'Henry wil smaakmaker uit Jupiler Pro League naar AS Monaco halen voor 18 miljoen'

    'Henry wil smaakmaker uit Jupiler Pro League naar AS Monaco halen voor 18 miljoen'

    donderdag 8 november 2018 om 07:30

    AS Monaco zit in crisis. Ook nieuwe trainer Thierry Henry kon het tijd vooralsnog niet keren. De moederclub van Cercle Brugge wil echter fors investeren in nieuw spelersmateriaal. En daarvoor lonkt het naar de Belgische competitie.

    Zo schrijft La Dernière Heure dat Monaco bij KRC Genk wil komen shoppen. De club uit het Prinsdom zou haar oog laten vallen hebben op Leandro Trossard. Meer nog: de Fransen hebben ruim achttien miljoen euro veil voor het goudhaantje uit Limburg.

    Henry kent Trossard natuurlijk van bij de Rode Duivels. Spelen voor de nationale ploeg deed hij dan nog wel niet, maar als gewezen assistent van Roberto Martinez bij de nationale ploeg zag Henry de Genkse smaakmaker al  voldoende aan het werk.

    De Franse coach was zodanig onder indruk van diens prestaties dat hij Trossard nu naar Monaco wil halen. De interesse is naar verluidt zeer concreet. Begin januari zullen de Monegasken werk maken van zijn komst.

    Poll

    Moet Genk hem voor 18 miljoen laten gaan?

    (1122 stemmen)

    Plaats een reactie

    zapperboy +780
    donderdag 8 november 2018 om 07:37
    Nooit of te nooit laten weg gaan onder de 50 miljoen.
    NOOIT.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:50
    ni overdrijven hé!!
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    donderdag 8 november 2018 om 07:59
    Overdrijven........ ja, ik kom soms wel eens op de blauwe VP !
    Vind ik leuk
    DOMI +121
    donderdag 8 november 2018 om 08:18
    blauwe VP! Is dit dan Genk of Brugge?
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    donderdag 8 november 2018 om 08:32
    VP.nl, slimmeke.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:59
    In België noemen we dit waanzin, in Nederland vragen ze 80 miljoen voor Frenkie De Jong.
    Het enige ‘nadeel’ is dat Trossard weldra al 24 is.

    In principe zouden we in België ook minimum 25-30 voor zo’n spelers moeten gaan vangen.
    Vind ik leuk
    Patfey +5251
    donderdag 8 november 2018 om 13:00
    Zeker, dat lijkt me de juiste prijs.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +567
    donderdag 8 november 2018 om 09:20
    In de logica van de makelaars wil dit zeggen; 30 miljoen voor makelaar en entourage, 20 miljoen voor Genk..:-)
    Vind ik leuk
    Gimini +710
    donderdag 8 november 2018 om 07:40
    Als hij zelf 100% erachter staat , laten gaan . Wel met een goede doorverkoop clausule . Als die blijft evolueren is die na drie jaar 10x meer waard , als de prijzen voor aanvallers zo de pan uitswingen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    donderdag 8 november 2018 om 08:23
    Niks doorverkoop gewoon zelf cashen. Hopelijk blijft hij niet op de sukkel want hij is nu toch al een paar keer geblesseerd geweest. Onder de 20 miljoen zou ik niet eens praten.
    Vind ik leuk
    SD +9363
    donderdag 8 november 2018 om 07:57
    Is de korting voor blessurelast inbegrepen ?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:09
    Niet doen, zijn waarde gaat alleen maar stijgen. Eerst met Genk kampioen spelen, daarna is hij nog meer waard.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:17
    en als KRC slechte po's heeft, is zijn waarde dan wel héél wa minder hé...
    Vind ik leuk
    Chroom +330
    donderdag 8 november 2018 om 09:27
    En als Monaco degradeert zakt zijn prijs ook.
    Bij Genk blijven tot min einde seizoen en dan staan ze in rijen aan te schuiven, als hij vertrekt willen de andere fel gegeerde spelers ook weg en loopt Genk leeg dus dit gaat niet gebeuren.
    Een leegloop bij Genk zou voor de andere titelkandidaten wel uitkomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:45
    als Pozo met nieuwjaar interesse geniet van ploeg uit spanje, waar hij zich kan vinden, kan Genk hem ni tegen houden, mits clausule van 8milj!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    donderdag 8 november 2018 om 08:18
    Tja dat moet dan wel lukken.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3481
    donderdag 8 november 2018 om 09:48
    Dream on Henry..18 is te weinig en Monaco is geen meerwaarde voor Trossard
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:12
    Het is daar leuk sjotten: but Trossard...sard...sard...sard...sard................
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:21
    Zou zelfs nog niet onderhandelen met deze club. Een verouderd stadion, zakken misschien naar 2de klasse en hun rijke voorzitter gast de club verkopen. Wachten tot einde seizoen en dan cashen met doorverkoopclausule zoals bij koulibaly en bailley. Die gaan binnenkort weg voor minimum 50 miljoen en 40% is nog voor genk. En dat zijn spelers die al een paar jaar weg zijn bij Genk. De Conde we love you. Beste transfer uit Genk geschiedenis.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:01
    Na huidig zijn seizoen wel maar niet in januari dan kan hij ook niet meer Europees spelen en als hij let Genk de titel zo pakken en Europees overwinteren dan gaat zijn prijs alleen maar de hoogte in als hij zijn huidige vorm en prestaties vasthoud en dat is goed voor hem en voor Genk
    Vind ik leuk