Anderlecht verpest laatste kans en gaat ten onder tegen Fenerbahçe

    Anderlecht verpest laatste kans en gaat ten onder tegen Fenerbahçe

    donderdag 8 november 2018 om 18:43

    RSC Anderlecht heeft in de Europa League met 2-0 verloren op het veld van Fenerbahçe. Uitblinker in de heenwedstrijd Zakaria Bakkali kreeg ook een rode kaart. Anderlecht zal zo niet overwinteren in Europa, paars-wit staat laatste in groep D met één schamel puntje.

    Na amper een minuut spelen was Fenerbahçe al meteen gevaarlijk, maar Didillon ranselde de bal uit zijn doel. Even later kwam ook Gerkens dicht bij een kans, maar zijn schot werd geblokt. De openingsfase was echter voor de thuisploeg met enkele gevaarlijke situaties voor het doel van paars-wit.

    Vlak voor de rust was Trebel dicht bij een doelpunt. De middenveld schilderde een vrije trap op het doelhout. De ruststand bleef bij een brilscore. In de tweede helft was de eerste kans weer voor de thuisploeg. Maar Didillon hield weer zijn netten schoon. Vervolgens kwam paars-wit beter in de wedstrijd.

    Twintig minuten voor tijd kwam Fenerbahçe toch op voorsprong. Een voorzet van Valbuena werd, al dan niet, door André Ayew aangeraakt en Didillon was geklopt. Een paar minuten later was het Valbuena die weer belangrijk was. De Fransman legde de bal panklaar voor Frey en de 2-0 was een feit.

    Tien minuten voor tijd kreeg Zakaria Bakkali zijn tweede gele kaart. De aanvaller mocht aldus gaan douchen en Anderlecht moest nog tien minuten met tien verder. Slimani was nog bijna dicht bij de 3-0, maar de aanvaller miste het doel.

    Plaats een reactie

    Brick +734
    donderdag 8 november 2018 om 18:44
    Khoor het coucke zo graag zeggen he : strijden op 3 fronten, manmanman
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:09
    Eigenlijk zouden Devroe, Coucke en Hein de eer aan zichzelf moeten houden...
    Vind ik leuk
    Brick +734
    donderdag 8 november 2018 om 21:14
    Haha coucke kan dat niet e, moet ie de ploeg schrappen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:55
    Nee, de boel weer verkopen...
    Vind ik leuk
    Knightofh +537
    vrijdag 9 november 2018 om 13:43
    Goede naam gekozen voor dergelijke onzin. Plopkoekje hebben?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    Ja Knightofhein is beter... hahaha
    Vind ik leuk
    Knightofh +537
    vrijdag 9 november 2018 om 16:25
    Haha ha. Eeuhm Wat?
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    donderdag 8 november 2018 om 18:45
    Maar kums verklaarde dat genk en brugge niet beter zijn... :p
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 18:47
    Jammer, net op een punt dat je baas bent wordt het op een paar minuten weggegeven door twee nonchalante verdedigende fouten.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:50
    Inderdaad en vooraan de verkeerde afspeelkeuzes maken onbegrijpelijk op dit niveau
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 18:54
    Veel werk aan de winkel daar. Als ze op deze manier goals blijven slikken dan wordt zelfs PO1 moeilijk.
    Vind ik leuk
    Brick +734
    donderdag 8 november 2018 om 19:34
    Haha gent gaat kunnen scoren zondag :p
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 19:53
    Dan scoort Anderlecht zeker, want bij ons is 't nog slechter met 26 tegengoals in 14 wedstrijden. 🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:09
    Niet alleen scoren, zelfs opeten.
    Zondag zal Gent voor Hein zijn ontslag zorgen, we zullen hem uit zijn lijden verlossen.
    Vind ik leuk
    Brick +734
    donderdag 8 november 2018 om 20:31
    Kvind gent te zwak :p, pas op misschien wint ge door defensief geblunder, maar ni omda ge baas gaat zijn
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    donderdag 8 november 2018 om 19:19
    Tja, dat is Europees voetbal hé...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:59
    Man toch , ik heb net Heintje gehoord . Is weer zijn schuld niet .Heeft hij dan echt niet gezien dat dit een snertwedstrijd was ? Lateraal prullen .
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 20:03
    Praktisch hetzelfde verhaal als toen hij bij ons Gantoise op het einde van zijn latijn zat.
    Vind ik leuk
    JanB +5980
    donderdag 8 november 2018 om 18:48
    Sorry voor Anderlecht maar wat een snertmatch was dit !
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:48
    Als je 2 zo een domme en vermijdbare goals tegen krijgt kan je niet winnen of een punt meenemen naar huis.Wat ook opvalt is dat ze veelal in de aanval verkeerde keuzes maken
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:49
    60 % balbezit waar ze niets mee gedaan hebben !!
    Zwak spel en onvoeldoende motivatie !
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:54
    motivatie was niet het probleem, veelal lag de rechterkant open en toch maar proberen om er centraal door te komen
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9970
    donderdag 8 november 2018 om 19:31
    Geen voorzet, want er staat toch niemand voor de goal, Dimata heeft ook overal gelopen behalve daar...zeg niet dat het zijn fout is, maar dit steriel en inspiratieloos voetbal begrijp ik niet! Wat was eigenlijk de bedoeling/het plan?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:39
    plan?Ik heb geen looplijnen gezien ,veel slechte passes Vranjes die bewijst Anderlecht niet waardig te zijn, verkeerde keuzes .Sanneh die bang is voor weer een owngoal te maken.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9970
    donderdag 8 november 2018 om 19:46
    Dit was e’ven sterk als een owngoal, maar de schrik voor uit te voetballen, ongelooflijk, hij laat het uitvoetballen nog liever over aan de keeper
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:50
    Als je je laat meeslepen door alle kritiek die je als speler en ploeg krijgt is het moeilijk voor sommige spelers om daarmee om te gaan.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9970
    donderdag 8 november 2018 om 19:55
    Zucht, ik word er stilletjes moedeloos van...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:57
    1troost ze zijn in de JPL nog niet uitgeteld maar het zal rap moeten veranderen
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9970
    donderdag 8 november 2018 om 19:58
    Zelfs dat geloof ik niet...en jij ook niet 😉
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 20:02
    Dat kan zeker nog! Wij zijn van een gedeelde laatste plaats nog 4de geworden vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9970
    donderdag 8 november 2018 om 20:11
    Er zal toch iets strafs moeten gebeuren, want buiten onze nog redelijke positie in de stand, zie ik weinig perspectieven...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 20:23
    Er zijn toch wel een paar jongens waar op gebouwd kan worden binnen die ploeg. Saelemakers, Bornauw, Didillon, Bakkali, Amuzu, Cobbaut. Daar nog een fitte Trebel bij en een Kums die rendeert. Met die gasten moet er toch iets aan te vangen zijn?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:33
    Ik snap wat je bedoelt maar het is te te vroeg voor de meeste namen die je opnoemt. Dat moeten allemaal (buiten Didillon en Bakkali in vorm) in alles zijn. Cobbaut die geef ik nog het voordeel van de twijfel. De rest zou eigenlijk alleen mogen invallen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    donderdag 8 november 2018 om 22:11
    Ik snap je, maar het zal toch al zeker tot de wintermercato zijn dat er met deze groep moet verder gewerkt worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:02
    Nu op dit moment niet, maar er zijn niet te veel matchen meer voor de winterstop en nu heeft Hein ook weer 2 weken tijd om de kopjes weer naar boven te krijgen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9970
    donderdag 8 november 2018 om 20:10
    Enfin Merci, straks ga ik er nog in geloven 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:15
    Dit is het enigste wat er over blijft, geloof in beterschap want slechter kan niet meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 00:17
    O jawel...als Heintje zo mag verder prutsen met zijn "bende ongeregelden" dan gaan ze volgend seizoen geen europees spelen. Kan hij mss nog eens zeggen dat ze geen enkele keer echt weggespeeld werden.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    donderdag 8 november 2018 om 23:49
    Dus Hein geeft dit weekend forfait?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    donderdag 8 november 2018 om 23:47
    Kritiek is terecht. Sanneh is zowat de slechtste verdediger in België en vranjes tja.....
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 8 november 2018 om 18:49
    Overwegend balbezit waarmee niets gedaan werd . Steriele aanval .Uitgekookte Turken die uit hun kansen het wist af te maken .
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15046
    donderdag 8 november 2018 om 18:50
    Goh goh, dit blijft maar duren. Ik heb - echt waar - compassie met die supporters. Wat een non-team hebben Coucke en Devroe daarvan gemaakt zeg.
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    donderdag 8 november 2018 om 19:53
    Niet alles op Coucke en Devroe steken.Wat gezegd van de trainer.Wanneer gaat hij eens bewijzen welk plan hij heeft?Ik zie nog altijd geen verbetering of looplijnen.Bij mijn weten is het de eerste trainer die zo gepamperd word.Slecht voetbal,geen echt systeem en vooral veel verlieswedstrijden.Eender welk andere trainer had al lang buitengevlogen.Zal te duur zijn om hem opzij te schuiven.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15046
    vrijdag 9 november 2018 om 11:52
    Een plan oke, maar ook hij moet roeien met de riemen die er zijn. Met deze kern is de 3e of 4e plaats het hoogst haalbare, of je nu met Vanhaezebrouck of gelijk wie aan het roer staat.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    donderdag 8 november 2018 om 23:54
    Yep en de bodem is nog niet bereikt. Deze winter nog een miljoen of 30 uitgeven,veel ontevreden spelers door te grote kern,verder afglijden,in alle rangen ontslagen,........kortom een puinhoopje daar in hellhole. Benieuwd in welke wedstrijd de supporters onder elkaar gaan knokken.
    Vind ik leuk
    DDSP +20
    donderdag 8 november 2018 om 18:50
    Als je zo blijft spelen is de uitschakeling wel verdiend.
    Ze vechten niet voor mekaar en tonen weeral dat er te weinig kwaliteit op het veld loopt.
    Vind ik leuk
    Vlad +2233
    donderdag 8 november 2018 om 18:50
    Vraag is of Anderlecht daar wel wilde winnen of punten halen, de twee grootste rivalen voor de titel overwinteren zo goed als zeker in Europa. Die zullen daardoor hoogst waarschijnlijk in de competitie punten laten liggen, Anderlecht weet dat het in Europa dit seizoen niet veel te rapen heeft, dus Europees voetbal bewust opgeven voor een mogelijkheid op de titel te vergroten?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:56
    Moest anderlecht in de andere competities wel stralen zou je eventueel zoiets kunnen vermoeden maar nu....
    Vind ik leuk
    Roach +1700
    donderdag 8 november 2018 om 18:57
    Absurd! We gaan al blij mogen zijn als we PO1 überhaupt halen... ;-)
    Vind ik leuk
    Vlad +2233
    donderdag 8 november 2018 om 19:00
    Is vorig jaar nog eens bewezen dat men een ploeg niet te vroeg mag afschrijven, zie Standard vorig seizoen..
    Vind ik leuk
    Roach +1700
    donderdag 8 november 2018 om 19:08
    Zo’n vaart zal het inderdaad wel niet lopen, maar we gaan nog heel blij zijn dat we het seizoen zo goed begonnen zijn. Zonder die 12/12 had het er nu al veel slechter kunnen uitzien...
    Vind ik leuk
    Vlad +2233
    donderdag 8 november 2018 om 19:14
    PO1 is doelstelling 1 voor de teams van de JPL, voor zij die het halen is pieken in PO1 (met een zo fit mogelijk team) doelstelling 2.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:04
    Ik zou juist denken als het niet draait om meer matchen te spelen. Ik heb al eens gezegd dat bij Anderlecht 11 spelers op het veld staan maar geen ploeg. Geen automatismen na 3 maand competitie geen lijn, heel spijtig voor de supporters en ook voor de spanning in de competitie
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:34
    En ook geen 11 goede spelers
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    donderdag 8 november 2018 om 23:56
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kern van zowel club als Genk is groot genoeg om een paar extra wedstrijden op te vangen.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    donderdag 8 november 2018 om 18:51
    Weiler is voor minder buitengevlogen no offence... Wordt het niet eens tijd heintje te laten gaan en dat couke en devroe hunne spaarpot maar al boven halen voor na de kerst...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:56
    Weiler was blijkbaar een visionair! Der zat niet meer in, zei hij... bullseye!
    Vind ik leuk
    Lunam +1477
    donderdag 8 november 2018 om 18:58
    Ja Hein hoe is het mogelijk dat je weer zo blunderde, ze hebben het nochtans gezegd op voorhand, dat je andere moest zetten, vraag me niet welke maar is wel uw schuld!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:35
    En Luka Peruzovic is voor nog linder buitengesmeten dan Weiler. Voor de jonge fans, Googelen maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:15
    Die zijn resultaten waren goed en ik dacht dat ze zelf aan kop stonden als ze hem buiten gesmeten hebben om dat het spel geen Anderlecht -DNA was
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:47
    Klopt helemaal. Stonden 6 punten los, in die tijd dus 3 gewonnen wedstrijden. Hij kon gaan vanwege het saaie voetbal. Ik was toen eigenlijk ook wel blij als jonge kerel dat hij niet mocht blijven, want het was niet mooi meer op te zien. Om maar te kaderen dat Anderlecht zelfs iemand met 3 gewonnen wedstrijden meer dan de tweede op straat gesmeten heeft. Toen moest je niet alleen winnen, je moest winnen met mooi voetbal.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    donderdag 8 november 2018 om 22:16
    Ook waar! en die deed het ook alles behalve slecht bij het anderlecht van toen... Filip de wilde in goal met maes als doublure, philippe albert en crasson op de rechtsback , michel de wolf en kooiman centraal met rutjes er nog bij, een boffin op het middenveld met degryse en emmers, lamptey en musonda ( vader van) ook nog een jonge walem en bruno versavel en die spits.... Bosman Nilis Preko en Vossen... Boskamp nam toen over da jaar geloof ik ergens in januari... verloren wel da jaar oliveira en verheyen zetterberg was er toen ook al als jonkie of speelde da seizoen voor het eerst bij charleroi uitgeleend da weet ik nie meer :D is ook al zo lang geleden... begin oud te worden haha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 22:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:53
    Net als je dacht dat Lokeren het dieptepunt was. Zulk een zielloze ploeg.... Makarenko enkel pasjes naar achter. Milic enkel pasjes naar achter. Dimata steeds alleen op een eiland en wordt geen enkele keer bereikt. Wat een dramatische ploeg.... Gaat dit nog 2 maanden zo duren?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    donderdag 8 november 2018 om 23:59
    2 maand? 6 bedoel je.
    Vind ik leuk
    Roach +1700
    donderdag 8 november 2018 om 18:54
    Aan de match van vandaag zal het niet gelegen hebben, het niveau was best goed, maar als je zo gaat verdedigen, tja... Voorlopig kan je alleen stellen dat er een kleine 12 miljoen gespendeerd is aan verdedigers die ons meer kwaad doen dan goed. Ik moet eens dringend gaan zoeken naar beelden van Sanneh van vorig seizoen, want dat moet toen een compleet andere mens geweest zijn.
    Vind ik leuk
    Toca +36763
    donderdag 8 november 2018 om 18:57
    En Vranjes wat ik al maanden schrijf.
    Vind ik leuk
    Roach +1700
    donderdag 8 november 2018 om 19:02
    Die snapte ik al helemaal niet. De grootste beenhouwer die we lopen hebben, gaat dan net beslissen om zijn voetje terug te trekken... Als ik de beste verdediger van dit seizoen moet aanduiden, ga ik los voor Bornauw. Ik vind dat die voor zijn leeftijd heel weinig flaters begaat t.o.v. zijn collega’s met al hun ervaring...
    Vind ik leuk
    Toca +36763
    donderdag 8 november 2018 om 19:03
    Vranjes die kan niks. Slechter dan Milic. Geloof me. Bornauw is beter dan al de rest samen vanachter.
    Vind ik leuk
    Johnmor +428
    donderdag 8 november 2018 om 20:00
    Maar met Vranjes beleef je iets. Milic is zo saai, vraag mij soms af of die wel beseft dat die op een voetbalveld staat en niet op een wei tussen de koeien.
    Vind ik leuk
    Toca +36763
    donderdag 8 november 2018 om 20:03
    Das waar, maar op zich zijn ze allebei heel beperkt. Ofwel stampt vranjes zijn tegenstander overhoop ofwel doet hij niks. En een pass trappen is ook niet makkelijk blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Johnmor +428
    donderdag 8 november 2018 om 20:07
    Uiteraard, met die verdediging 3, 4 of 5 achterin, het maakt niet uit. Ze is gewoon slecht. Bornauw veruit de beste en Alexis is geen rechtsachter. Zo neem je al zijn kwaliteiten weg.
    Vind ik leuk
    Toca +36763
    donderdag 8 november 2018 om 20:13
    Toch een blaam voor devroe en co. dat de beste verdediger een jeugdspeler is terwijl de rest net gekocht is voor meer dan 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    Johnmor +428
    donderdag 8 november 2018 om 20:23
    Denk toch dat het voor Coucke en Devroe ook een leerproces is. En voor hetzelfde geld groeit een jongen als Sanneh nog wel samen met Bornouw maar Vranjes mogen ze terug laten gaan.
    Vind ik leuk
    Toca +36763
    donderdag 8 november 2018 om 20:25
    Laat ons voor de verandering is positief zijn en hopen op het Sanneh mirakel 😊
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    donderdag 8 november 2018 om 19:26
    Helemaal niet, gewoon waanzin van Devroe om voor een 23 jarige die een half seizoen bij een Deense topclub goed heeft gespeeld 8mio neer te tellen. Daarvoor moest je zr zelf niet veel van kennen om te weten dat dat dom was...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:56
    Heb hem eigenlijk geen enkel duel zien aangaan.. Wat een vod...
    Vind ik leuk
    purple +561
    donderdag 8 november 2018 om 20:00
    Nu moet ik je wel gelijk geven....
    Je ziet ik breek je niet alleen af hè....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:07
    Neen.'juist is juist ...had drie dagen gelden gezegd ' Anderlecht wordt het Monaco van de EL. En is bewaarheid. Als eerste er uit van alle ploegen.

    Wat ik,mis '

    - een leider achteraan die beslist en de lijnen uitzet
    - een hangende stofzuiger a la Nakamba of Simons of Franky vde
    Kums is te licht en te traag
    - vooraan iemand ie bal kan bijhouden en klaar leggen voor lichtgewichten als gerkens en bakali
    Denk spontaan aan eykelkamp
    Dimata kan niet alle ballen gaan ophalen, zich positioneren en scoren.

    Ook sloom vind ik..algemeen, veel tik tak, achteruit en in slow motion..

    Geen aanvurende baas die het kot wat kan opnaaien..zoals zetterberg bvb..

    Vind ik leuk
    purple +561
    donderdag 8 november 2018 om 20:11
    Kums is goed genoeg ....
    Alleen hebben we geen spelers met een meerwaarde
    Dwz mbemba,markovic en mitrovic en we speelden alles kapot
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    vrijdag 9 november 2018 om 00:04
    Marcovic is het weer geweest.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    purple +561
    vrijdag 9 november 2018 om 07:55
    het moet zijn ;marcovic is het weer geweest....
    achterlijke!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    vrijdag 9 november 2018 om 09:06
    Merci,aangepast. Marcovic is met hoofdletter dacht ik. Wie is er achterlijk?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    vrijdag 9 november 2018 om 00:02
    Haha niveau was goed. Een vrije trap op de deklat..........Alles gezegd. Of noem je slaapverwekkend steriel voetbal een hoog niveau? Het was wel beter dan het walivoniveau van afgelopen weekend dat wel.
    Vind ik leuk
    Roach +1700
    vrijdag 9 november 2018 om 10:38
    Geeuw...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:54
    Ver pest, cholera jah!
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1922
    donderdag 8 november 2018 om 18:59
    1op12in de EL wat een afgang ze zijn gerust nu ,was hun doel zo fris mogelijk aan de play offs te kunnen beginnen dat hebben ze toch al zeker vast ,of niet ze moeten eerst nog in de top6 eindigen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 19:01]
    Vind ik leuk
    DOMI +123
    donderdag 8 november 2018 om 19:02
    Het is overleven nu in plaats van overwinteren!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    donderdag 8 november 2018 om 19:05
    En nu mogen we het echt wel verkondigen: HEIN BUITEN!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:09
    En het ergst van al was dat het nog erger had kunnen zijn. Ik denk dat we nog niet alles hebben gezien en meegemaakt
    Vind ik leuk
    polle1 +219
    donderdag 8 november 2018 om 19:15
    zolang als hein gerkens blijft opstellen zolang zal het niet gaan want ze spelen dan met 10,laat trebel nu maar opereren dan is hij misschien terug tegen de play offs en stel lokonga maar op er moet in elke linie een topper bij en neem een goede trainer die al iets bewezen heeft want met hein zal het niet lukken, in de winterstop appiah,milic,musona,sowah,vranjes verkopen en 3 toppers halen en de rest aanvullen met jeugd
    Vind ik leuk
    purple +561
    donderdag 8 november 2018 om 19:19
    En sanneh....
    Die moet echt weg!!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:57
    Geen enkele duelkracht...stond er bij en keek er naar..bij beide goals..
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    donderdag 8 november 2018 om 19:23
    Als er geen resultaten gehaald worden kan je Troebel idd best nu laten opereren. Stel dat je PO1 haalt en hij dan uitvalt...
    Vind ik leuk
    Bonanza +688
    donderdag 8 november 2018 om 19:28
    Ben akkoord,behalve Vranjes,daar zie k nog wel.iets in. Gerkens eruit, saelemakers rij naar voor met najar erachter
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:22
    Gespeeld zoals de laatste maanden in onze competitie zwak,lusteloos en vanachter kaas met gaten.We zijn pas begin november en al uitgeschakeld in 2 beker competities.Voor anderlecht zijnde echt beschamend.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +100
    donderdag 8 november 2018 om 19:41
    opendeurdag is het juiste woord
    man man wat een geklungel
    Mhr Coecken zwijgen is op zijn plaats
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2791
    donderdag 8 november 2018 om 19:56
    In het land van de blinden
    Is een oog koning .
    Jongens het gaat echt van kwaad naar erger bij de nekken.
    Men heeft ons de boeren jaren uitgelachen .
    Maar deze match deed echt pijn aan de ogen.
    Dus mouve vriendjes het leedvermaak van toen was absolut misplaatst .
    Zelf heb ik op dit moment absoluut geen leedvermaak , want dit is slecht voor
    Het Belgische voetbal


    Vind ik leuk
    blondel +2589
    donderdag 8 november 2018 om 20:00
    Juist naar het intervieuw van VHB geluisterd.Man,die loopt over van zn eigen".Het voetbal is goed en ik heb al meerdere overwinteringen gehad europees."Maar na één jaar bij Anderlecht nog geen enkele mooie wedstrijd gezien.Bij Brugge heeft het 11 jaar geduurd voor ze nog eens kampioen werden,maar wij zagen toch nog mooie wedstrijden,zeker onder Adri Koster.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    vrijdag 9 november 2018 om 00:08
    En we zijn in die 11 jaar van 16.500 abonnees naar 24.000 gegaan. WE ARE BRUGES !!
    Vind ik leuk
    polle1 +219
    donderdag 8 november 2018 om 20:05
    dat ze zondag tegen gent ook maar verliezen dan zullen ze hein misschien wel buiten werpen, want anders zullen ze hem niet ontslaan en de eerste op het wedstrijdblad is toch gerkens
    Vind ik leuk