Bölöni viseert Standard-fans: Zo behandel je geen speler die twee titels pakte

    Bölöni viseert Standard-fans: "Zo behandel je geen speler die twee titels pakte"

    maandag 5 november 2018 om 10:45

    Antwerp FC blijft na een knappe 0-2 overwinning op Standard de dichtste achtervolger op KRC Genk en Club Brugge. Laszlo Bölöni was na de wedstrijd bijzonder tevreden over de prestatie van zijn team, maar niet over het thuispubliek. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

    Zo keerden met Sinan Bolat, Jelle Van Damme en Dieumerci Mbokani maar liefst drie ex-Rouches terug naar Sclessin. Voor die eerste twee was het fanatieke Standard-publiek nog mild, maar die laatste kreeg het zwaarder te verduren.

    Bij elk balcontact werd de Congolese spits uitgejouwd, iets wat bij Bölöni – ook al ex-Standard – in het verkeerde keelgat schoot. "Ik vind het schandalig hoe hij hier ontvangen is door de fans van Standard", opent de Roemeen.

    "Zo behandel je geen speler die hier twee titels pakte en scoorde in de beslissende testwedstrijd. Hij verdient het niet om te worden uitgefloten", aldus Bölöni.

    Plaats een reactie

    maandag 5 november 2018 om 10:50
    Wat bedoelt hij met uitfluiten?? Dan doen toch alleen de clubsupporters?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:05
    Tja daar zal zijn transfer naar de mauve wel voor iets tussen zitten. Terecht uitgefloten dus :D
    Vind ik leuk
    freejazz +1168
    maandag 5 november 2018 om 11:07
    Wat is dit voor een bekrompen reactie
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 16:20
    De waarheid?
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 5 november 2018 om 20:13
    Eerder idioot dan bekrompen, vind ik. Beide wellicht.
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 5 november 2018 om 11:38
    Wat zijn voetbalsupporters toch dikwijls klein kinderen.
    Vind ik leuk
    BST83 +753
    maandag 5 november 2018 om 15:28
    Ver moeten we niet kijken. Wat sommigen hier dikwijls posten.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 12:07
    Niet alleen Mbokani, Defour kreeg van de Standard supporters ook de lading stront over zich heen toen hij bij Anderlecht voetbalde, na wat hij veel betekent heeft voor Standard. Supporters vergeten rap blijkbaar, niet alleen bij Standard bij andere ploegen is het juist hetzelfde.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 16:21
    En terecht?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 12:26
    Een verschil met Deschacht... 😳😳😳
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 12:29
    Bij Standard zijn ze soms knettergek 🤪
    Herinner u de tifo met de Onthoofding van Dufour
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 13:18
    Dat is Standard supporters eigen spelers die bij speelden en nu voor een andere ploeg spelen krijgen de volle laag toont van weinig respect.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 17:47
    Hij is natuurlijk goed geplaatst om supporters van andere clubs terecht te wijzen... Ze zijn zelf voorwerp van een onderzoek naar het gedrag van de supporters. Als trainer van Antwerp heb je weinig recht van spreken me dunkt, daar is de marginaliteitsgraad het hoogst van alle clubs in eerste klasse. Tielemans maakte dat als rode duivel mee in een bepaald stadion, net als Simons destijds. Van Damme kreeg de volle lading als hij met Standard terugkeerde naar Anderlecht enzovoort. Het zijn dus niet alleen Standard supporters die zich zo misdragen. En Dieu zelf, die lacht er eens goed mee en speelde een dikke match...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:57
    Uwe zever over Antwerp is van horen zeggen zeveraar. 3de plaats dus ssshhht en ga verder bleiten in een hoekske.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 17:48
    André, dat was me nogal wat hè jongen, knapste tifo ooit gemaakt. Nogal wat anders dan het spandoek bij Antwerp “ dood aan FCB “, dat was vredelievend bedoeld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws