Fans van Cercle Brugge hebben het vlaggen, in totaal 30 jaar stadionverbod

    Fans van Cercle Brugge hebben het vlaggen, in totaal 30 jaar stadionverbod

    woensdag 7 november 2018 om 13:39

    Vorig seizoen dwong Cercle Brugge op eigen veld promotie af naar de Jupiler Pro League. Enkele fans 'vierden' toen fout feest. Dat komt hen nu duur te staan.

    Bij Club Brugge waren ze niet zo blij met de veldbestorming. Het veld van het Jan Breydelstadion kreeg het immers hard te verduren en moest uiteindelijk vervangen worden.

    Enkele fans van Cercle vonden het een goed idee om het bezoekers van KFCO Beerschot Wilrijk te gaan provoceren. Binnenlandse Zaken starten meteen een onderzoek in.

    Straffen
    Nu zijn de straffen uitgesproken. Volgens Sportwereld werd in totaal voor 30 jaar aan stadionverboden en zo'n 13.500 euro aan boeten uitgedeeld aan in totaal 23 'fans'.

    Lees ookDe dag van Monaco nog niet zwaar genoeg, voorzitter naar de cel

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 13:43
    Hun verdiende loon...

    Meer van dat..

    Voetbal is geen uitlaatklep voor baldadigheid..
    Vind ik leuk
    Peed +302
    woensdag 7 november 2018 om 14:13
    Hopelijk worden dergelijke straffen voor supporters van alle ploegen consequent uitgedeeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:06
    Juist...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:47
    Oei oei nog minder volk
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    woensdag 7 november 2018 om 14:11
    23 man minder, da's 50%...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:37
    Ze passen in het rijtje van Monaco ,zo leren de daar gestalde spelers spelen in een zo goed als leeg stadion
    Vind ik leuk
    tom1981 +524
    woensdag 7 november 2018 om 16:07
    Ze geven al tickets weg daar en nog. . Ja vanaf nu er miss geld bijgeven haha
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    woensdag 7 november 2018 om 23:35
    Of horloges...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:08
    strax kunnen de supps van zurkel, zich verstoppen achter die ene GS vlag tijdens thuismatch!! voorbeeld van grote broer ASM!
    Vind ik leuk
    mapolean +876
    woensdag 7 november 2018 om 14:18
    Ai... 23 fans? Dat is bijna de helft van hun wekelijkse toeschouwersaantal...
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    woensdag 7 november 2018 om 14:33
    Straf. Toch het gevoel dat er met verschillende maten en gewichten gewerkt wordt.
    Als er op Sclessin (en dit is maar een voorbeeld, er zijn voorbeelden genoeg bij meerdere ploegen) vuurpijlen worden afgeschoten op de keeper van de tegenstander dan wordt niemand gestraft. Er hangen nochtans genoeg camera's overal.
    Vind ik leuk
    mapolean +876
    vrijdag 9 november 2018 om 10:42
    Hier heb je absoluut gelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:34
    Hopelijk is hun vonnis niet met een blauwe stylo geschreven...
    Vind ik leuk
    SD +9412
    woensdag 7 november 2018 om 14:35
    Bij Cercle zijn er, procentueel bekeken, meer fanatiekelingen dan bij Club.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    woensdag 7 november 2018 om 23:36
    Klopt: 1 van de 2, dat is vlot 50%😎
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2932
    woensdag 7 november 2018 om 14:51
    Ik hoop echt dat da voos wijf (bij gebrek aan een betere benaming) die met haar vlaggetje stond te kloppen en te spugen er ook bij zit
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    woensdag 7 november 2018 om 15:17
    Das de enige die ik mij nog herriner. 😁
    Vind ik leuk
    tom1981 +524
    woensdag 7 november 2018 om 16:08
    Ik wil die niet meer herinneren...
    Vind ik leuk
    Peed +302
    woensdag 7 november 2018 om 15:25
    Als het voor jou eender is, hoop ik dat ze een paar jaartjes in Beernem zit.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2932
    woensdag 7 november 2018 om 15:45
    Daar behandelen ze enkel mensen waar nog een sprankeltje hoop voor is, zij is dat stadium al lang gepasseerd...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:54
    3 man en een paardekop in het stadion en die krijgen dan nog eens stadion verbod.Oei het zal stil zijn de komende maanden op de cercle.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws