Publiekslieveling Anderlecht op de korrel genomen: ‘Hij loopt naast zijn schoenen’

Publiekslieveling Anderlecht op de korrel genomen: ‘Hij loopt naast zijn schoenen’

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 17:20do 08-11-2018 om 17:20

Alexis Saelemaekers is dit seizoen uitgegroeid tot een publiekslieveling bij Anderlecht. In de wedstrijd tegen Fenerbahçe heeft de rechtsachter het echter moeilijk. Dat is ook sociale media niet ontgaan. ‘Saelemaekers loopt naast zijn schoenen’ en ‘Saelemaekers laat zich keer op keer verrassen’, zijn een paar van de reacties op Twitter.

Poll

Vind jij dit ook?

(177 stemmen)

Plaats een reactie

Rebel +1590
donderdag 8 november 2018 om 17:37
Ze kunnen ook niks goed doen volgens die boer op tv
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 18:13
Het anti Anderlecht sentiment druipt er idd serieus af
Vind ik leuk
Fcb for ever +3466
donderdag 8 november 2018 om 19:45
Je oogst altijd wat je in het verleden zelf hebt gezaaid
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 20:07
Een opmerking die op nix slaat
Vind ik leuk
Fcb for ever +3466
donderdag 8 november 2018 om 20:31
Hoe dom kan je zijn?
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 20:33
Ik ken u niet dus ga geen oordeel over je vellen
Vind ik leuk
Fcb for ever +3466
donderdag 8 november 2018 om 20:39
Hoge bomen vangen altijd de ergste wind
Laat deze sportieve maleise een les voor de toekomst zijn
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 21:22
Een commentator moet altijd onpartijdig zijn. Heden en verleden van een ploeg staan daar volledig los van
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:33
Hij was het seizoen goed begonnen maar is nu toch aan het wegdeemsteren Cools achterna
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 18:36
1 mindere match noemde gij wegdeemsteren.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:41
Als je eerlijk bent weet je dat het al een tijdje minder gaat en dit is ook normaal voor zo'n jonge spelers die kunnen nog geen heel jaar op hoog niveau spelen, die gaat er na een periode wel weer door komen
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 17:39
De vele reacties op twitter zijn toch wel de volle 5.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17608
donderdag 8 november 2018 om 17:51
Typisch.. Gaan ze één van de lichtpunten ook afbreken, zielig publiek.
Vind ik leuk
Dirk H +3272
donderdag 8 november 2018 om 18:40
De helden van het internet
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:12
Et voilà, ze zijn daar weer de azijnpissers. Moeilijk gaat ook, en stop met zagen. Moedig je ploeg aan, tedju toch.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:24
Sanneh sliep weer op die voorzet !
Hoe lullig zo een goal binnen krijgen 😩😩😩
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 18:39
Mij leek hij eerder schrik te hebben om bal te laten afwijken zoals op WB. Hij lijkt ook te verwachten dat Didillon al in die hoek stond.

Maar los daarvan zijn het wer 2 veel te makkelijke goals
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:55
Tja, en hoe verdedigt hij op die 2de goal? Jogt gewoon wat mee in de richting van de bal
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:26
over en out!!!
Vind ik leuk
Vlad +3420
donderdag 8 november 2018 om 18:58
Hoedanook, spijtig dat Anderlecht er uit ligt...
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:08
Juist slecht voor België en Genk deelt nu ook al in de klappen
Vind ik leuk
Vlad +3420
donderdag 8 november 2018 om 20:11
Inderdaad, laat ons hopen dat het het recht zet en Standard kan vast houden
Vind ik leuk
w-b forever +1113
donderdag 8 november 2018 om 19:25
Persoonlijk is hij voor mij het enige lichtpuntje in deze donkere anderlecht periode.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws