OPSTELLING: Vormer keert terug in de basiself, twee Belgen bij Monaco

    OPSTELLING: Vormer keert terug in de basiself, twee Belgen bij Monaco

    dinsdag 6 november 2018 om 17:44

    Club Brugge gaat vanavond op het veld van AS Monaco op zoek naar zijn eerste overwinning in de Champions League dit seizoen. Coach Ivan Leko kiest voor deze basiself in het prinsdom.

    De Kroaat voert één wijziging door na het gelijkspel van afgelopen weekend tegen KRC Genk. Doelpuntenmaker Siebe Schrijvers verliest zijn plaats aan kapitein Ruud Vormer, die na twee wedstrijden als bankzitter opnieuw in de basiself staat.

    Bij tegenstander AS Monaco stuurt voormalig assistent-bondscoach Thierry Henry twee Belgen in de strijd. Nacer Chadli en Youri Tielemans spelen op het middenveld bij de ploeg uit Zuid-Frankrijk.

    Plaats een reactie

    dinsdag 6 november 2018 om 17:49
    Ecrivains ne joue pas?? de enige die een goal kan maken bij ons.... :-/
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:55
    Monaco speelt waarschijnlijk met 3 verdedigers. Slimme zet van Leko om het middenveld te versterken en Vormer meer laat aanvallen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:01
    Op het eerste zicht begrijp ik Leko niet goed met maar 1 echte spits spelen of schuift hij Rits een plaats naar voor. Wachten voor de posities tijdens de match zekers
    Vind ik leuk
    freeman +11505
    dinsdag 6 november 2018 om 18:02
    Il avait écrit assez !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk
    freeman +11505
    dinsdag 6 november 2018 om 18:06
    Ecrivain is geblesseerd !
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:09
    Inderdaad zit niet eens op de bank
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    (s) :-p
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9908
    dinsdag 6 november 2018 om 18:28
    Zipper is er wel bij!
    Vind ik leuk
    freeman +11505
    dinsdag 6 november 2018 om 18:04
    Perfecte opstelling ! En nog meer als voldoende wisselmogelijkheden tijdens de wedstrijd !
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:11
    Pfff weer diene gouden klomp op tveld .Had veel liever schrijvers op het veld zien staan .
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:14
    Beetje meer respect voor onze Ruud.Vergeet niet wat hij de vorige seizoenen gedaan heeft voor Club
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:15
    Zonder die gouden klomp had jouw ploegje 2 titels meer. Ik snap je aversie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:20
    Hey boerkes kalm he , vandaag supporteren we voor de zelfde ploeg .U niet zo aangevallen voelen als iemand een andere mening dan u heeft . Trolleman en beekaert.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    Ge moet dan maar ni kijken naar die gouden klomp ga petanken of biljarten vanavond
    Vind ik leuk
    Toca +36465
    dinsdag 6 november 2018 om 18:36
    Af en toe moet je op een forum is commentaar kunnen verdragen Lode. Anders moet je op een blauw zwart forum blijven. Ieder zijn eigen mening.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    dinsdag 6 november 2018 om 22:46
    Ik tracht altijd mijn club en spelers zo goed mogelijk te steunen en maken jullie daar een karikatuur van ,krijgt u van mij altijd een fatsoenlijk wederwoord
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 07:49
    Ewel heb genoten van de match gisteren met een paar Brugge supporters.
    Chance da ze allemaal ni zoals u zijn lodecol.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14927
    dinsdag 6 november 2018 om 18:20
    Veel succes Club!
    Vind ik leuk
    Toca +36465
    dinsdag 6 november 2018 om 18:35
    Nu of niet meer dit jaar denk ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws