Verschueren dient Joos van antwoord met rijmpje

    Verschueren dient Joos van antwoord met rijmpje

    zondag 4 november 2018 om 12:20

    Olivier Deschacht werd na 17 jaar trouwe dienst met een kort telefoontje gedumpt door Anderlecht-voorzitter. Deze week nam Deschacht revanche, zag ook Filip Joos. 

    "Zou Marc Coucke, in zijn zelf gefabriceerde rommeltje dat nu eens in paars en wit, dan weer in zalmroze voetbalt en zich nog altijd Anderlecht laat noemen, ooit het gevoel hebben gehad dat hij Olivier Deschacht kwijt was? Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet", trekt Joos scherp van leer in zijn column voor De Standaard.

    Joos zag Deschacht vervolgens in de 52e minuut de 0-1 tegen de touwen koppen tegen zijn oude liefde. Een duidelijk geval van karma richting Coucke, vindt Joos. ''Karma is a bitch. En heel soms een verdediger die je op al te onbeschofte wijze hebt gedumpt. Deschacht was voor Coucke quantité négligeable. En werd op een grijze Allerheiligen dankzij een rake kopbal ineens qualité indéniable."

    Lees ook: Coucke gezocht na remise: ''Misschien had Deschacht hier nog rond moeten lopen''

    Update 04/11, 12.20: Michel Verschueren las de uitspraken van Joos over Coucke ook. De voormalig manager van paars-wit vonden de teksten van de journalist maar niks. 'Wat Joos vertelt, maakt ons niet meer boos. Het trekt meestal op een lege doos', klonk het op Twitter.

    Lees meer over:Jupiler Pro League

    Plaats een reactie

    Kingambo +1687
    zaterdag 3 november 2018 om 10:54
    Had beter geweest ‘Joos is a bitch’ rioolratjournalistiek, belachelijk ventje
    Vind ik leuk
    Zero123 +649
    zaterdag 3 november 2018 om 12:05
    Maar heeft wel gelijk en dat kwetst,zo te zien.
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    zaterdag 3 november 2018 om 10:59
    Joos loopt nog maar is een dag achter de feiten.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    zaterdag 3 november 2018 om 11:02
    Coucke is duidelijk zijn vriend niet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 11:08
    filip.joos@vrt.be , je moet er es naar mailen en mee in discussie gaan... zelfs tegen een anonieme mailer moet hij zijn gelijk halen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 11:09
    Reden tot dumpen is volgens mij niet sportief maar entourage.

    Weet al lang waar de sleutel ligt..aan jullie om te zoeken..🤓
    Vind ik leuk
    Kingambo +1687
    zaterdag 3 november 2018 om 12:02
    Allée zij weet weer , stond in één van uw cursussen zeker ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 13:02
    Neen jongetje....

    En ga het niet aan uw neus hangen..

    Op de juiste plaats wonen is soms al voldoende..
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 4 november 2018 om 20:48
    Deze reactie is verwijderd door VP wegens ongepast.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:21
    Allez.. Nog een pseudo?

    En hoe reageren je naasten op Je vulgariteit ?

    Ga maar niet vragen als je getrouwd bent..

    Ocharme dat schaap..

    Alleszins aan Je opvoeding schort er niets.

    De wereld gaat er op vooruit met mensen?? Van uw slag die zich sterk voelen van achter een schermpje
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    dinsdag 6 november 2018 om 15:43
    Ik wil wel van achter mijn schermpje komen en mijn 47 onder uw kont stampen hoor.....Of ga je dan weer lopen zoals al je collega club supportertjes altijd doen?.....
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    maandag 5 november 2018 om 07:53
    Heb je Gaby al wel eens IRL gezien? Waaauw, je zou stikjaloers worden op de pastoor die dat voorrecht had.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:10
    K weet niet wat uw plezier is..

    Deze reactie is trouwens verwijderd.. Kon ook moeilijk anders.

    Gedraag je een beetje..
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    woensdag 7 november 2018 om 08:24
    Was wel cynisch bedoeld hoor.Vond de eerste reactie er ook zwaar over.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:27
    Olie op het vuur gieten is nooit slim.. Had meer verwacht...
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    woensdag 7 november 2018 om 08:28
    Kom,kom, wou je belager enkel laten aantonen hoe dwaas zn reactie wel was.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:30
    Het is mij ontgaan.... Had net omgekeerde gevoel...
    Vind ik leuk
    Bart Joos +649
    woensdag 7 november 2018 om 08:32
    De beperkingen van dit soort "communicatie"
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:34
    Juist...case closed..
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    zondag 4 november 2018 om 13:37
    Gaby weet alles weet ge da nu nog niet? :D jammer dat koning zijn erfelijk was anders was hij allang koning geweest of president mochten we bepaalde politieke partijen aan de gang laten :D

    Wise men speak because they have something to say;
    Fools because they have to say something....

    Het is geen toeval dat ge op elk bericht van anderlecht een antwoord van ons gabyke vind ;) just saying... :D
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:14
    Ge kunt nog lang vissen... Niet voor nitwits bestemd..
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    zaterdag 3 november 2018 om 12:04
    Aan een paddenstoel gelikt Gaby?
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 13:03
    Ja...woon net groot bosgebied..

    Alle dagen een paar tussen mijn boterhammen ..
    Vind ik leuk
    purple +562
    zaterdag 3 november 2018 om 14:51
    rustig meisje, rustig....
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 14:54
    Den transgender is daar ook...
    Vind ik leuk
    purple +562
    zaterdag 3 november 2018 om 16:19
    is dat al wat je kan???
    hahahaha meisje toch...
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 16:54
    Pas mij aan niveaumatig. Purple rain man.. Ga elders miserie gaan zoeken...beklaag je naasten
    Vind ik leuk
    purple +562
    zaterdag 3 november 2018 om 17:47
    heel goed meisje...
    goed gedaan!!!
    Vind ik leuk
    mapolean +876
    zaterdag 3 november 2018 om 11:13
    Olli heeft zijn moment de gloire gehad. Nu moet ie weer naar de orde van de dag: Lokeren helpen redden. 't Zou fijn zijn dat hij ook eens open kaart speelt over zijn gokaffaire en over de intriges in de kleedkamer bij Anderlecht de laatste jaren. Om in de galerij der groten een plaats te krijgen, moet je groot zijn in alles.... Niet alleen in trouw blijven aan één club.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15019
    zaterdag 3 november 2018 om 11:14
    Karma is voor kleuters, iemand zijn ongelijk bewijzen is voor dz grote mensen.
    Vind ik leuk
    camargue +2496
    zaterdag 3 november 2018 om 11:24
    Alé het groot licht komt weer eens aandraven met zijn "visie" ... Heeft ergens weer moeilijke woordjes opgepikt :)
    Vind ik leuk
    Intel +1248
    zaterdag 3 november 2018 om 11:54
    Joos is dan wel een eikel , maar hij heeft wel gelijk zoveel jaren voor rsca gespeeld altijd met hart en ziel ne echte sporting boy en dan zo bij het huisvuil gezet , ik denk dat iedere voetbalsupporter zelfs het overgrote deel van de rsca supporters het oli wel gunde ze hadden hem zeker nog kunnen gebruiken nu .
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    zaterdag 3 november 2018 om 12:04
    Joos hoe vaak hebt gij al het deksel op je neus gehad. We zijn de tel kwijt hoor. hahhaha . Hoe voelde je nu met je uitspraak. De primus onder de sportjournalisten ofwa ? Grow up ipv te vervallen in puberaal gedrag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 12:32
    Het is al 10j dat ze olli wilden vervangen maar is nooit gelukt door slechte aankopen en de meeste sups zaten op zijn kap , nu dat hij weg is is dat de fout van Coucke. Zijn gokschandaal vergeten, als je van een 37jarige afhangt om te kunnen meedraaien aan de top is dit armoe troef
    Vind ik leuk
    Vancamp +84
    zondag 4 november 2018 om 04:00
    Bwah, Coucke probeerde met een nieuwe lei te beginnen en Deschacht te oud paste naar niet in.Valt nu allemaal wat tegen.Daarbij Hein mag wel eens in vraag gesteld,weg bij Gent waar hij het niet meer zag zitten en nu.....
    ge kunt de spelers opzadelen met zoveel richtlijnen dat de schrik erinzit om iets fout te doen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15019
    zondag 4 november 2018 om 12:36
    Prachtige update. Joos, boos, lege doos, schot in de roos.
    Vind ik leuk
    9000 +353
    zondag 4 november 2018 om 13:27
    Bolleboos, journalistiek-virtuoos, bescheiden-loos, carre-konfituur abrikoos, mannetje voos, stuurlui-aan-wal-matroos
    Vind ik leuk
    Hierulf +1093
    zondag 4 november 2018 om 13:12
    Mister Michel strikes back :)
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:24
    Ik dacht dat Mister Michel niveau had ...
    Blijkbaar zich snel kunnen aanpassen het het nieuwe carnavaleske bestuur van Paars-Wit ...
    Dat bestuur (niet Mister Michel dus) doet me trouwens meer en meer denken aan nen andere paarswitte Pipo enkele jaren geleden in het Antwerpse ...
    Ik hoop oprecht voor de Anderlecht supporters dat dit bestuur hun club en de achterban snel au sérieux neemt, want dit verdienen de supporters niet.
    Dat zij maar eens eerst op de achtergrond goed aan de slag gaan om hen terug op niveau te brengen en al dat onnozele getwitter achterwege laten...
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    zondag 4 november 2018 om 13:38
    maar hij kan wel rijmen en dichten zonder zijn gat op te lichten :p
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:39
    Het is te hopen voor hem! 😂
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 4 november 2018 om 20:46
    Joos?....praat en ziet er uit als een puber....dat zegt genoeg zeker.....
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 00:27
    De kern van Anderlecht is zwak, net zoals na een bezoek aan de Chinees mijne k... euh diarree.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws