Club moet vrezen voor vertrekker: 'Engelse grootmachten scouten jongeling'

    Club moet vrezen voor vertrekker: 'Engelse grootmachten scouten jongeling'

    donderdag 8 november 2018 om 13:31

    De jonkies van Club Brugge hebben dit seizoen al weten overtuigen in de Youth League. Dat is ook enkele Europese topclubs niet ontgaan, die interesse tonen in één bepaalde Bruggeling.

    Zo zou Cyril Ngongé in het vizier gekomen zijn van Arsenal en Liverpool. Dat meldt The Mirror. De jonge achttienjarige aanvaller is tot dusver één van de uitblinkers bij de Brugse jongelingen dit seizoen. In vier wedstrijden in de Youth League kon hij al vier keer scoren. Dat wekte ook de interesse van de Engelse topclub ops.

    Club Brugge wil de jonge spits echter niet zomaar laten gaan. Blauw-Zwart gelooft enorm in de spits en gaf hem op jonge leeftijd dan ook een profcontract. Het is niet de eerste keer dat een topploeg interese toont in Ngongé. Zo trok ook Internazionale in het verleden aan de mouw van de spits van Club Brugge.

    Plaats een reactie

    viperkebas +263
    donderdag 8 november 2018 om 13:44
    Waarom zit die dan nog niet in onze kern?! Hebben wij dan naast Wesley zoveel keuze?!
    Vind ik leuk
    VaSy +896
    donderdag 8 november 2018 om 13:46
    Rezai xD
    Vind ik leuk
    Hornie +26
    donderdag 8 november 2018 om 14:06
    Viperkebas ik moet je daar gelijk ingeven maar ja dat is zo in België hé. Ze sparen tot ze het beu zijn in Brugge en dan gaan ze weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:56
    Heeft voorbereiding en zomerstage meegemaakt samen met 4 jongeren. Baiye en Openda werden in A-kern opgenomen en hebben al speelgelegenheid gekregen. Misschien komt Ngonge in winterstage ook erbij? Ook te zien welk type voorspeler, op flank, in de spits...
    Vind ik leuk
    JanB +5941
    donderdag 8 november 2018 om 14:03
    Is "katte-rap" en een topper in wording (mét de nodige kinderziektes)
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4764
    donderdag 8 november 2018 om 14:41
    Opvolger Wesley?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:50
    ja dan kunnen ze weer wegkwijnen bij topclubs, en dan terug komen als ze in de twintig zijn
    Vind ik leuk
    Kris1 +789
    donderdag 8 november 2018 om 16:46
    Een profcontact dat is een stap in de goede richting. Maar met de blessure van Vossen is er een plaats vrij in onze kern. Rezeia heeft al verschillende kansen gehad en heeft nog geen enkele kans gegrepen. Misschien het moment om deze jongen met mondjesmaat te brengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 08:18
    Openda weet de goal nog niet staan, dus Ngonge eens proberen....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws