Ontevreden Vormer krijgt lik op stuk van Leko: Dat was de juiste beslissing

    Ontevreden Vormer krijgt lik op stuk van Leko: "Dat was de juiste beslissing"

    maandag 5 november 2018 om 10:00

    Club Brugge speelde afgelopen zaterdag gelijk op veld van leider Racing Genk. Voor Ruud Vormer was er echter geen plaats in het basiselftal. De Nederlander toonde geen begrip voor de keuze van Ivan Leko, die op zijn beurt reageert.

    De Kroaat komt terug op de keuze om Vormer, toch de Gouden Schoen, op de bank te zetten voor de belangrijke topper tegen Genk. "Ik moet eerlijk en correct zijn. Het was moeilijk om Ruud op de bank te zetten, maar wel de juiste beslissing", opent Leko in Het Laatste Nieuws.

    De Kroatische leermeester geeft aan dat Vormer momenteel in een vormdip verkeert en dat hij wel terug de oude wordt. "Ook al is hij heel belangrijk en zal hij dit in de toekomst nog zijn. Ruud heeft één, twee of drie matchen nodig om terug te komen."

    De nieuwkomers Mats Rits en Siebe Schrijvers doen het overigens uitstekend, aldus Leko. "Allebei hebben ze de goeie mentaliteit en willen ze werken: dan is het normaal dat je dit niveau haalt. Vorig seizoen hebben we die concurrentie gemist."

    Poll

    Heeft Leko gelijk?

    (689 stemmen)

    Plaats een reactie

    freeman +11567
    maandag 5 november 2018 om 10:04
    Luxe voor Leko ! Zo'n alternatieven te hebben .....
    Vind ik leuk
    Rebel +1135
    maandag 5 november 2018 om 10:08
    Of Vormer is toch overroepen,de gouden schoen weegt hem zwaar
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    maandag 5 november 2018 om 10:25
    Gelukkig speeld die overroepen ruud bij ons ,dus waarom klagen wij zijn zeer tevreden over zijn mentaliteit maar over jullie pruts ploeg valt niks te vertellen op dit moment dus .....
    Vind ik leuk
    Rebel +1135
    maandag 5 november 2018 om 10:31
    We staan toch maar 4 punten achter het Groote Brugge en VP spendeerd maar artikels aan ons dan aan jullie,zegt ook wel veel.😂😂
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    maandag 5 november 2018 om 19:13
    Ja dat hebben we zat laten zien wat ons voetbal waard is, dat voetbal van julie ploegske hoorde thuis in de top van degradatie voetbal lokeren,eupen, beveren met veel geluk een paar punten
    Vind ik leuk
    Rebel +1135
    maandag 5 november 2018 om 20:22
    Hopelijk laten ze morgen iets zien,tegen de laatste in Frankrijk dat is degradatievoetbal in de CL 😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 10:31
    Probeer maar eens te voetballen met gouden schoenen e
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 10:28
    Ook niet vergeten dat er sprake was van een lichte blessure. Koeman gaf zelfs aan dat hij beter wat rustte
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 15:40
    Alternatieven?hallo wat is dan het alternatief met de doelmannen????wat een gezeik,annozel bestuur ook waarschijnlijk geld in eigen zakken deponeren maar een doelman van formaat nee daar is geen geld voor,een topclub.laat me niet lachen,heb 30j op en af getjoold heb de wonderbare happeltijd meegemaakt.leko heeft het geluk gehad dat het toch nog goed gekomen is verleden jaar ondanks de keeper problemen,5stuks maar dat blijft niet duren.vormer heeft een dip ja dat kan niet ontkent worden maar door zijn reactie op de croatse doelman wordt hij nu genekt door Leko,ooit gaan ze hem nog v/h pljein roepen dat blijft niet duren.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5062
    maandag 5 november 2018 om 10:06
    Leko heeft overschot van gelijk, zeker als je de reactie van Vormer dan hoort...

    haalt uit naar Leko én heeft totaal geen begrip waarom hij niet speelde...
    Vind ik leuk
    hoekschop +2642
    maandag 5 november 2018 om 10:13
    haalt uit naar alles en iedereen
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    maandag 5 november 2018 om 10:40
    Doet pijn en veel frustratie he uw ploegske zo te zien aanmodderen en dan zien dat de kampioen, de beste ploeg op dit moment genk in eigenhuis aan banden leggen en verdiende te winnen en nu ook nog 3vaste kern spelers rits, schrijvers, diatta erbij ,dat beloofd voor de terug ronde
    Vind ik leuk
    hoekschop +2642
    maandag 5 november 2018 om 10:44
    Pijn? Het is maar een spelletje hé Lodecol.
    Ik heb dit jaar trouwens al goed kunnen lachen met de fratsen bij FCB.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5062
    maandag 5 november 2018 om 11:01
    naar wie is deze reactie bedoeld lodecol13?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 11:17
    Wij modderen aan en jullie zijn top. En toch is het verschil slechts een schamele 4 punten. Dus eigelijk mag je blij zijn dat we aanmodderen of we stonder er 10 voor en kon je wat in een hoekje zitte wenen
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    maandag 5 november 2018 om 19:26
    Wenen is de hoofdstad van oostenrijk zitten daar op ons plaats met champagne op terras,Julie kunnen alleen maar zweten en dromen dat die nachtmerrie ooit zal stopppen en doe maar een pamperke aan dan worden uw lakens ni nat hihihaha
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 19:31
    Lode, ge hebt precies wa teveel col gesnoven.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2961
    maandag 5 november 2018 om 10:17
    Dus vormer zegt.........ik kom wel terug,ik ga men stinkende best doen,ik leg me niet neer bij een bankstatuut,........en jij noemt dit een aanval op leko? Ik noem het eerder gezonde ambitie en strijdvaardig zijn. Als captain heb je het recht misnoegd te zijn en je gedacht te zeggen vindt ik. Trouwens dit is een storm in een fles en weldra komt Ruud hier beter uit.
    Vind ik leuk
    freejazz +1239
    maandag 5 november 2018 om 10:19
    Ten nadele van wie ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2961
    maandag 5 november 2018 om 10:26
    Rits verhuist wel terug naar de bank. Ok het is bij Ruud dit seizoen niet goed te noemen maar jaagt wel de ploeg aan . Ik zie veel foute passes bij rits en zag ook al slechte afwerking. Had al een paar keer moeten scoren en liet het telkens na. Nu ja laat het een luxe zijn voor leko,of rits gaat nog beter en vooral beslissender worden of Ruud is zo gebrand dat hij op zijn best terugkomt. Club mag er deze winter zeker een offensieve mid bijhalen .
    Vind ik leuk
    TageMeister +5062
    maandag 5 november 2018 om 11:03
    Neen Vormer zegt : als kapitein wordt je er normaal gezien niet zomaar uitgehaald, maar bij deze coach wel . is volgens mij toch wel een héél directe uithaal naar Leko . toch?

    hij zegt hierin nergens ik ga mijn best doen etc, hier zegt hij ik snap niet dat Leko het lef heeft mij uit de ploeg te halen, ikke toch niet...
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:35
    Bekijk het volledige interview en dan hoor je dat hij dit wel degelijk zegt
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5062
    maandag 5 november 2018 om 11:39
    hij zegt ook van hard werken etc. maar wel nadat hij heeft gezegd dat hij enkel onder deze trainer op de bank zit...

    maw hij snapt niet waarom hij op de bank zit en legt de schuld volledig bij den trainer...
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 10:23
    mijn vraag is of Danjuma wel paraat gaat zijn voor Oranje en of Ruud, bij de definitieve selectie van oranje zal horen...als fcb supp, hoop ik op geen van beide!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 11:18
    Oei, kunnen de topspelers uit Brugge geen extra wedstrijden aan?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:24
    da niet, maar Danjuma, nu al weken out en Ruud out of form! dus daar doelde ik op! ;-)
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3063
    maandag 5 november 2018 om 12:38
    Als ze beide al met blessures lopen is het gewoon niet slim om interlands te gaan spelen...
    Vind ik leuk
    BST83 +777
    maandag 5 november 2018 om 13:13
    Gij kunt nog een beetje zagen gij...

    Echt zoveel tijd over om op iedere post reacties uit te lokken? Om dan, als het tegen uw kar is, de mensen dom te noemen.

    Een soundtrack van triestig en lastig...
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 13:54
    Ik heb hier nog niemand dom genoemd
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 14:07
    Neen? Ajah, jij hebt zelfkennis en noemt je zelf dom. Ook goed!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 14:23
    Goeike, toch ff op gezocht waarschijnlijk
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 14:25
    Opgezocht is juist geschreven. En neen ik hoef niets op te zoeken. Zoek jij je hersenen maar alvast en laat je papas lul uit je mond. Je lult te veel.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 14:40
    Nee, "op gezocht" is in deze betekenis de juiste schrijfwijze. Ja als ik jouw lul moest gebruiken, kon ik met moeite het spleetje tussen mijn tanden dichten. Soit, heb dankzij jou mijn quota marginaliteit voor vandaag bereikt, tot morgen maar weer
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 14:49
    Nee, zoek geen smoejes, je bent gewoon te dom om het te weten. Jij ben marginaal Jericho, das idd net het punt. Je bent marginaal in elke post... En jij hebt zoals ik zei papas lul nodig. Als jij er een had, dan had ik je eigen lul wel in je eigen mond gelaten hoor...
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 14:55
    Uw focus op papa's lul doet me vermoeden dat je een heel bizarre jeugd hebt gehad. Maar ik kan je reacties nu ook beter plaatsen, inteelt doet rare dingen met een mens
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 16:02
    How sorry, voor je het nog fouter begrijpt. Ik heb niets met jouw vader te maken en met zijn lul. Jij hebt liever zijn dan mijne (gelukkig maar, ik ben niet van jouw soort) Toegegeven is toegegeven knul.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 17:13
    Schatje, mijn woorden verdraaien om je gelijk te halen, toont alleen maar aan hoe wanhopig je bent
    Vind ik leuk
    BST83 +777
    maandag 5 november 2018 om 14:08
    Hier niet nee, dat is correct
    Vind ik leuk
    jericho666 +2352
    maandag 5 november 2018 om 14:22
    Nergens om precies te zijn
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15161
    maandag 5 november 2018 om 10:25
    Vormer is gewoon een normale speler, niks speciaals, dat heb ik altijd al gevonden. Dan nog die streken alsof hij onmisbaar is.. Leko heeft gewoon 200% gelijk.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2961
    maandag 5 november 2018 om 10:31
    Zonder vormer speelde club geen 2x kampioen. Een speler die iedere wedstrijd 12 km's aflegd,aanjaagd en vaak nog beslissend is(niet voor het moment)Is een zeer goede speler. Zijn gouden schoen was oververdiend.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 13:15
    Dit krijg je als je hollanders binnen haalt !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws