Lukaku krijgt in de Champions League tegen Juventus harde kritiek: “Pijnlijk”

    Lukaku krijgt in de Champions League tegen Juventus harde kritiek: “Pijnlijk”

    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:09

    Manchester United neemt het in de Champions League op tegen Juventus. Romelu Lukaku krijgt op sociale media weer de volle laag, na een slechte balcontrole en slechte lange bal. “Hij heeft vier baltoetsen nodig terwijl er geen druk is. Vervolgens geeft hij de bal zomaar weg”, is één van de reacties. “Het is niet meer grappig, maar pijnlijk.”

    Plaats een reactie

    Daydreamer +4783
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:34
    Klopt volledig! Grossiert in mindere controles, wint bijna geen duels... Dit toont mooi waarom hij te kort komt voor de echte top!
    Vind ik leuk
    Amongoth +162
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:55
    Alleen de blinden zien het niet.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2887
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:40
    Alsof de rest van de ploeg zoveel beter is, zit hier nu al 79 minuten te kijken naar een ploeg die niet meer moet en een ploeg die niet mag...
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:30
    Een ploeg die niet mag 🤔 eerder een ploeg die wel wil, maar niet weet hoe 🤨🤨 triestig om te zien hoe Mourhino die ploeg vleugellam gemaakt heeft, in vergelijking met Guardiola, Klopp ea is dat een heel triestige coach ...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:30
    Inderdaad, speel eens in de spits bij een ploeg met 25% balbezit... ManU is gewoon heel zwak.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:15
    Zijn kwaliteiten kennen we en die zijn er wel degelijk , een goeie spits niet meer of niet minder ! .Of hij past bij MU is iets anders , maar alles wat misgaat daar doorspelen naar hem is fout .
    Vind ik leuk
    Robbie007 +546
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:27
    Als je de match gezien hebt dan weet je dat Lukaku er nog het beste van gemaakt heeft.
    Als je ziet hoe ManU speelt, dan weet je dat Lukaku zéker niet het type speler is voor dit soort voetbal.
    Ik vraag me zelfs af of er überhaupt spitsen bestaan voor dit soort voetbal.
    Lukaku is sowieso een topspits! Zet hem bij Man City of Real en hij maakt 40 goals.
    Vind ik leuk
    Amongoth +162
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:05
    Je kan niet alle schuld bij Lukaku leggen dat is waar, je moet van Lukaku ook geen topspits maken, dat is hij in de verste verte niet.
    Ploegen als Real, en City zullen nooit voor een Lukaku gaan, omdat de jongen gewoon veel te weinig techniek heeft.
    Zoals hij nu speelt, is hij niet meer dan een targetman, zo wordt er enkel nog gespeeld door de mindere ploegen.
    Scoort hij dikwijls..... ja..... maakt hij doelpunten door eigen toedoen... AMPER.
    En enkele kilo’s minder zou ook een beetje helpen, een spits staat scherp, hoeven ook de verhalen over zijn tentbroek niet de ronde te doen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    Robbie007 +546
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:37
    Lukaku zal altijd een omstreden spits blijven omdat hij specifieke kwaliteiten heeft en specifieke kwaliteiten mist.
    Maar hij blijft een absolute wereldspits.
    En wat zijn gewicht betreft...op zijn sixpack kunde uwe was doen.
    Voor een sixpack moet je doorgaans een vetpercentage van 10% of minder hebben.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:00
    Kan misschien kloppen.
    Je vergeet maar 1 belangrijk iets: bij City of Real moeten ze hem niet hebben omdat hij daar geen plaats heeft, zelfs niet op de bank.
    Vind ik leuk
    Robbie007 +546
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:51
    Dat denk ik wel, als je ziet dat Benzema daar nu staat te klungelen ;-)
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:18
    Benzema Is technisch wel 100 * sterker dan Lukaku en wat belangrijk is voor zowel Real als City is dat de spitsen mee spelen in het combinatievoetbal.
    Lukaku is enkel afwerker.
    Vind ik leuk
    Robbie007 +546
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:25
    Wel akkoord dat Benzema technisch 100x sterker is, maar op alle andere gebieden is Lukaku sterker.
    Niet akkoord met het feit dat je bij Real en City moet mee kunnen spelen in combinatievoetbal.
    Bij de Rode Duivels moet hij dat ook niet, maar wordt hij gewoon veel beter bediend in de snelle omschakeling of door de opkomende flanken...dit gebeurt bij City en Real even goed.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:45
    Bij Real een City moet je ook in omschakeling kunnen voetballen, klopt. Maar als je niet kan mee voetballen in de combinatie kom je er gewoon niet in.
    Bij de rode duivels wordt hij inderdaad beter bediend dan bij ManU. Dat is dan ook het beste middenveld van de wereld.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4783
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:19
    Wim, het gebeurt niet zo vaak maar deze keer ben ik het helemaal met je eens!
    Bij de rode duivels zijn meer dan de helft van zijn doelpunten gescoord in vriendenmatchen! De matchen met inzet in de laatste 2 jaar:
    2 goals tegen Panama
    2 goals tegen Tunesië
    3 goals tegen Gibraltar
    2 goals tegen Estland
    2 goals tegen Griekenland
    3 goals tegen Cyprus
    1 goal tegen Bosnië
    2 goals tegen Ierland
    De tegenstanders in de Champions League en in de premier League, en dan vooral de top 6 zijn nog van een ander niveau... Daarin lukt het wat minder!
    Vind ik leuk
    Robbie007 +546
    donderdag 25 oktober 2018 om 08:40
    is dat niet logisch dat het moeilijker is om te scoren tegen grotere ploegen als tegen kleinere ploegen???
    Dat doet toch geen afbreuk aan zijn totaal aantal gescoorde doelpunten?
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:40
    En maar kritiek geven... Man U zou eens eerst wat betere spelers kopen dan het zootje wat daar nu rondloopt... om nog maar van die "fantastische" trainer te zwijgen met zijn beton voetbal
    Vind ik leuk
    Jo +120
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:17
    Ik vind het allemaal goedkope kritiek op Lukaku. Het is inderdaad waar dat hij soms een slechte controle maakt , maar als je dan ook ziet hoeveel hij de hoeken in moet sprinten , terug vallen bij corners en voor de rest geen bruikbare ballen ziet vind ik dat helemaal niet raar. In deze ploeg zit totaal geen ideeen of lijn.Je zou moeten beloond worden om een half uur naar een wedstrijd van Man U te kijken , zo erg is het. Maar ja op Twitter zitten toch wel wat toptrainers blijkbaar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 09:18]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws