Club Brugge laat geen spaander heel van Monaco: Knijp is in mijn arm

    Club Brugge laat geen spaander heel van Monaco: "Knijp is in mijn arm"

    dinsdag 6 november 2018 om 19:48

    Club Brugge staat aan de rust op een 0-3 voorsprong in de Champions League bij AS Monaco en lijkt op weg naar zijn eerste overwinning in de Champions League. De waanzinnige prestatie van Blauw-Zwart zorgt uiteraard voor tevredenheid op de sociale media.

    Lees ook: GOAL! Complete waanzin: Club Brugge staat 0-3 voor in Monaco
    Lees ook: GOAL! Vanaken zet Club Brugge op rozen vanop de penaltystip
    Lees ook: GOAL! Club Brugge komt vroeg op voorsprong dankzij Vanaken

    Plaats een reactie

    dinsdag 6 november 2018 om 19:55
    Als er nu nog iemand niet content is kent hij niks van voetbal.Nu alleen niet nonchalant worden in de 2de helft en Monaco terg in de match brengen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:21
    Cools blijft toch te veel met zichzelf bezig... Toont geen blijk van vertrouwen. Speeld aardig tot het 1x tegenzit..
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:03
    Hoe komt het dat hij de beloften altijd goed is en bij Club er maar niet doorkomt
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:13
    Soms wel soms niet. Hij kan de voetjes niet op de grond houden...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:35
    omdat hij er op zijn niveau is (beloften) 1ste ploeg te hhog gegrepen voor Dion!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:13
    Ik dacht dat hij vorig seizoen toch veel en regelmatig goed gespeeld heeft, of vergis ik mij?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:25
    neen ,maar dit jaar is hij bij Club volledig weggezakt
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:25
    2de helft toch een heel pak minder van Club, hoop op niet teveel nonchalance
    Vind ik leuk
    Rebel +1028
    dinsdag 6 november 2018 om 20:32
    Wie is eigenlijk de A ploeg,cercle of de belofte,wat een niveau
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:34
    Cercle en Club is in de 2de helft niet goed bezig en toch komt Monaco aan geen kansen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:37
    ze noemen dat een match controleren, je kan moeilijk verwachten, da ze met 0-3 aan de pauze, nog voluit gaan, zoals 0-0 of0-1 ofzo hé
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:39
    voluit niet maar zo achteruit kruipen brengen ook risico's mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:57
    Monaco mocht nog 3u verder spelen, dan nog gingen ze ni scoren... leurs morals etait a zéro! ;-)
    Vind ik leuk
    purple +557
    dinsdag 6 november 2018 om 20:25
    Proficiat aan club!
    Je moet het toch maar doen.
    Ere wie ere toekomt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:39
    allez 0-4 zonder druk toch zo'n domme fout maar goed voor Vormer zijn vertrouwen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:39
    Proficiat aan club en vooral aan vormer, een Anderlecht-supp
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:53
    Knap van fcb dat ze de kansen deze keer wél met beide handen grijpen, maar hoe doodziek is dit Monaco??? Henry heeft T2 bij een wereldploeg ingeruild voor T1 bij een ploeg die zelfs in de JPL tegen degradatie zou vechten.
    Bon, goed voor de coëfficient, en nu zonder druk nog eens knallen tegen Dortmund en Atletico!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3047
    dinsdag 6 november 2018 om 20:59
    Ik snap het Monaco-model toch niet goed ... een ploeg in België kopen om je jongeren speelkansen te geven en dan zelf in de CL met 17-jarigen te spelen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:15
    12 gekwetsten
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3047
    dinsdag 6 november 2018 om 22:19
    Da's ook waar...
    Vind ik leuk
    agdh +1461
    dinsdag 6 november 2018 om 22:25
    Ja waar is die 180milnoen van Mbappé naartoe? En dan nog 60miljoen van Fabinho, en bernardo Silva was ook rond de 40-50miljoen
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3047
    woensdag 7 november 2018 om 14:09
    Cercle kopen is niet gratis hé...😂
    Vind ik leuk
    wesleyvb +920
    woensdag 7 november 2018 om 01:58
    Deinze was beter dan Monaco, dat zegt veel! Tegen deze ploeg wint een 1ste provincialer! Maar toch proficiat aan Brugge met de 4 goals, zeer efficient !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws