Kritiek op ‘dure’ Anderlecht-verdediging: ‘Hebben die makelaars goed gedaan’

    Kritiek op ‘dure’ Anderlecht-verdediging: ‘Hebben die makelaars goed gedaan’

    donderdag 8 november 2018 om 19:08

    Anderlecht ging roemloos ten onder op het veld van Fenerbahçe. Volgens Geert De Vlieger zag vooral de verdediging er niet goed uit bij paars-wit.

    Sanneh kwam in de tweede helft het veld op in plaats van Bornauw. De verdediger van acht miljoen euro ging echter onder de bal door bij het eerste doelpunt. “Toch redelijk veel geld voor dit soort verdedigers bij RSC Anderlecht”, begint De Vlieger op Twitter.

    “Dat hebben die makelaars goed gedaan”, aldus de oud-doelman. Anderlecht is overigens Europees uitgeschakeld en staat met één punt helemaal onderaan groep D. Paars-wit is dit seizoen de eerste club die in de groepsfase definitief is uitgeschakeld.

    Poll

    Vind jij dit ook?

    (204 stemmen)

    Plaats een reactie

    purple +557
    donderdag 8 november 2018 om 19:16
    Hoezo ?
    Die is toch beter dan mbemba!!!
    Goed werk #luc Devroe...
    En nog even dit: aan Geert devlieger de zogenaamde analist!
    Het feit dat je dat twittert zegt veel over je persoonlijkheid,indien je ook maar een beetje klasse had zou je dit nooit doen!ook al heb je gelijk....
    dit soort zaken is voor de supporters of voor de anti supporters ,maar een analist moet een beetje neutraal zijn!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    donderdag 8 november 2018 om 19:30
    Idd, Devroe toont voorlopig dat hij eerder thuishoort bij lommel dan rsca en Coecke die kent niet meer van het sportieve als de gemiddelde supporter...
    Vind ik leuk
    Basvyncke +664
    donderdag 8 november 2018 om 19:33
    Zeg wel. Begin juli 2018: we geven geen 9milj voor een keeper en een verdediger ( Mbemba en Sels ) Eind augustus 2018: 8milj voor een onbekende centrale verdediger... Goe bezig Luc ?!
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    donderdag 8 november 2018 om 21:35
    Kweetniet zozeer dat hij niet neutraal is. Kan bij iedere ploeg wel zijn commentaar kwijt
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 8 november 2018 om 19:24
    Geert ga eens bij psychiater langs man, wordt hoog tijd da je uw rsca trauma achter u laat.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3059
    donderdag 8 november 2018 om 19:26
    Ik denk dat zijn trauma geen kleur heeft; hij twittert vooral over ploegen die het even wat minder doen. Afbreken is nu eenmaal makkelijker dan op opbouwen...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 8 november 2018 om 19:28
    Die gast kwijlt gewoon uit zijn bek als em rsca kan bashen. Vrij ongepast gedrag voor een 'zogenaamde' analist.
    Vind ik leuk
    Toca +36526
    donderdag 8 november 2018 om 19:30
    De vlieger negeren makker. Al is onze verdediging wel een zeef.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9918
    donderdag 8 november 2018 om 19:32
    En de rest te traag en steriel, inspiratieloos me5 uitzondering van bakkali
    Vind ik leuk
    Toca +36526
    donderdag 8 november 2018 om 19:34
    Het was idd weer een topprestatie 🙄
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:44
    Ik treur met u mee
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9918
    donderdag 8 november 2018 om 19:44
    Van jou geloof ik dat nog...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:47
    Ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber en schuw geen kritiek en als het goed is zal ik het ook zeggen.
    Vind ik leuk
    Toca +36526
    donderdag 8 november 2018 om 19:51
    T is meer berusting dat ik voel.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9918
    donderdag 8 november 2018 om 19:57
    In die fase zit ik nog niet...moedeloos en boos, dat wel...
    Vooral omdat ik iedere keer als een klein kind geloof in een overwinning, lompe naïeveling!
    Vind ik leuk
    Toca +36526
    donderdag 8 november 2018 om 20:00
    Moedeloos ben ik al wel langer. Het is in feite al jaren bezig hè. Al van het 2e jaar onder Van den Brom. Toen haalde we nog de titel met Hasi , maar t seizoen was slecht. En de waardeloze titel met Weiler.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9918
    donderdag 8 november 2018 om 20:07
    Jacobs moet volgens mij het laatste goede geweest zijn..

    Weet je wie ze volgens mij het meest missen in Anderlecht?

    Jeanke, die loste de miserie steeds op, helaas die 100%-ket (ondanks zijn afkomst) is er niet meer 😞
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    Toca +36526
    donderdag 8 november 2018 om 20:14
    Idd, en meneer Constant. Met hem is het echte Anderlecht gestorven.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11658
    donderdag 8 november 2018 om 20:28
    Franky Vercauteren is juist vrij!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:30
    Inderdaad Dockx was de man met de kennis achter de schermen. Zo'n stabiele factor op lange termijn missen ze nu. Nu zijn het trainers met heel hun gevolg en na 2-3 jaar is heel die staf weg en begint alles opnieuw. Als Jean er nog was dan had je iemand op de lange termijn die wist wat de ploeg nodig had en niet nodig had.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 00:00
    Jean zou nu al enkele jaren opzijgezet zijn door de huismakelaar want voetbalkennis is dwarsboomde zijn plannen om de club leeg te roven .
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3059
    donderdag 8 november 2018 om 21:34
    Helaba, niet lachen met ene uit mijn streek hé...😎
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3828
    vrijdag 9 november 2018 om 07:43
    Inderdaad. Al jaren, ondanks twee titels, is 't spelniveau zeer lamentabel. Ik had gehoopt met Hein verandering te zien. Maar de mayonaise pakt niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:27
    Ik keek vroeger uit naar elke match. Zelfs als ze zoals vandaag op tv afspeelden op zo'n vroeg uur dan bekeek ik het nadien nog zonder de uitslag te wegen. En ook als ze verloren keek ik tot het einde. Ik wist dat ze de spelers hadden die het talent hadden om de match in een paar seconden te beslissen. Maar nu. Ik kijk niet eens meer, ik geloof er ook niet meer in.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2279
    donderdag 8 november 2018 om 19:41
    Als bakkali nu zijn oogkleppen afzet zou hij helemaal top zijn
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9918
    donderdag 8 november 2018 om 19:44
    Slim lopende mensen rondom hem zou zijn opties vergroten en zelfs ruimte voor hem creëren. Makkelijk zat verdedigen zo...
    Vind ik leuk
    jericho666 +2279
    donderdag 8 november 2018 om 20:06
    Terechte opmerking maar hij is op dit moment toch wat te balverliefd
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2840
    donderdag 8 november 2018 om 19:55
    En net die ga je moeten missen in de volgende match...
    Vind ik leuk
    Toca +36526
    donderdag 8 november 2018 om 19:57
    Wel in een waardeloze wedstrijd. Zoals we er nog veel gaan spelen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9918
    donderdag 8 november 2018 om 19:58
    Tja Europees is het toch gedaan..
    Vind ik leuk
    hoekschop +2610
    donderdag 8 november 2018 om 20:47
    Ik erger me soms aan Bakkali. Hij houdt de bal te lang. Hij kan er natuurlijk ook niet aan doen dat er zo weinig kwaliteit rond hem staat. Bakkali zou een leuke speler zijn in een goeie ploeg. En dat is nu net wat Anderlecht momenteel niet is.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 8 november 2018 om 21:12
    Das nog het best idd. Je kan zaken benoemen zoals ze zijn, zonder dat kinderachtig gedrag
    Vind ik leuk
    Boerken +6901