Henry na afgang tegen Club Brugge: Zij hebben het hier slim aangepakt

    Henry na afgang tegen Club Brugge: "Zij hebben het hier slim aangepakt"

    woensdag 7 november 2018 om 09:30

    AS Monaco kreeg dinsdagavond een bolwassing van Club Brugge. De Franse topclub verloor met ruime 0-4 cijfers. Trainer Thierry Henry was dan ook niet te spreken over de prestatie van zijn team.

    "Club heeft het hier slim aangepakt en een goeie match gespeeld, maar het is hemeltergend hoe wij de match in handen hebben, kansen creëren en toch halfweg de eerste helft 0-3 achter staan", opent de gewezen assistent van Roberto Martinez bij Het Laatste Nieuws.

    Volgens de Franse coach kon zijn team wel op voorsprong gekomen zijn. "Horvath redde alles, wij hadden pech dat bij de 0-1 die bal door de benen van onze verdediger ging. Dat is nu eenmaal onze realiteit: bij de minste tegenslag gaan de kopjes naar beneden."

    Als klap op de vuurpijl verloor Henry ook nog eens een belangrijke speler vanwege een blessure. "En dan verliezen we ook nog eens Glik na de rust. Als ik goed kan tellen, is dat onze twaalfde geblesseerde speler."

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 09:36
    Sorry Monsier Henry.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:37
    Een rijke ploeg als monacoheeft toch meer spelers.Biinen enkele maanden ziet hij er 20 jaar ouder uit. Kijk maar naar michel
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:39
    Denk dat Henry al eens gedacht heeft ' 🎼 ach was ik maar in belgie,gebleven.. Ach was ik maar niet naar Monaco gegaan 🎼
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    woensdag 7 november 2018 om 14:51
    Dat denk ik niet. Het is net een zeer grote uitdaging om voor Monaco the kiezen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:02
    Ja? Dan bent U de enige die daar zo over denkt.. Als ik de andere reacties hier lees....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:02]
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    donderdag 8 november 2018 om 13:45
    Ik hoef toch niet dezelfde gedachte te hebben als iedereen. Henry kennende iemand die zo gedisciplineerd is zal het ver schoppen als hij dit As Monaco rechtkrijgt. Ook slecht gaan is een goede ervaring ...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14948
    woensdag 7 november 2018 om 09:54
    Bij de Duivels zat je goed man. Dit kan zijn verdere carrière als trainer serieus hypothekeren. Maar Monaco is gewoon een club op de dool, dat merk je aan alles.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1653
    woensdag 7 november 2018 om 09:59
    En de eigenaar wil de club lozen. Die krijgt het nog lastig om er een mooie prijs voor te krijgen. Hij zal aardig wat mogen bijleggen als hij een premier league club wil hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:42
    Als dat waar is dat de voorzitter gearresteerd is begint men bij Cerkeltje toch al te beven en Boucaut ook denk ik zo .
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:58
    Veel gekwetsten veel spelers zonder vorm, je kan dit niet in 1,2,3 oplossen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14927
    woensdag 7 november 2018 om 10:24
    Henry gaat 't daar niet te lang uitzingen.
    Vind ik leuk
    9000 +336
    woensdag 7 november 2018 om 10:43
    Ik vrees hetzelfde voor hem. Zal wel even tijd krijgen maar die zal toch redelijk beperkt zijn. Heeft voorlopig nog niks kunnen omgooien, in tegendeel ze zinken daar nog dieper weg. Monaco heeft zich ondertussen misschien ook al beklaagd dat ze niet een andere coach haalden. (Wat niet persee betere garanties of resultaten geeft natuurlijk...)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14927
    woensdag 7 november 2018 om 11:01
    Volgens mij te veel gekozen voor sentiment bij Monaco. Denk dat het nu maar aan het doordringen is waar hij aan begonnen is.

    Hopelijk komt er toch een miraculeuze snelle ommekeer voor hem, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    camargue +2385
    woensdag 7 november 2018 om 11:57
    Die heeft ook al dik spijt dat hij daar ingetrapt is ... maar ja, 5 mio per jaar is toch niet slecht denk ik dan maar zo :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws