Club Brugge gelooft in eerste Europese zege: Goed gevoel in de groep

    Club Brugge gelooft in eerste Europese zege: "Goed gevoel in de groep"

    maandag 5 november 2018 om 18:15

    Club Brugge ging twee weken geleden vol voor een overwinning tegen AS Monaco, maar bleef steken op een gelijkspel. Een gemiste kans volgens CEO Vincent Mannaert. 

    "Misschien toch wel. Het is een verschil als je voor een vol Jan Breydel kan spelen, dan heb je de steun van het publiek", vertelde Mannaert aan Sporza. "We waren niet echt top in die thuiswedstrijd. We hebben het goed gedaan, maar het was misschien de minste van de drie matchen tot nu toe.

    "Laat ons hopen dat we nu beter omgaan met de ruimte die er sowieso zal zijn, want de druk ligt bij Monaco om te winnen. Er is een goed gevoel in de groep. We kunnen nog niet op iedereen rekenen, maar de mentaliteit op Genk was alvast heel goed. Vanuit die mentaliteit hebben we het geloof om een goed resultaat te kunnen halen", besloot Mannaert.

    Lees ook: Club Brugge lacht probleem-Vormer weg: "Hij zal terugknokken"

    Plaats een reactie

    Kingambo +1682
    maandag 5 november 2018 om 18:25
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤢
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:38
    zo groen ga je er inderdaad uitzien na de match
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:01
    Is er geen waalse VP? Hoe kan je als vlaming uberhaupt voor Standard supporteren! Gruwelijk!
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1653
    maandag 5 november 2018 om 19:16
    En toch hebben ze heel veel vlaamse fans. Maar ik geef je groot gelijk. Is de belgische ploeg waar ik zelfs niet naar kan kijken op europees vlak.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11658
    maandag 5 november 2018 om 20:53
    Gruwelijk? Ik vind flaminganten als jij veel gruwelijker.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:05
    Ik heb niets tegen walen maar wel tegen hun mentaliteit, en nee niet elke waal is hetzelfde...
    Of eigelijk gewoon tegen het feit dat Wallonie-Vlaanderen zoveel miserie teweeg brengt financieel, politiek en op menselijk vlak.


    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11658
    maandag 5 november 2018 om 21:18
    Hun mentaliteit?
    Problemen op menselijk vlak?
    Zoveel miserie?

    Waar woon jij misschien? Ver van Wallonië zo te horen...
    Wat een kleine wereld zeg...
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:26
    Als ik naar luik, of charleroi ga, kan ik door het vuil de straat niet zien. In antwerpen pf gent of brugge is dit niet zo erg.

    Ik zelf heb 2 jaar op kot gezete in luik, en 2 jaar in antwerpen. Ik zeg je, wat ik in Luik allemaal heb gezien en gehoord. Mensen onwaardig. Met messen zwaaien vlak voor je deur. Elk Meisje lastigvallen dat in het vizier komt. Ok, dit gebeurt overal, maar niet zo erg als daar.

    Ik heb ook 1 jaar in Brussel gewoond, zelfs daar was het niet zo erg als in Luik!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:28
    Ik zeg dit echt uit ervaring. Maar ik excuseer me ook voor mijn mening, zelf ben ik niet beter dan de rest. Maar wij mensen hebben in het algemeen gefaald, Freddy. Al zeer lang geleden...
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:35
    Kom anders eens mee met ons, dat weet je terug wat sfeer is.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:45
    Ik zou het stadion nog niet eens halen denk ik... 😅
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:23
    Ach ja, in de straten voor Sclessin is er al meer sfeer dan in heel het stadion van jouw clubje...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:19
    Laat die negatieve sfeer maar in de straten..
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:06
    Wat een belachelijke reactie...
    Vind ik leuk
    9000 +336
    maandag 5 november 2018 om 18:37
    Ik gun het jullie. Zullen wel vol aan de bak moeten sowieso!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:45
    Is voor een Belgische ploeg zowiezo geen gemakkelijke match ,kijk naar Gent die verloren ook van een zo gezegd zwak Bordeaux
    Vind ik leuk
    tom1981 +519
    maandag 5 november 2018 om 20:14
    Elke ploeg an België kan het niet halen tegen Europese top of subtop. Mits geluk en goeie match kan alles. Komaan fcb
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:30
    Hmmm Besiktas - Genk?
    Vind ik leuk
    tom1981 +519
    dinsdag 6 november 2018 om 06:35
    Idd Genk heeft daar goeie match gespeeld. En besiktas is niet zo groot meer. Maar als je kijkt ,zelf de poule dat Anderlecht in zit. België is te klein geworden. Nog goed dat Genk het heel goed doet
    Vind ik leuk
    Rebel +1029