Provocerende Mourinho neemt wraak op Juventus-fans: Mijn familie beledigd

Provocerende Mourinho neemt wraak op Juventus-fans: "Mijn familie beledigd"

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 09:50do 08-11-2018 om 09:50

Na afloop van Juventus - Manchester United (1-2) op woensdagavond draaide álles weer om José Mourinho. De Portugese manager van de Engelsen provoceerde de Juve-fans en kreeg het daarna aan de stok met spelers van de thuisclub. Mourinho nam naar eigen zeggen wraak voor beledigingen aan zijn adres. 

"Ik heb een klein gebaar gemaakt. Ik heb veel respect voor Juventus en de manager, maar een deel van de Juventus-fans heeft mij en mijn familie negentig minuten lang beledigd", verklaarde Mourinho zijn gedrag, tijdens de persconferentie na afloop.

"Ik kwam hier gewoon om mijn werk te doen. Ik wilde niemand beledigen, ik maakte alleen een gebaar omdat ik hen nog wat harder wilde horen schelden."

De voormalig trainer van Real Madrid, Chelsea en Internazionale zag in dat het geen bijster slimme actie was. "Ik had het wellicht beter niet kunnen doen. Als ik rustig was gebleven, had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Maar ik reageerde op deze manier omdat mijn familie, en ik bedoel ook mijn Inter-familie, beledigd werd."

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 09:46
tjah meneer Mourinho, ge kunt gij zeggen wat je wilt hé... aandachtshoer!!!
Vind ik leuk
TageMeister +6340
donderdag 8 november 2018 om 10:00
maar oh wee als iemand anders hem een beetje uitdaagt...
kleine mijnheer !
Vind ik leuk
Toca +44427
donderdag 8 november 2018 om 10:16
Een van de zieligste trainers ooit.
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
donderdag 8 november 2018 om 10:25
En raar maar waar, telkens opnieuw blijven de absolute topclubs aan zijn mouw trekken om hem aan te werven.Inderdaad een Special One
Vind ik leuk
Toca +44427
donderdag 8 november 2018 om 10:36
Begrijp dat niet meer eigenlijk. Super dure coach en toch al wat jaren geen successen meer gehaald. En alles behalve een aangename mens vermoed ik.
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
donderdag 8 november 2018 om 10:45
MAN U blijft hem aan boord houden ondanks slecht voetbal en tegenvallende resultaten. Zijn impact op alles wat leeft binnen de club zou verpletterend zijn Toca. Herinner U incident met ploegdokter Chelsea en nu durft Lukaku ook niet te klagen. Vreemd
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
donderdag 8 november 2018 om 11:04
En Toca, voor U en de leden op dit forum eentje 'pour la petite histoire'. Enige tijd terug speelde Anderlecht in de CL tegen Man Utd.Mourinho kwam in hoogsteigen persoon scouten. President RVDS had 1 steward ( een buurman) opgedragen zich om Mourinho te bekommeren. Het bleek een uiterst aimabel, vriendelijk en voorkomend man te zijn. Een voorbeeld van het dokter Jekyll en Mr. Hyde-syndroom?
Vind ik leuk
Toca +44427
donderdag 8 november 2018 om 11:09
Ik schreef dan ook vermoed ik hé.
Nu hoe hij is met de spelers i don't care.
Man united speelt strontvoetbal, zal geen platte prijs halen en Mourinho ontslaan kost een fortuin.
Ben hier precies over Anderlecht bezig nu :-)
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
donderdag 8 november 2018 om 11:22
Lolll
Vind ik leuk
Smuuw +1079