Trebel is niet mals voor eigen ploegmaat: Hij moet zich aanpassen

    Trebel is niet mals voor eigen ploegmaat: "Hij moet zich aanpassen"

    woensdag 7 november 2018 om 16:30

    RSC Anderlecht haalde deze zomer een pak nieuwelingen in huis. Ognjen Vranjes was er daar één van. Helemaal overtuigen deed hij nog niet. Hij liet zich vooral opmerken met enkele (té?) stevige tackles.

    Met zijn stevige tackles bracht Vranjes Anderlecht al enkele keren in de problemen. Onder andere ook tegen Dinamo Zagreb, toen hij een rode kaart pakte. "Wat moet je dan zeggen als kapitein? We wisten op voorhand dat Ognjen een opgewonden baasje is en dat hij zijn onstuimigheid nauwelijks kan bedwingen. Over zijn rode kaarten valt er niet te discussiëren", is Adrien Trebel niet mals voor zijn ploegmaat in Sport/Voetbalmagazine.

    De kapitein van paars-wit vindt dan ook dat Vranjes zich dringend moet aanpassen. "In Griekenland was hij misschien weggekomen met geel - de scheidsrechters laten daar blijkbaar doorspelen zoals in de Premier League - maar hij moet inzien dat Belgische arbiters minder toegeeflijk zijn. Hij moet zich aanpassen aan de competitie en niet andersom. Doet hij dat niet, dan zal hij zichzelf buitenspel zetten", klinkt het.

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 16:37
    Oui Fabien tu a raison
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:55
    fabien???
    Vind ik leuk
    camargue +2590
    woensdag 7 november 2018 om 17:22
    waarschijnlijk den broer van Adrien zeker :)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:49
    Aldus chef trebel.
    Vind ik leuk
    Roach +1753
    woensdag 7 november 2018 om 16:49
    Hopelijk zal zijne frank wel stillekes beginnen vallen. Anders gaat hij de douche nog dikwijls voor zich alleen hebben...
    Vind ik leuk
    SD +9475
    woensdag 7 november 2018 om 17:28
    "Niet mals ..." Is dat niet wat overdreven ?
    Vind ik leuk
    Toca +37148
    woensdag 7 november 2018 om 17:40
    K zie Vranjes niet ineens veranderen. Bovendien zeer matige voetballer. Voor mij part gewoon proberen verpatsen. Dat zal al moeilijk genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    camargue +2590
    woensdag 7 november 2018 om 17:46
    volgens dat ik hoor zou die toch wel in de smaak vallen daar in het oostblok, dus Devroe weet al waar dat zijn volgende reis naartoe gaat deze winter ...
    Vind ik leuk
    Peed +311
    woensdag 7 november 2018 om 18:49
    Als voetballer of als kooivechter ?
    Vind ik leuk
    camargue +2590
    donderdag 8 november 2018 om 10:01
    voetballen kan hij nog in zijn vrije tijd hé :)
    Vind ik leuk
    Hierulf +1108
    woensdag 7 november 2018 om 20:10
    En toch voor mij een vaste waard
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:14
    Kruis uw armpjes nog maar eens debiel en klep toe over de ploegmaats in de pers.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +107
    woensdag 7 november 2018 om 20:16
    opkrassen in de winter als het kan.in de Solden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws