'Leko hakt knap door over Vormer en behoudt het vertrouwen in Horvath'

    'Leko hakt knap door over Vormer en behoudt het vertrouwen in Horvath'

    dinsdag 6 november 2018 om 10:15

    Club Brugge gaat dinsdagavond in het kader van de Champions League op bezoek bij AS Monaco. Tegen het team van Thierry Henry gaat Blauw-Zwart op zoek naar haar eerste zege op het Kampioenebal.

    Voor de uitwedstrijd in Monaco kiest Ivan Leko vermoedelijk voor dezelfde ploeg dat op het veld KRC Genk een punt uit de brand sleepte. Zowel Het Nieuwsblad als Het Laatste Nieuws verwachten dus dat Ruud Vormer opnieuw naast het elftal valt.

    De Nederlander gaf aan het absoluut niet eens te zijn met de keuze van zijn trainer. Leko reageerde op zijn beurt door te zeggen dat hij nog steeds overtuigd is van die beslissing. Ook in Monaco zal de Gouden Schoen wellicht moeten brommen op de bank.

    De driehoek in het middenveld blijft dus hetzelfde met Marvelous Nakamba, Mats Rits en Hans Vanaken. Ook man-in-vorm Siebe Schrijvers wordt in de spits naast Wesley Moraes verwacht. Verder behoudt Leko ook het vertrouwen in doelman Ethan Horvath.

    De vermoedelijke elf: Horvath; Poulain, Mechele, Denswil; Mata, Nakamba, Rits, Vanaken, Diatta; Schrijvers en Wesley

    Poll

    Wat wordt het vanavond?

    (518 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 6 november 2018 om 10:33
    vermoedelijk!!!! hij zal wel op de ervaring kiezen van Ruud!!!
    Vind ik leuk
    Dan4red +457
    dinsdag 6 november 2018 om 10:49
    Sorry maar Vormer is al een tijdje uit vorm, en dus zie ik niet waarom hij nu terug Vormer in zijn startelftal zal zetten.. ervaring misschien maar dat zou geen doorslaggevende factor mogen zijn. Er moet gewonnen worden vanavond tegen de rode lantaarn van La Ligue 1
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:31
    roteren om iedereen fit te houden en Vormer op de bank houden is om miserie vragen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:55
    Dit is terecht, Vormer raakt al maanden geen deftige bal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:17
    VDV J , Ik begrijp uw redenering maar vind ze een beetje overdreven. Hij maakte een goede en gretige invalbeurt in Genk en dat geeft hoop.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    Minunten +252
    dinsdag 6 november 2018 om 12:31
    Knap doorgehakt!
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    dinsdag 6 november 2018 om 13:10
    De enige die echt zicht heeft op de situatie is Leko. Hij moet Vormer niet opstellen omwille van zijn ervaring of verdiensten uit het verleden. Als hij vindt dat Vormer op dit moment de beste is op zijn positie moet hij spelen en anders zet hij hem op de bank. De beste speelt, geen uitzondering. Enkel met dat motto kan je als trainer een ruime selectie tevreden houden.
    Leko is keihard, denk maar aan wat er met Rafa gebeurd is. Rafa is nochthans een veel betere voetballer dan Ruud. En hij laat ook de miljoenenaankoop Letica op de bank omdat Horvath momenteel beter is. De vijf miljoen van Rezeia volstaan ook niet om een plaats af te dwingen.
    Zo hoort het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:55
    De beste speelt voor Leko, geen twijfel. Jongeren krijgen op tijd hun kans en iedereen moet zich bewijzen op training. Doch geen twijfel RUUD komt zeker sterker terug, jaar na verworven gouden schoen is voor iedereen altijd moeilijk jaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws