OPSTELLING: Vormer keert terug in de basiself, twee Belgen bij Monaco

OPSTELLING: Vormer keert terug in de basiself, twee Belgen bij Monaco

Gepubliceerd: dinsdag 6 november 2018 om 17:44di 06-11-2018 om 17:44

Club Brugge gaat vanavond op het veld van AS Monaco op zoek naar zijn eerste overwinning in de Champions League dit seizoen. Coach Ivan Leko kiest voor deze basiself in het prinsdom.

De Kroaat voert één wijziging door na het gelijkspel van afgelopen weekend tegen KRC Genk. Doelpuntenmaker Siebe Schrijvers verliest zijn plaats aan kapitein Ruud Vormer, die na twee wedstrijden als bankzitter opnieuw in de basiself staat.

Bij tegenstander AS Monaco stuurt voormalig assistent-bondscoach Thierry Henry twee Belgen in de strijd. Nacer Chadli en Youri Tielemans spelen op het middenveld bij de ploeg uit Zuid-Frankrijk.

Plaats een reactie

dinsdag 6 november 2018 om 17:49
Ecrivains ne joue pas?? de enige die een goal kan maken bij ons.... :-/
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 17:55
Monaco speelt waarschijnlijk met 3 verdedigers. Slimme zet van Leko om het middenveld te versterken en Vormer meer laat aanvallen!
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:01
Op het eerste zicht begrijp ik Leko niet goed met maar 1 echte spits spelen of schuift hij Rits een plaats naar voor. Wachten voor de posities tijdens de match zekers
Vind ik leuk
freeman +14159
dinsdag 6 november 2018 om 18:02
Il avait Ă©crit assez !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:03]
Vind ik leuk
freeman +14159
dinsdag 6 november 2018 om 18:06
Ecrivain is geblesseerd !
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:09
Inderdaad zit niet eens op de bank
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:24
(s) :-p
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
dinsdag 6 november 2018 om 18:28
Zipper is er wel bij!
Vind ik leuk
freeman +14159
dinsdag 6 november 2018 om 18:04
Perfecte opstelling ! En nog meer als voldoende wisselmogelijkheden tijdens de wedstrijd !
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:11
Pfff weer diene gouden klomp op tveld .Had veel liever schrijvers op het veld zien staan .
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:14
Beetje meer respect voor onze Ruud.Vergeet niet wat hij de vorige seizoenen gedaan heeft voor Club
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:15
Zonder die gouden klomp had jouw ploegje 2 titels meer. Ik snap je aversie.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:20
Hey boerkes kalm he , vandaag supporteren we voor de zelfde ploeg .U niet zo aangevallen voelen als iemand een andere mening dan u heeft . Trolleman en beekaert.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
dinsdag 6 november 2018 om 18:24
Ge moet dan maar ni kijken naar die gouden klomp ga petanken of biljarten vanavond
Vind ik leuk
Toca +52284
dinsdag 6 november 2018 om 18:36
Af en toe moet je op een forum is commentaar kunnen verdragen Lode. Anders moet je op een blauw zwart forum blijven. Ieder zijn eigen mening.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
dinsdag 6 november 2018 om 22:46
Ik tracht altijd mijn club en spelers zo goed mogelijk te steunen en maken jullie daar een karikatuur van ,krijgt u van mij altijd een fatsoenlijk wederwoord
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 07:49
Ewel heb genoten van de match gisteren met een paar Brugge supporters.
Chance da ze allemaal ni zoals u zijn lodecol.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18216
dinsdag 6 november 2018 om 18:20
Veel succes Club!
Vind ik leuk
Toca +52284
dinsdag 6 november 2018 om 18:35
Nu of niet meer dit jaar denk ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws