De Vlieger uit zijn ongenoegen over klagende coaches: ''Hallo, Pro League?''

    De Vlieger uit zijn ongenoegen over klagende coaches: ''Hallo, Pro League?''

    maandag 5 november 2018 om 13:24

    De arbiters liggen sinds Operatie 'Propere Handen' extra onder een vergrootglaas. Hoewel sommige coaches aankondigden om meer respect te tonen richting de refs, is daar in de praktijk weinig van te merken. Geert De Vlieger stoort zich. 

    Meerdere trainers voelden zich dit weekend bestolen en waren hard in hun bewoordingen. Met name Glen De Boeck en Francky Dury trokken zeer fel van leer. Geert De Vlieger vindt het niet door beugel kunnen en is van mening dat de Pro League best mag optreden tegen deze uitbarstingen. 

    Plaats een reactie

    maandag 5 november 2018 om 13:37
    heb je nix om zeurende analysten te straffen?? pffffffffffffffff ook ene die denkt alles te weten over voetbal
    Vind ik leuk
    DDT +3414
    maandag 5 november 2018 om 13:41
    Tijd om de vlieger te nemen, one way ticket bestemming onbekend.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5061
    maandag 5 november 2018 om 13:52
    Hij heeft gelijk
    Vind ik leuk
    freejazz +1238
    maandag 5 november 2018 om 19:09
    Waarom heeft hij in het verleden zelf meermaals liggen te zeuren over slechte arbitrage ?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    maandag 5 november 2018 om 13:55
    Geertje, zoude nie beter uw eigen tweets onder de loep nemen? Daar passeren ook zaken die laag bij de grond zijn. Blijkbaar zelf last van kort geheugen
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15152
    maandag 5 november 2018 om 14:30
    Sorry maar zij hebben (vaak) gelijk. Als spelers en trainers foutloos moeten zijn, dan refs ook. Sommige blunders zijn echt flagrant.
    Vind ik leuk
    strat2 +208
    maandag 5 november 2018 om 14:48
    Volgens mij is het een goed idee om de VAR momenten rechtstreeks en live weer te geven, zoals in Hockey, zodat men precies weet welke beelden er getoond zijn, en wie wat gezegd heeft. Kortom openheid en transparantie ipv anonimiteit en onwetendheid, want dat laatste zal altijd (en in sommige gevallen begrijpelijk) voor ellenlange discussies blijven zorgen.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 14:43
    Nochtans hebben de beide trainers overschot van gelijk. Reflecteer naar een grote ploeg en de rollen zullen omgedraaid zijn. Hoe je het draait of keert.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 14:53
    Mochten ze goed arbiteren zou er niet geklaagd worden
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 22:46
    Juist
    Vind ik leuk
    SD +9468
    maandag 5 november 2018 om 15:03
    Onze scheidsrechters zijn de besten ... in eigen land.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 15:42
    Ik heb de herhalingen 2x gezien en Dury heeft zeker 3x reden tot klagen !
    1. de strafschop
    2. De zogezegde elleboog van Harbaouii
    3. De tweede gele en rode kaart Herbaoui
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    maandag 5 november 2018 om 17:51
    1. strafschop had gefloten kunnen worden
    2&3. Elleboog slechts bestraft met geel, normaal donderrood
    Vind ik leuk
    koalaM +266
    maandag 5 november 2018 om 16:34
    Dury predikt altijd dat hij een gentleman is en dat hij scheidsrechters respecteert. In de praktijk ziet het er natuurlijk altijd anders uit. Het belgische voetbal is nog rotter dan rot.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1682
    maandag 5 november 2018 om 18:59
    Hij heeft gelijk. Hoe dramatisch een scheids kan zijn, als je zulke uitspraken in de premier league doet, dan zit je in de vieze papieren. en daar is er heel wat meer poen mee gemoeid.
    Vind ik leuk
    freejazz +1238
    maandag 5 november 2018 om 19:15
    Ik spreek me nu even niet uit over de grond van de zaak (beetje advocatentaal gebruiken is nu 'cool'), maar als er 1 ding is waar Vliegerke goed in is, dan is dat de praat achteraf verkopen en steeds het gevoel creëren alsof hij het heilige en propere boontje is. Zo kunnen wij allemaal analist zijn.
    Vind ik leuk
    Markske +364
    maandag 5 november 2018 om 23:32
    Voor De Vlieger is iedereen die zich verdedigt ook schuldig en dan zou hij voorschrijven wat een ander mag zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:51
    Ik denk dat we met z'n allen over 1 ding het eens zijn:
    Het niveau van de scheidsrechters moet DRINGEND naar boven!
    We spelen al jaren amper nog mee op,internationaal niveau, terwijl we vroeger jaar en dag wereldtoppers hadden!
    Vind ik leuk
    Markske +364
    vrijdag 9 november 2018 om 17:14
    Er was er gisteren een aangeduid om FC BATE Barysaŭ (BLR) - Chelsea FC (ENG) te fluiten maar ja die was zo slecht dat ze hem in de cel gestoken hebben.
    Vind ik leuk
    Filiep +193
    dinsdag 6 november 2018 om 04:30
    Één ding begrijp ik niet
    Arbiter ziet het niet en de VAR ook niet maar de rest van de wereld wel
    Waarom zouden we dan moeten zwijgen Geert
    Wordt je misschien gesponsord van de arbiters
    Vind ik leuk
    Heppen1J +107