Schandalig! Preud'homme krijgt tijdens wedstrijd ei naar zich gegooid

    Schandalig! Preud'homme krijgt tijdens wedstrijd ei naar zich gegooid

    vrijdag 2 november 2018 om 11:15

    Standard Luik wist de goede prestatie van tegen Racing Genk niet te bevestigen. De Rouches verloren met 3-1 van Zulte Waregem. De fans van de thuisploeg lieten zich tijdens de wedstrijd in negatieve zin opmerken.

    Zo was er na rust te zien hoe de scheidsrechter de kapiteins van beide teams bij zich riep. Nadien was te zien hoe er bovenop de dug-out van Michel Preud’homme een gebroken ei lag, gegooid vanuit de hoofdtribune van het Regenboogstadion. Het miste de Standard-coach slechts op een haar na.

    Eén supporter merkte ook het tafereel op en noemde het "schandalig". Afwachten of deze daad een gevolg krijgt voor Essevee. Niettemin waren de troepen van Franck Dury bijzonder tevreden met de belangrijke overwinning.

    Poll

    Verdient Essevee een sanctie?

    (645 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +5061
    vrijdag 2 november 2018 om 11:18
    Veel hangt af van wat ZW deed tijdens de match om deze fan te stoppen
    Vind ik leuk
    Toca +37098
    vrijdag 2 november 2018 om 11:18
    Ik zag aan Preud'homme dat hij precies met een ei zat.
    Vind ik leuk
    camargue +2550
    vrijdag 2 november 2018 om 11:33
    wat was er eerst ... de kip of het ei? Hij zal wel weer staan janken hebben onze vriend ... Zijn voorganger kreeg eens een bekertje bier naar zich gegooid en ging rollebollen op het veld van de pijn :)
    Vind ik leuk
    Toca +37098
    vrijdag 2 november 2018 om 11:36
    Preud'homme nam het ei en stak het onder zijn bovenlip.
    Vind ik leuk
    camargue +2550
    vrijdag 2 november 2018 om 11:41
    smaakt alleszins beter dan dat gras denk ik dan :)
    Vind ik leuk
    Toca +37098
    vrijdag 2 november 2018 om 11:48
    Gras? Dacht eerder aan smoelentrekkers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 14:46
    Hij trekt misschien smoelen maar kan toch niet tippen aan die valse smoelen die Vanhazelip steeds trekt.
    Vind ik leuk
    Filiep +193
    vrijdag 2 november 2018 om 11:18
    Zielig
    Vind ik leuk
    Fre Stef +86
    vrijdag 2 november 2018 om 11:29
    Goh ja liever een ei dan een aansteker die vaak naar een doelman worden gegooid...
    Vind ik leuk
    freejazz +1238
    vrijdag 2 november 2018 om 11:37
    Gezien de feiten tov MPH de laatste 2 wedstrijden, lijkt het mij logisch om in de toekomst NIEMAND nog toe te laten op een hoofdtribune in een wedstrijd waarin MPH op de bank zit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 11:45
    Soort zoekt soort...
    Vind ik leuk
    valere +362
    vrijdag 2 november 2018 om 12:01
    Wat had je anders verwacht van die nozems uit Zuid West Vlaanderen?
    Zijn Club verleden speelt daar een zeer grote rol in,die boerkes vergeten niets
    Vind ik leuk
    pitroken +109
    vrijdag 2 november 2018 om 20:57
    ik verggeet ook het omkoopschandaal niet met waterschei.preud is een bedrieger en is er voor gestraft .
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 14:36
    Volgens mij ben je uw verstand ook vergeten.
    Vind ik leuk
    Roach +1742
    vrijdag 2 november 2018 om 12:12
    Het was misschien een actie van de Boerenbond om aan te klagen dat we met zijn allen te weinig eieren eten? Gelukkig drinken we dan nog genoeg melk...
    Vind ik leuk
    Vancamp +95
    vrijdag 2 november 2018 om 12:19
    Zelf het goede voorbeeld geven zou veel helpen.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3556
    vrijdag 2 november 2018 om 12:30
    De Standardsupporters die dit zielig en schandalig vinden: de Standardfans gooien glazen op het plein dus mondje toe!
    Ik keur het niet goed maar hoge bomen vangen veeeeel wind (of eieren in dit geval)
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 14:34
    Wat je niet weet of begrijpt daar zwijg je beter over
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3556
    zaterdag 3 november 2018 om 15:51
    MPH begrijp ik niet nee..heel België lacht hem wekelijks uit en nog blijft hij zo doen. Waarom denk je dat er geroepen word in de tribunes? Net om zulke domme reacties uit te lokken! Ale Michel chante avec nous!!
    Vind ik leuk
    9000 +356
    vrijdag 2 november 2018 om 12:40
    Gelukkig was het Sá Pinto niet meer, of er was alweer het beste dramatoneel uit de geschiedenis geweest, op Hamlet na dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 12:43
    Dus de meesten hier vinden dat dit moet kunnen. Tagemeister, wat de club kan doen? Fouilleren misschien? Okee, vanaf nu dan vrijgeleide voor alle zogenaamde supporters om met projectielen te gooien. Kunnen we nu met een zaag gooien naar Hein, met ijzeren traliewerk en een gestreept kostuumpje naar Leko, Dury een potje azijn, enz enz... Wat een zielige commentaren toch. En aan meneer Thijs, Genk supporters hebben geen recht van spreken, ze kunnen hun manieren niet eens houden op een hoofdtribune, al zijn ze pedagogisch directeur met een kleurtje. De anti-Waalse gezangen etc.... En het glas dat tijdens een wedstrijd van Standard werd gegooid, werd gegooid door een genodigde die niks met Standard te maken had en in de VIP zat. Net zoals het bruingebakken vijftal Genk-genodigden dat ze vorige week uit het stadion gooiden, hebben ze die groep toen ook verwijderd en hebben ze een stadionverbod. In Genk moeten ze nu vooral genieten van het mooie voetbal dat hun ploeg brengt, en van het feit dat alles in hun voordeel wordt gefloten zoals niet bestaand buitenspel, onterechte strafschoppen en spookcorners... nu nog een echt voetbalpubliek en dan hebben ze alles... behalve traditie.
    Vind ik leuk
    freejazz +1238
    vrijdag 2 november 2018 om 13:01
    Nogmaals, dit is er weeral mijlenver over San Idioto of San Debielo, daar doe je het opnieuw. Je ongebreidelde Genk-haat speelt je weeral parten.Zelfs in een artikel dat helemaal niet over Genk gaat begin je weer te 'flippen'. Steeds de gewone burger (uit Genk en omstreken) uitschelden voor debiel, migrant (want bij jou is dat een scheldwoord) En dan zelf te laf om jouw favoriete club te durven vermelden. Je vorige misselijke en vuile interventie was ook van dat zoals ik hier even vermeld : ‘Ach, je kan die supporters van Genk niet teveel kwalijk nemen. Ze zijn gewoon niet slimmer, het is een zwarte vlek in Limburg, economisch rampgebied sinds het vertrek van hun ford garage en sluiting van de mijnen. Vragen die debielen zich niet af wat de Waalse spelers van hun club daarvan denken? En wat die sukkels achter de dugout van MPH betreft, de mensen mochten blijkbaar op kosten van een sponsor eens buiten, voor eentje was het aan z’n tronie te zien misschien de laatste keer.' Waar en wanneer is het voor jou fout gelopen ?
    Hoe komt het dat je ouders zo flagrant gefaald hebben in jouw opvoeding ? Sorry, dit is totaal mijn stijl niet, maar jij hebt me zover gebracht. En toch heb ik nog met je te doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 14:55
    En waarom mag de waarheid niet verteld worden.Voor wie het niet geloofd die moet maar eens gaan vragen wat ze in Borgloon hebben gedaan met het supporters café van Standard. Dat is wel bewezen dat dit gedaan is door een bende achterlijke en debiele smurfen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 2 november 2018 om 13:17
    Da zal wel een kieke geweest zijn...
    Vind ik leuk
    Dirk H +3109
    vrijdag 2 november 2018 om 14:27
    Calimero heeft toch altijd een eischelp op zijn kop
    Vind ik leuk
    Red Cloud +26
    vrijdag 2 november 2018 om 14:38
    Maar Calimeroke is veel minder degoutant.
    Vind ik leuk
    Hierulf +1102
    vrijdag 2 november 2018 om 14:52
    MPH zou toch iets mooier zijn met en ei op zijn kop lol
    Vind ik leuk
    essevee +26
    vrijdag 2 november 2018 om 14:58
    Is inderdaad niet te tolereren. Maar daarvoor moet je toch de club niet straffen, maar wel de dader. Er staan trouwens voldoende camera's om de dader te kunnen identificeren. Een stadionverbod voor een bepaalde periode en een geldboete zou veel beter zijn,
    Vind ik leuk
    Amongoth +193
    vrijdag 2 november 2018 om 17:49
    Als ik hier alles lees, kan ik maar tot één conclusie komen, hier zitten meer snotneuzen, of halfwaskes ipv volwassenen.
    Echt zielig.
    Vind ik leuk
    pitroken +109
    vrijdag 2 november 2018 om 21:03
    dat preud waterschei heeft omgekocht is geen half wakes praat maar zuivere waarheid is er voor gestraft de omkoper samen met gerets
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws