Provocerende Mourinho neemt wraak op Juventus-fans: Mijn familie beledigd

    Provocerende Mourinho neemt wraak op Juventus-fans: "Mijn familie beledigd"

    donderdag 8 november 2018 om 09:50

    Na afloop van Juventus - Manchester United (1-2) op woensdagavond draaide álles weer om José Mourinho. De Portugese manager van de Engelsen provoceerde de Juve-fans en kreeg het daarna aan de stok met spelers van de thuisclub. Mourinho nam naar eigen zeggen wraak voor beledigingen aan zijn adres. 

    "Ik heb een klein gebaar gemaakt. Ik heb veel respect voor Juventus en de manager, maar een deel van de Juventus-fans heeft mij en mijn familie negentig minuten lang beledigd", verklaarde Mourinho zijn gedrag, tijdens de persconferentie na afloop.

    "Ik kwam hier gewoon om mijn werk te doen. Ik wilde niemand beledigen, ik maakte alleen een gebaar omdat ik hen nog wat harder wilde horen schelden."

    De voormalig trainer van Real Madrid, Chelsea en Internazionale zag in dat het geen bijster slimme actie was. "Ik had het wellicht beter niet kunnen doen. Als ik rustig was gebleven, had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Maar ik reageerde op deze manier omdat mijn familie, en ik bedoel ook mijn Inter-familie, beledigd werd."

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 09:46
    tjah meneer Mourinho, ge kunt gij zeggen wat je wilt hé... aandachtshoer!!!
    Vind ik leuk
    SD +9413
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    Moet kunnen als je constant uitgescholden wordt.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    donderdag 8 november 2018 om 10:00
    maar als een ander dit doet, vind hij dit wel niet kunnen...dan moet je dit ook niet zelf doen
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    donderdag 8 november 2018 om 12:31
    Heel andere context...
    Mourinho stond niet de andere partij uit te schelden of provoceren toen het Chelsea assistentje hem kwam jennen na de overwinning laatst.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    donderdag 8 november 2018 om 20:26
    En in Barcelona? En? En? En ?....

    Alleen hij mag dit doen....
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 9 november 2018 om 07:58
    Je bedoelt wellicht het incident waar hij in Villanova zijn oog/gezicht pulkt. Dat is een eeuwigheid geleden en van een heel andere orde.
    Dat was een groot schandaal en toen zat er nog vuur in hem en zijn teams.
    Dat handje achter zijn oor stelt dan toch niets voor, net als zijn resultaten tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    vrijdag 9 november 2018 om 09:09
    ah vroeger mocht dit en nu plots niet meer...

    zijn reactie was puur provocerend en deed mij denken aan een bepaalde trainer die hier vorig jaar rondliep
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 9 november 2018 om 22:28
    Oei, je zit met een SaPinto frustratie die je op Mourinho afreageert.
    SaPinto was wat gek maar dat paste toch bij Standard en zijn gekke spelers, vind ik. Hij haalde mooie resultaten in PO1. De show kreeg je er gratis bij.
    Hij deed allerminst pogingen om op Mourinho te lijken en dat kan niet verteld worden van de coach van Anderlecht. Alleen heeft Mourinho wel heel veel bewezen en ...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    zondag 11 november 2018 om 14:10
    idd hij was gek en heeft het geweldig gedaan en deze gekte had zijn plaats in Luik , ik heb totaal geen frustratie .

    Alleen snap ik de vergelijking tussen Hein en José totaal niet..
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zondag 11 november 2018 om 22:32
    Naar mijn gevoel vind ik ze allebei heel hautain overkomen en bij die ene kan ik dat dan nog enigszins begrijpen als je zijn prijzenkast bekijkt. Dan bedoel ik niet die van ons Heintje ;-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    maandag 12 november 2018 om 07:55
    Zijn de meeste trainers bij tooclubs dit niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:05
    chelshit supp zeker??
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    donderdag 8 november 2018 om 10:33
    Nu eerlijk gezegd, indien supps 90 minuten lang mijn moeder verdenken van een mij "onbekende frivole levenswandel" was ik reeds op minuut 10 even de tribunes in gedoken...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    donderdag 8 november 2018 om 10:00
    maar oh wee als iemand anders hem een beetje uitdaagt...
    kleine mijnheer !
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    donderdag 8 november 2018 om 10:16
    Een van de zieligste trainers ooit.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    donderdag 8 november 2018 om 10:25
    En raar maar waar, telkens opnieuw blijven de absolute topclubs aan zijn mouw trekken om hem aan te werven.Inderdaad een Special One
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    donderdag 8 november 2018 om 10:36
    Begrijp dat niet meer eigenlijk. Super dure coach en toch al wat jaren geen successen meer gehaald. En alles behalve een aangename mens vermoed ik.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    donderdag 8 november 2018 om 10:45
    MAN U blijft hem aan boord houden ondanks slecht voetbal en tegenvallende resultaten. Zijn impact op alles wat leeft binnen de club zou verpletterend zijn Toca. Herinner U incident met ploegdokter Chelsea en nu durft Lukaku ook niet te klagen. Vreemd
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    donderdag 8 november 2018 om 11:04
    En Toca, voor U en de leden op dit forum eentje 'pour la petite histoire'. Enige tijd terug speelde Anderlecht in de CL tegen Man Utd.Mourinho kwam in hoogsteigen persoon scouten. President RVDS had 1 steward ( een buurman) opgedragen zich om Mourinho te bekommeren. Het bleek een uiterst aimabel, vriendelijk en voorkomend man te zijn. Een voorbeeld van het dokter Jekyll en Mr. Hyde-syndroom?
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    donderdag 8 november 2018 om 11:09
    Ik schreef dan ook vermoed ik hé.
    Nu hoe hij is met de spelers i don't care.
    Man united speelt strontvoetbal, zal geen platte prijs halen en Mourinho ontslaan kost een fortuin.
    Ben hier precies over Anderlecht bezig nu :-)
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    donderdag 8 november 2018 om 11:22
    Lolll
    Vind ik leuk
    Smuuw +712