van Sanneh weg richting Milic en de man van Milic liep naar het centrum. Maar Milic werd geblokkeerd door diegene die bij Sanneh stond en in het centrum stond Sanneh dus niemand te dekken. Ongelofelijk. Ik wil die boel gerust opkuisen. Ik zou deze zomer ook Schrijvers en Rits gehaald hebben. Maar ja. Mocht ik daar al langer zitten ik zou nog kemels tegengehouden hebben. Transfers van spelers als Bulykin en Conte en Gerkens en Armenteros enzo zouden er nooit gekomen zijn en ook Bruno en Suarez zou ik verkocht hebben toen ze er veel geld voor geboden hadden, idem met Kara. Resultaat is gekend, nu verdienen ze er niets aan. Ik zou er ook een lange-termijnvisie uitbouwen. Mocht Coucke me roepen ik zou gaan. En ik zou hem meer opbrengen dan ik kost.
    Vind ik leuk
    JDP +271
    vrijdag 9 november 2018 om 07:59
    Iedereenanalist = iedereenmanager
    Achteraf zeggen wie gekocht en niet gekocht moest worden is net iets makkelijker.
    Maar je hebt natuurlijk een punt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 07:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:23
    Kijk in het verleden terug naar mijn reacties en je zal wel terugvinden dat ik het geen goede transfers vond. Ook Dimata. Ik heb het nog nooit geweten dat er een speler aangeworven is waarvan ik heel zeker was dat het niets zou worden, dat die is beginnen schitteren. Kanu bv vond ik ook niets, maar op een gegeven moment had die zelfs een basisplaats te pakken. Maar geslaagd kan je die speler niet noemen. Soms weet je het zo zeker zoals bij Musona dat het niets wordt en toch halen ze die.
    Vind ik leuk
    JDP +271
    vrijdag 9 november 2018 om 22:06
    OK Ik zal je voorspellingen voortaan wat in het oog houden 😉
    Ik ben daar zelf niet heel goed in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 23:01
    Goh. Het is niet dat ik elke transfer juist kan voorspellen. Er zijn er ook die ik niet ken en die ik dan eens bekijk op Youtube om eens bezig te zien. Soms zie je dat die iets kunnen maar dat is dan op een lager niveau en dat zijn dan transfers waarvan ik denk dat het wel iets kan worden. Transfers waarvan ik vooraf wist dat het geen Anderlecht materiaal was en die ik nooit bij de club gehaald zou hebben: Bruno, Gerkens, Klestjan, Armenteros, Musona, Reynaldo, Katana, Conté, Badji, Hanni, Boelykin, Kanu, Thelin, Makarenko, Leiva, Milic, Vésélinovic, ... Die had ik moest ik mijn mening gegeven hebben bv nooit laten komen omdat ik voelde dat het niet voldoende was. Maar bv Stanciu zou ik zeker hebben genomen, maar die is dan wel mislukt, maar ik geloof nog wel in hem. Ook Mitrovic toen die voor het eerst naar RSCA kwam, daar was ik voorstander van. En de transfer van Theo zou ik ook niet tegengehouden hebben. Maar die bovenstaande zeker wel en dat zou Anderlecht een hoop geld bespaard hebben.
    Vind ik leuk
    DieterW +301
    donderdag 8 november 2018 om 20:02
    Het voetbal is ok, alleen het resultaat niet altijd durft Hein dan nog te zeggen. Hij moet komiek worden ipv trainer. Met Coucke en devroe is het een mooi trio om op te treden. #couckenbakernietsvan
    Vind ik leuk
    Xynix +137
    donderdag 8 november 2018 om 21:09
    Misschien een schrale troost, maar er stonden vandaag 6 Belgen aan de aftrap waarvan 5 jonge gasten. Omring die jongens met enkele sterke, creatieve spelers en er kan misschien terug iets opgebouwd worden. Maar nu zijn ze niet al te best omringd, wordt er leergeld betaald en doet het geregeld pijn aan de ogen. Het mag wel iets meer zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:48
    Xynix ik geef u helemaal gelijk , en ze hebben allemaal nog veel groeimarge ,voor mij op elke linnie een ervaren topper en de machine zal wel beginen draaien .
    Vind ik leuk
    wesleyvb +923
    donderdag 8 november 2018 om 21:24
    Het bestuur is het probleem, wie heeft al die spelers van Oostende binnen gehaald? Coucke mijn gedacht, niet Hein !
    Vind ik leuk
    Heppen1J +96
    donderdag 8 november 2018 om 21:40
    heintje dagen zijn geteld
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws