Club Brugge krijgt nog meer goed nieuws te horen voor Champions League

    Club Brugge krijgt nog meer goed nieuws te horen voor Champions League

    woensdag 7 november 2018 om 16:18

    Club Brugge heeft na de knappe overwinning tegen AS Monaco nu vier punten in de Champions League. Een derde plek is daarmee zo goed als zeker binnen. Maar kan het nog beter?

    Dan zullen de Bruggelingen een goed resultaat moeten neerzetten tegen Borussia Dortmund en Atlético Madrid. Beide clubs hebben nu vijf punten meer dan bLauw-Zwart. Voor de laatste wedstrijd van de groepsfase, tegen Atlético Madrid, krijgt Club Brugge alvast goed nieuws.

    Zo is de Spaanse club niet ongeschonden geraakt uit de zege van dinsdagavond tegen Atlético Madrid. Sterverdediger José Gimenez en Lucas Hernandez vielen namelijk uit met een blessure.

    Gimenez had al een tijdje last van de hamstrings en zou zijn blessure nu verergerd hebben na de partij tegen Dortmund. Hernandez heeft dan weer problemen met de adductoren. Dat gaf Atlético Madrid aan via de officiële website.

    Het is nog onduidelijk hoe lang beide verdedigers out zullen zijn. Op 11 december neemt Club Brugge het in eigen huis op tegen Atlético Madrid.

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 16:24
    Voor de zoveelste keer: blessures van een tegenstander = geen goed nieuws.
    Ga dan liever voor de dag allemaal en co werken .
    Vind ik leuk
    focuske +269
    woensdag 7 november 2018 om 16:25
    lekker goed nieuws!! hopelijk zijn ze er niet bij tegen ons!
    Vind ik leuk
    Shredder +3141
    woensdag 7 november 2018 om 16:26
    Inderdaad. Zou toch groot verschil zijn als die twee niet kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2385
    woensdag 7 november 2018 om 16:32
    Sterverdediger? Savic en Godin hebben meestal de voorkeur
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:43
    Die gasten hebben zo'n brede kern die dan nog bijna evenwaardig is als de basisspelers dat het op het veld geen verschil te zien is
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    woensdag 7 november 2018 om 17:04
    Telt alleen als gala match en afsluiter van een goede Cl campagne, in ander geval moeten dan eerst nog gaan winnen in dordmund ,dan spreekt men wel over een mirakel ze gebeuren maar zeer zelden
    Vind ik leuk
    9000 +353
    woensdag 7 november 2018 om 17:08
    Nu zal Atletico maar 24 toppers meer paraat hebben 🤔
    Vind ik leuk
    tom1981 +524
    woensdag 7 november 2018 om 18:35
    Zijn het er geen 32 meer?
    Vind ik leuk
    9000 +353
    woensdag 7 november 2018 om 18:47
    Alvast genoeg om niet te moeten gaan dromen 😊
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3528
    woensdag 7 november 2018 om 21:10
    Voetjes op de grond..eerste overwinning in 13j en ze gaan al direct 5 punten inlopen op 2 matchen!
    Ze mogen blij zijn met de opendeurdag gisteren...na nieuwjaar EL is iets waar ze blij mee mogen zijn ( niet slecht bedoeld).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws