De ene terugkeer is de andere niet: 'Echt klasse'

    De ene terugkeer is de andere niet: 'Echt klasse'

    zondag 4 november 2018 om 12:10

    KAA Gent ontving zaterdagavond KV Kortrijk. Bij de Kerels speelden heel wat jongens met een Gent-verleden. Dat was men in de Ghelamco Arena niet vergeten.

    Met Christophe Lepoint, Ilombe Mboyo en Hannes Van Der Bruggen kwam er zaterdag veel bekend volk over de vloer in Gent. De ontvangst was dan ook hartelijk.

    Diep in de tweede helft haalde Glen De Boeck Van Der Bruggen naar de kant. De thuisaanhang trakteerde de voormalige poulain op applaus.

    Zo'n 150 kilometer verder kende Siebe Schrijvers een andere avond. De ex-speler van KRC Genk werd in de Luminus Arena op de korrel genomen. In Genk waren ze niet zo blij met zijn verhuis naar Club Brugge. De situatie bij Van Der Bruggen was natuurlijk heel anders.

    Lees ookSchrijvers na fluitconcerten: “Altijd respect gehad, gaat niet veranderen”

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +15172
    zondag 4 november 2018 om 12:31
    Ook Lepoint kreeg een applaus en zijn naam werd gescandeerd na de match. Voor Mboyo was het wat minder, maargoed die werd ook niet uitgefloten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1096
    zondag 4 november 2018 om 13:13
    Totaal andere gevallen... schrijvers is vanuit Genk naar een rechtstreekse concurrent gegaan. Stel dat die mannen nu bij (bv.) standard zouden spelen dan zouden ze ook geen applaus krijgen
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:28
    Van Der Bruggen is toch ook naar een rechtstreekse concurrent gegaan? 🤔😜
    Vind ik leuk
    firedwarf +3174
    zondag 4 november 2018 om 13:34
    Idd of vergeten we hoe geliefd benito raman bij standard was toen em voor de eerste keer op bezoek kwam bij AA Gent... supporters hebben echt een kort termijn geheugen :)
    Vind ik leuk
    User251 +1503
    zondag 4 november 2018 om 15:02
    Raman is toen zeer goed ontvangen, is toen zeker niet uitgefloten/uitgejouwd🤔
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15172
    zondag 4 november 2018 om 15:49
    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-10-28/video-ontroerde-raman-bij-terugkeer-in-gent
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10055
    zondag 4 november 2018 om 16:18
    Het ene publiek is het andere niet 😉
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:32
    Super gebaar van de gent fans maar wat er met siebe in genk is gebeurd daar heb ik geen begrip voor.Zijn reactie achteraf was dan wel weer schitterend.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1096
    zondag 4 november 2018 om 19:38
    En waarom geen begrip voor?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws