Mannaert vol lof: ‘Daarom is hij de beste aanvaller in België’

    Mannaert vol lof: ‘Daarom is hij de beste aanvaller in België’

    donderdag 8 november 2018 om 17:06

    Wesley Moraes is aan sterk seizoen bezig bij Club Brugge. De aanvaller vertrok afgelopen transferperiode bijna, maar verkoos alsnog bij Blauw-Zwart te blijven. CEO Vincent Mannaert is vol lof.

    “Hij is zeer belangrijk geworden omdat hij 30 à 40% beter is geworden sinds hij hier is aangekomen. Hij kwam als een jonge speler naar ons en miste maturiteit”, vertelt Mannaert tegenover l’Avenir.

    Volgens Mannaert heeft Wesley hard gewerkt om zijn niveau op te krikken. “Maar vandaag is hij een betere speler geworden dankzij zijn harde werk en dat van de staff. Voor mij is hij de beste aanvaller in België”, is Mannaert duidelijk.

    Poll

    Heeft Mannaert hier gelijk?

    (368 stemmen)

    Plaats een reactie

    dethklok28 +4767
    donderdag 8 november 2018 om 18:24
    Ik volg Belgische competitie al eventjes niet meer (via wedstrijden of beelden, ik zie hier wel wat er geschreven word)
    Europees kijk ik nog wel. Op basis daarvan kan ik hem moeilijk ongelijk geven.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:30
    hij moet alleen nog efficienter worden
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    donderdag 8 november 2018 om 18:33
    Heb hem tegen Stvv aan het werk gezien en vond hem zeer matig acteren, wel voortdurend voor dood neergaan en dan miraculeus verrijzen als Lardot terecht liet doorspelen..,topspits op basis waarvan ?? Denk dat Mannaerts wil cashen en Wesley in de vitrine aan’t zetten is...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:53
    Oordelen op basis van 1 match?
    Goed bezig kingambo maar ja iets blauwzwart goed vinden zou pijn doen hé.
    Vind ik leuk
    Philip R. +69
    donderdag 8 november 2018 om 21:07
    Alleen die gast zijne naam al om van te kotsen... elk woord dat uit zijn klep komt, is just gelijk ne peuter...
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    donderdag 8 november 2018 om 19:10
    De eerste paar wedstrijden was hij een echte ramp en werd hij (terecht) bekritiseerd en uitgelachen. Maar hij is inderdaad veel verbeterd. Een voorzitter zal ook nooit zeggen dat zijn aanvaller de slechtste van de competitie is ...
    Vind ik leuk
    Rebel +1032
    donderdag 8 november 2018 om 20:48
    Groot en sterk ,maar technisch geen hoogvlieger,geef mij maar Samatta
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:32
    4 jaar ouder , toekomst zal uitwijzen waar ze terechtkomen.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2921
    donderdag 8 november 2018 om 23:41
    Voor zijn lengte is hij technisch juist heel sterk. Door zijn gestalte vergelijk ik hem met lukaku en geloof me wes is technisch een stuk sterker.
    Vind ik leuk
    Zero123 +643
    vrijdag 9 november 2018 om 06:54
    Technisch geen hoogvlieger 😭😭😭
    Vind ik leuk