Fans van Cercle Brugge hebben het vlaggen, in totaal 30 jaar stadionverbod

Fans van Cercle Brugge hebben het vlaggen, in totaal 30 jaar stadionverbod

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 13:39wo 07-11-2018 om 13:39

Vorig seizoen dwong Cercle Brugge op eigen veld promotie af naar de Jupiler Pro League. Enkele fans 'vierden' toen fout feest. Dat komt hen nu duur te staan.

Bij Club Brugge waren ze niet zo blij met de veldbestorming. Het veld van het Jan Breydelstadion kreeg het immers hard te verduren en moest uiteindelijk vervangen worden.

Enkele fans van Cercle vonden het een goed idee om het bezoekers van KFCO Beerschot Wilrijk te gaan provoceren. Binnenlandse Zaken starten meteen een onderzoek in.

Straffen
Nu zijn de straffen uitgesproken. Volgens Sportwereld werd in totaal voor 30 jaar aan stadionverboden en zo'n 13.500 euro aan boeten uitgedeeld aan in totaal 23 'fans'.

Lees ookDe dag van Monaco nog niet zwaar genoeg, voorzitter naar de cel

Plaats een reactie

woensdag 7 november 2018 om 13:43
Hun verdiende loon...

Meer van dat..

Voetbal is geen uitlaatklep voor baldadigheid..
Vind ik leuk
Peed +825
woensdag 7 november 2018 om 14:13
Hopelijk worden dergelijke straffen voor supporters van alle ploegen consequent uitgedeeld.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:06
Juist...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:47
Oei oei nog minder volk
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
woensdag 7 november 2018 om 14:11
23 man minder, da's 50%...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:37
Ze passen in het rijtje van Monaco ,zo leren de daar gestalde spelers spelen in een zo goed als leeg stadion
Vind ik leuk
tom1981 +663
woensdag 7 november 2018 om 16:07
Ze geven al tickets weg daar en nog. . Ja vanaf nu er miss geld bijgeven haha
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
woensdag 7 november 2018 om 23:35
Of horloges...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:08
strax kunnen de supps van zurkel, zich verstoppen achter die ene GS vlag tijdens thuismatch!! voorbeeld van grote broer ASM!
Vind ik leuk
mapolean +1185
woensdag 7 november 2018 om 14:18
Ai... 23 fans? Dat is bijna de helft van hun wekelijkse toeschouwersaantal...
Vind ik leuk
hoekschop +4299
woensdag 7 november 2018 om 14:33
Straf. Toch het gevoel dat er met verschillende maten en gewichten gewerkt wordt.
Als er op Sclessin (en dit is maar een voorbeeld, er zijn voorbeelden genoeg bij meerdere ploegen) vuurpijlen worden afgeschoten op de keeper van de tegenstander dan wordt niemand gestraft. Er hangen nochtans genoeg camera's overal.
Vind ik leuk
mapolean +1185
vrijdag 9 november 2018 om 10:42
Hier heb je absoluut gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:34
Hopelijk is hun vonnis niet met een blauwe stylo geschreven...
Vind ik leuk
Rune1891 +7171
woensdag 7 november 2018 om 14:51
Ik hoop echt dat da voos wijf (bij gebrek aan een betere benaming) die met haar vlaggetje stond te kloppen en te spugen er ook bij zit
Vind ik leuk
Toca +52190
woensdag 7 november 2018 om 15:17
Das de enige die ik mij nog herriner. 😁
Vind ik leuk
tom1981 +663
woensdag 7 november 2018 om 16:08
Ik wil die niet meer herinneren...
Vind ik leuk
Peed +825
woensdag 7 november 2018 om 15:25
Als het voor jou eender is, hoop ik dat ze een paar jaartjes in Beernem zit.
Vind ik leuk
Rune1891 +7171
woensdag 7 november 2018 om 15:45
Daar behandelen ze enkel mensen waar nog een sprankeltje hoop voor is, zij is dat stadium al lang gepasseerd...
Vind ik leuk
w-b forever +1993
woensdag 7 november 2018 om 16:54
3 man en een paardekop in het stadion en die krijgen dan nog eens stadion verbod.Oei het zal stil zijn de komende maanden op de cercle.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws