Ontevreden Vormer krijgt lik op stuk van Leko: Dat was de juiste beslissing

Ontevreden Vormer krijgt lik op stuk van Leko: "Dat was de juiste beslissing"

Gepubliceerd: maandag 5 november 2018 om 10:00ma 05-11-2018 om 10:00

Club Brugge speelde afgelopen zaterdag gelijk op veld van leider Racing Genk. Voor Ruud Vormer was er echter geen plaats in het basiselftal. De Nederlander toonde geen begrip voor de keuze van Ivan Leko, die op zijn beurt reageert.

De Kroaat komt terug op de keuze om Vormer, toch de Gouden Schoen, op de bank te zetten voor de belangrijke topper tegen Genk. "Ik moet eerlijk en correct zijn. Het was moeilijk om Ruud op de bank te zetten, maar wel de juiste beslissing", opent Leko in Het Laatste Nieuws.

De Kroatische leermeester geeft aan dat Vormer momenteel in een vormdip verkeert en dat hij wel terug de oude wordt. "Ook al is hij heel belangrijk en zal hij dit in de toekomst nog zijn. Ruud heeft één, twee of drie matchen nodig om terug te komen."

De nieuwkomers Mats Rits en Siebe Schrijvers doen het overigens uitstekend, aldus Leko. "Allebei hebben ze de goeie mentaliteit en willen ze werken: dan is het normaal dat je dit niveau haalt. Vorig seizoen hebben we die concurrentie gemist."

Poll

Heeft Leko gelijk?

(689 stemmen)

Plaats een reactie

freeman +14160
maandag 5 november 2018 om 10:04
Luxe voor Leko ! Zo'n alternatieven te hebben .....
Vind ik leuk
Rebel +2208
maandag 5 november 2018 om 10:08
Of Vormer is toch overroepen,de gouden schoen weegt hem zwaar
Vind ik leuk
Lodecol13 +3859
maandag 5 november 2018 om 10:25
Gelukkig speeld die overroepen ruud bij ons ,dus waarom klagen wij zijn zeer tevreden over zijn mentaliteit maar over jullie pruts ploeg valt niks te vertellen op dit moment dus .....
Vind ik leuk
Rebel +2208
maandag 5 november 2018 om 10:31
We staan toch maar 4 punten achter het Groote Brugge en VP spendeerd maar artikels aan ons dan aan jullie,zegt ook wel veel.😂😂
Vind ik leuk
Lodecol13 +3859
maandag 5 november 2018 om 19:13
Ja dat hebben we zat laten zien wat ons voetbal waard is, dat voetbal van julie ploegske hoorde thuis in de top van degradatie voetbal lokeren,eupen, beveren met veel geluk een paar punten
Vind ik leuk
Rebel +2208
maandag 5 november 2018 om 20:22
Hopelijk laten ze morgen iets zien,tegen de laatste in Frankrijk dat is degradatievoetbal in de CL 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 10:31
Probeer maar eens te voetballen met gouden schoenen e
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 10:28
Ook niet vergeten dat er sprake was van een lichte blessure. Koeman gaf zelfs aan dat hij beter wat rustte
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 15:40
Alternatieven?hallo wat is dan het alternatief met de doelmannen????wat een gezeik,annozel bestuur ook waarschijnlijk geld in eigen zakken deponeren maar een doelman van formaat nee daar is geen geld voor,een topclub.laat me niet lachen,heb 30j op en af getjoold heb de wonderbare happeltijd meegemaakt.leko heeft het geluk gehad dat het toch nog goed gekomen is verleden jaar ondanks de keeper problemen,5stuks maar dat blijft niet duren.vormer heeft een dip ja dat kan niet ontkent worden maar door zijn reactie op de croatse doelman wordt hij nu genekt door Leko,ooit gaan ze hem nog v/h pljein roepen dat blijft niet duren.
Vind ik leuk
TageMeister +9142
maandag 5 november 2018 om 10:06
Leko heeft overschot van gelijk, zeker als je de reactie van Vormer dan hoort...

haalt uit naar Leko én heeft totaal geen begrip waarom hij niet speelde...
Vind ik leuk
hoekschop +4299
maandag 5 november 2018 om 10:13
haalt uit naar alles en iedereen
Vind ik leuk
Lodecol13 +3859
maandag 5 november 2018 om 10:40
Doet pijn en veel frustratie he uw ploegske zo te zien aanmodderen en dan zien dat de kampioen, de beste ploeg op dit moment genk in eigenhuis aan banden leggen en verdiende te winnen en nu ook nog 3vaste kern spelers rits, schrijvers, diatta erbij ,dat beloofd voor de terug ronde
Vind ik leuk
hoekschop +4299
maandag 5 november 2018 om 10:44
Pijn? Het is maar een spelletje hé Lodecol.
Ik heb dit jaar trouwens al goed kunnen lachen met de fratsen bij FCB.
Vind ik leuk
TageMeister +9142
maandag 5 november 2018 om 11:01
naar wie is deze reactie bedoeld lodecol13?
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 11:17
Wij modderen aan en jullie zijn top. En toch is het verschil slechts een schamele 4 punten. Dus eigelijk mag je blij zijn dat we aanmodderen of we stonder er 10 voor en kon je wat in een hoekje zitte wenen
Vind ik leuk
Lodecol13 +3859
maandag 5 november 2018 om 19:26
Wenen is de hoofdstad van oostenrijk zitten daar op ons plaats met champagne op terras,Julie kunnen alleen maar zweten en dromen dat die nachtmerrie ooit zal stopppen en doe maar een pamperke aan dan worden uw lakens ni nat hihihaha
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 19:31
Lode, ge hebt precies wa teveel col gesnoven.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 10:23
mijn vraag is of Danjuma wel paraat gaat zijn voor Oranje en of Ruud, bij de definitieve selectie van oranje zal horen...als fcb supp, hoop ik op geen van beide!
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 11:18
Oei, kunnen de topspelers uit Brugge geen extra wedstrijden aan?
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 11:24
da niet, maar Danjuma, nu al weken out en Ruud out of form! dus daar doelde ik op! ;-)
Vind ik leuk
Rune1891 +7171
maandag 5 november 2018 om 12:38
Als ze beide al met blessures lopen is het gewoon niet slim om interlands te gaan spelen...
Vind ik leuk
BST83 +1189
maandag 5 november 2018 om 13:13
Gij kunt nog een beetje zagen gij...

Echt zoveel tijd over om op iedere post reacties uit te lokken? Om dan, als het tegen uw kar is, de mensen dom te noemen.

Een soundtrack van triestig en lastig...
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 13:54
Ik heb hier nog niemand dom genoemd
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 14:07
Neen? Ajah, jij hebt zelfkennis en noemt je zelf dom. Ook goed!
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 14:23
Goeike, toch ff op gezocht waarschijnlijk
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 14:23]
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 14:25
Opgezocht is juist geschreven. En neen ik hoef niets op te zoeken. Zoek jij je hersenen maar alvast en laat je papas lul uit je mond. Je lult te veel.
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 14:40
Nee, "op gezocht" is in deze betekenis de juiste schrijfwijze. Ja als ik jouw lul moest gebruiken, kon ik met moeite het spleetje tussen mijn tanden dichten. Soit, heb dankzij jou mijn quota marginaliteit voor vandaag bereikt, tot morgen maar weer
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 14:49
Nee, zoek geen smoejes, je bent gewoon te dom om het te weten. Jij ben marginaal Jericho, das idd net het punt. Je bent marginaal in elke post... En jij hebt zoals ik zei papas lul nodig. Als jij er een had, dan had ik je eigen lul wel in je eigen mond gelaten hoor...
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 14:55
Uw focus op papa's lul doet me vermoeden dat je een heel bizarre jeugd hebt gehad. Maar ik kan je reacties nu ook beter plaatsen, inteelt doet rare dingen met een mens
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 15:13]
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:02
How sorry, voor je het nog fouter begrijpt. Ik heb niets met jouw vader te maken en met zijn lul. Jij hebt liever zijn dan mijne (gelukkig maar, ik ben niet van jouw soort) Toegegeven is toegegeven knul.
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 17:13
Schatje, mijn woorden verdraaien om je gelijk te halen, toont alleen maar aan hoe wanhopig je bent
Vind ik leuk
BST83 +1189
maandag 5 november 2018 om 14:08
Hier niet nee, dat is correct
Vind ik leuk
jericho666 +3803
maandag 5 november 2018 om 14:22
Nergens om precies te zijn
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20191
maandag 5 november 2018 om 10:25
Vormer is gewoon een normale speler, niks speciaals, dat heb ik altijd al gevonden. Dan nog die streken alsof hij onmisbaar is.. Leko heeft gewoon 200% gelijk.
Vind ik leuk
Jake Genk +209
maandag 5 november 2018 om 13:15
Dit krijg je als je hollanders binnen haalt !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws