Trebel stelt twee transfers voor: Dan worden we automatisch beter

    Trebel stelt twee transfers voor: "Dan worden we automatisch beter"

    donderdag 8 november 2018 om 11:15

    Anderlecht staat momenteel op een teleurstellende vierde plaats. Wintertransfers dringen zich dan ook aan, maar volgens Adrien Trebel is twee stuks wel genoeg. 

    In Het Laatste Nieuws vertelt hij dat er een aanvaller en een spelmaker moet komen. "Zakaria Bakkali doet het uitstekend, maar als hij op links kan staan omdat er een andere spelmaker is, worden we automatisch beter. Daarnaast denk ik dat we een extra aanvaller kunnen gebruiken. Nany Dimata is een geweldige speler, alleen is hij pas 21. Hij moet af en toe ontlast worden", vertelt hij.

    De competitie is natuurlijk nog lang. Er zijn dus nog voldoende wedstrijden om terug te slaan voor Anderlecht. "Maar geef ons tijd. We hebben een volledig nieuw elftal moeten inpassen. Ik snap weliswaar de kritiek - onze resultaten zijn Anderlecht onwaardig - maar ik denk dat we er wel zullen komen, mits wat aanpassingen."

    Poll

    Speelt Anderlecht mee voor de titel?

    (742 stemmen)

    Plaats een reactie

    JanB +5980
    donderdag 8 november 2018 om 11:30
    Krijg zo de indruk dat Adrien de spreekbuis aan het worden is van zijn goeie vriend Mogi
    Nu de meester makelaar "tijdelijk weerhouden" is, worden de lopende zaken alvast verder geregeld
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:31
    Dimata moet af en toe "ontlast" worden. Eeeuuuhhh......
    Vind ik leuk
    Toca +36762
    donderdag 8 november 2018 om 12:07
    Iedereen moet naar de wc he.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    donderdag 8 november 2018 om 12:25
    Trebel heeft gelijk, een extra spits is geen overbodige luxe, wanneer dimata en of santini met kwaaltjes zitten, dan zitten we ook meteen heel krap vooraan. Dus spits erbij graag, en idd een 10.

    Als 3de zou ik zeggen, ga nu toch eens deftig scouten op een verdediger met uitvoetballende kwaliteiten en leiderschap. Een type Pareja
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:04
    Jullie mogen altijd Gano, gratis en voor niks komen ophalen. Couckie en Devroe hebben toch een zwak voor ex-KVO
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    donderdag 8 november 2018 om 13:11
    Neen dank u :P
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    donderdag 8 november 2018 om 20:08
    brengen hem u gratis en 1 kopen 2de gratis ingtvarssen krijgen jullie er gratis bij
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:28
    Trebel heeft hier helemaal gelijk. Helaas zag niemand het probleem voor dit seizoen. Er moet een echte spelverdeler komen. Bakkali kan dan terug op de flank. Ook een goede spits is welkom want het kan niet dat Dimata (of Santini) aanvalsleider is. Er moet echt een klasbak bij en Dimata en Santini zouden eigenlijk enkel in geval van nood in de basis mogen staan of als wisselspeler. Dimata heeft 10 doelpunten gemaakt, dat klopt. Een hattrick tegen Cercle en penalty's zitten in dat totaal. Dus zo geweldig is dat niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:50
    Het spijt me maar 2 is niet voldoende. Er moeten nog 4 verdedigers bij. Milic heeft vandaag 2 passen naar voor gegeven, beide verloren ballen. Vranjes heeft zijn wekelijkse flater weer te pakken en aan Sanneh ga ik zelfs geen woorden meer vuil maken. 35 jaar supporter van RSCA maar zulke zielloze ploeg heb ik nooit gezien.
    Vind ik leuk
    vanhimst +994
    donderdag 8 november 2018 om 23:30
    ben het hier volledig mee eens ,de verdediging maakt teveel fouten en degene die aangekocht zijn zijn niets waard allemaal verloren geld , Devroe moet beter zijn huiswerk doen en spelers aankopen die een meerwaarde zijn voor de ploeg
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws