Bizarre beelden: laffe aanval van Benfica-hooligans op hotel met Ajax-fans

    Bizarre beelden: laffe aanval van Benfica-hooligans op hotel met Ajax-fans

    donderdag 8 november 2018 om 07:45

    Tientallen Ajax-supporters zijn woensdagavond na afloop van het Champions League-duel met Benfica aangevallen door hooligans van de Portugese club. Dat gebeurde in een hotel op steenworp afstand van Estádio da Luz.

    Dat meldt De Telegraaf. Zo'n honderd Ajax-fans zaten het 1-1 gelijkspel te vieren met een wijntje en een biertje, toen opeens een glasbak omgegooid werd. Vervolgens vielen tientallen 'capuchonnetjes' de Amsterdamse aanhang op het terras van het hotel aan met scherven van halve flesjes bier én met stenen.

    Ook werd er terrasmeubilair door de ruiten van het hotel gegooid door de hooligans, schrijft de ochtendkrant. De Ajax-fans renden vervolgens zo snel mogelijk het trappenhuis in richting hun kamers, een plek waar de hooligans niet konden komen. Onder hen bevond zich ook De Telegraaf-verslaggever Mike Verweij.

    Er zijn enkele gewonden gevallen, maar het aantal is nog onduidelijk. Een gewonde is met een ambulance afgevoerd.

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    ‪De beelden van de laffe aanval op het hotelterras met supporters van #Ajax in Lissabon @afcajax #benaja

    Een bericht gedeeld door Mike (@mike_verweij) op

    Plaats een reactie

    zapperboy +891
    donderdag 8 november 2018 om 07:41
    Dat verwondert mij niks.
    Die Ajax fans met hun arrogante grote bekkies zullen het wel haas zeker uitgelokt hebben.
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    donderdag 8 november 2018 om 08:18
    Ze worden aangevallen op het terras van hun hotel en jij zegt dan dat zij het uitgelokt hebben?
    Met welke bizarre logica kom jij daar bij?
    Vind ik leuk
    zapperboy +891
    donderdag 8 november 2018 om 16:25
    Ajax supporters hebben zich lopen misdragen in het stadion en daar o.a. stoeltjes gesloopt en met die gesneuvelde stooltjes naar Benfica fans gegooid.
    De bizarre logica is dat agressie, agressie oproept.
    Niet zo dom reageren als je er niets vanaf weet.
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    donderdag 8 november 2018 om 17:39
    Met welke zekerheid kan jij zeggen dat de personen in dat hotel zich misdragen hebben in het stadion?
    Niet zo dom reageren als je zelf niet alle feiten kent.
    Vind ik leuk
    zapperboy +891
    donderdag 8 november 2018 om 18:17
    ik heb de feiten gezien deze morgen om 9 uur op de Nederlandse TV met duidelijk commentaar.
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    donderdag 8 november 2018 om 19:06
    Dus jij hebt op de Nederlandse TV bewijs gezien dat het die mensen waren in het hotel die rel geschopt hebben in het stadion?
    Plus kan jij er 100% zeker van zijn dat het effectief klopt wat er daar verteld werd op tv?
    Ik betwijfel dat ten zeerste.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1096
    donderdag 8 november 2018 om 08:25
    Lomp lomper zapperboy 🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    Gimini +719
    donderdag 8 november 2018 om 07:45
    Of je dat supporter kunt noemen?....Daar heb ik mijn twijfels bij. Zo heethoofden heb je wel bij iedere club , maar geen club is er mee gediend , ze zijn ze liever kwijt dan rijk.
    Vind ik leuk
    Toca +37095
    donderdag 8 november 2018 om 09:13
    Er staat nu in ieder geval Benfica hooligans.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:56
    Het brave Portugal van weleer is blijkbaar weleer..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws