Straks weer meer sfeer in de Ghelamco Arena? Bestuur geeft groen licht

    Straks weer meer sfeer in de Ghelamco Arena? Bestuur geeft groen licht

    woensdag 7 november 2018 om 12:17

    Toen de Ghelamco Arena de deuren openden, hing er in Gent een meer dan aangename sfeer. Nu zijn we een paar jaar later en is het niet meer zoals 'vroeger'. Mogelijk komt de goede sfeer op (korte) termijn terug.

    De supporters van Gent waren al een tijdje vragende partij om rond te tafel te zitten met het bestuur. Dinsdag was het eindelijk van dat. Het was een vruchtbaar gesprek. 'Op voorstel van de voorzitter wordt er een werkgroep opgericht van de sfeergroepen, die onder coördinatie van Xavier Kirchhoff op zeer korte termijn een aantal voorstellen zal uitwerken', laat Gent weten via de officiële website.

    Buffalomars
    Bij Gent zetten het licht op groen om meer sfeer in het stadion te komen. Volgens Het Nieuwsblad komt alvast de Buffalomars terug. 'Het bestuur van KAA Gent engageert zich er toe om alle werkbare voorstellen te ondersteunen', stelt Gent zelf.

    Pas volgende maand komt de verandering er. 'In december komt deze vergadering terug samen om de eerste voorstellen te bespreken en te kijken welke er snel uitgevoerd kunnen worden en wat we tegen volgend seizoen kunnen doen om structurele stappen te realiseren.'

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 12:24
    De sfeer in het stadion is afhankelijk van de prestaties..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:24
    Komt de buffalo beat terug ? Remix versie?
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    woensdag 7 november 2018 om 13:06
    Die was idd machtig !
    Vind ik leuk
    Toca +37135
    woensdag 7 november 2018 om 13:18
    Ik dacht wie gaat het eerst posten. Stefaan is de winnaar 😆
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3061
    woensdag 7 november 2018 om 15:42
    Nog nergens een "geluidssysteem" grapje te zien...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:52
    De vaandeldragers moeten terug
    komen om een tunnel te vormen waardoor de spelers op het veld
    komen !
    In Den Ot was dat een traditie.
    En tradities verdwijnen normaal
    toch niet!
    Buffalogroeten sinds 1979 !
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    woensdag 7 november 2018 om 13:07
    De vraag is : Gaan ze dan zoveel beter spelen ?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15172
    woensdag 7 november 2018 om 13:34
    Dit gaat niet om de spelers, maar om de beleving van de supporters.
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +368
    woensdag 7 november 2018 om 14:13
    De Buffalomars is er toch nog steeds?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15161
    woensdag 7 november 2018 om 15:31
    Met die gracht tussen straalt het sowieso al niet uit als een echt voetbalstadion. Bovendien neem je met een allseater alle sfeer weg, of je op die zitjes nu mag staan of niet.
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1018
    woensdag 7 november 2018 om 16:02
    Nessun Dorma in ere herstellen ....
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    woensdag 7 november 2018 om 16:29
    Licht op groen is voor mannen met lange baarden en vrouwen met wolle sokjes aan voor sfeer moet dat roze zijn en dat is pas fijn
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +39
    vrijdag 9 november 2018 om 01:02
    Nu is het soms een kakafonie, maar tenminste geen opgedrongen kerstmutsensfeer zoals in Jan Breydel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws