Trebel wil ex-ploegmaat naar Anderlecht halen: Die bladzijde nog niet omgedraaid

Trebel wil ex-ploegmaat naar Anderlecht halen: "Die bladzijde nog niet omgedraaid"

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 08:00do 08-11-2018 om 08:00

RSC Anderlecht haalde afgelopen zomer een pak nieuwkomers in huis, maar lang niet allemaal konden ze overtuigen. Paars-wit gaat zich tijdens de wintermercato zonder twijfel  versterken. Wie weet zelfs met een oude bekende.

Zo bestaat er de kans dat Sofiane Hanni terugkeert naar het Astridpark. Dat bevestigt Adrien Trebel in Sport/Voetbalmagazine. De Algerijn verliet Anderlecht voor een avontuur bij Spartak Moskou, maar daar vergeet het de spelmaker niet al te best.

Opgeven doet Hanni nog wel niet, toch is hij zijn ex-club nog niet uit het oog verloren. "Hij staat nog achter zijn keuze voor Spartak Moskou. Ik zal niet zeggen dat hij de bladzijde Anderlecht definitief heeft omgedraaid, maar als hij zich ergens in smijt, dan gaat hij door tot het einde", aldus Trebel.

De Fransman zou hem in ieder geval terug welkom heten bij paars-wit. "Mochten ze bij Spartak niet meer op hem rekenen, dan zou hij eventueel een terugkeer overwegen. Maar op dit moment is daar geen sprake van."

Poll

Kan RSCA Hanni gebruiken?

(415 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 08:16
ist Trebel week misschien?? en VP: wrm altijd da fake news van V24 overnemen?? die gasten vinden zelf hun kwakkels uit!!
Vind ik leuk
Toca +44318
donderdag 8 november 2018 om 08:20
Daar heb je een punt V24 is echt de roddelsite per uitstek. Om over hun titels nog maar te zwijgen. 😁😁
Vind ik leuk
jericho666 +2956
donderdag 8 november 2018 om 08:38
We zijn de week begonnen met Deschacht dagen en nu is Trebel aan de beurt. Is toch typisch VP. Is het niet copy paste vn een vorig artikel met een andere kop, is het wel 1 interview opknippen in 20 artikels
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1145
donderdag 8 november 2018 om 08:31
Laten we hopen dat Hanni niet komt, we hebben ons er genoeg aan geërgerd. Nu hoor en zie ik supporters ineens zeggen dat ze hem graag zien terugkomen terwijl die waarschijnlijk hem aan het uitjouwen waren in het stadion na alweer een match waarin hij niks gepresteerd had of geen meter had gelopen.
Vind ik leuk
jericho666 +2956
donderdag 8 november 2018 om 08:36
Statistisch gezien was het zeker niet slecht maar zijn stijl (wandeltempo, ostentatieve gebaren richting ploegmaats,...) is mijn ding ni.

Persoonlijk zou ik het geen goeie zaak vinden. Gezien zijn situatie zal hij toch tijd nodig hebben om op niveau te raken terwijl er toch spelers nodig zijn die onmiddellijk een meerwaarde brengen
Vind ik leuk
Davyrsca +205
donderdag 8 november 2018 om 11:51
Denk da diene heel veel tijd ga nodig emmen om op niveau te geraken
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 08:33
Hanni ?! NO WAY !!
Die speelde één goede wedstrijd op Standard 3-3 ! Voor zijn transfer naar Moskou te versieren !!
Vind ik leuk
TageMeister +6221
donderdag 8 november 2018 om 08:42
Ni doen!
Vind ik leuk
Elise +504
donderdag 8 november 2018 om 09:53
Opereert Bayat nog steeds vanuit de cel mss? Diens transfer naar ginds was ook met een duistere kant. Al die makelaars mogen eens grondig aangepakt worden
Vind ik leuk
Geofpurple +5636
donderdag 8 november 2018 om 11:40
Als er 1 oude bekende is die de 10 kan invullen die ze moeten terughalen is het Stanciu.
Vind ik leuk
Davyrsca +205
donderdag 8 november 2018 om 11:53
Stanciu serieus waar zit die eigenlijk ni meer van hoort dus laat het ook maar uit
Vind ik leuk
Geofpurple +5636
donderdag 8 november 2018 om 12:14
In Tsjechie pannen van het dak aant spelen, ondertussen op de radar van wat hoger aangeschreven clubs in Turkije en Italie (Inter en Ac)
Vind ik leuk
Davyrsca +205
donderdag 8 november 2018 om 11:48
Laat het uit aub hanni voor spel nog wa te vertragen zeker zijn nu al slakken eer ze aan de goal geraken en dan nog eens ene da meer achteruit speelt dan vooruit nee dank u
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 12:34
Het slechtste wat Anderlecht kan doen is Hanni terughalen. Als ze daar nog maar een seconde aan denken om het te doen zijn ze echt gek geworden. Er zal wel een reden zijn waarom het in Moskou niet lukt.... Hij is echt niet goed genoeg. Als je het niveau van Anderlecht weer omhoog wil krijgen, dan moet je geen spelers zoals Hanni halen.
Vind ik leuk
firedwarf +3387
donderdag 8 november 2018 om 20:03
waarom hanni? morioka en musona zijn toch 10 klassen beter volgens devroe...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws