Bayern München komt na een uur op stoom, maar pakt koppositie af van Ajax

    Bayern München komt na een uur op stoom, maar pakt koppositie af van Ajax

    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:49

    Bayern München heeft, al dan niet tijdelijk, de koppositie in Groep E van de Champions League overgenomen van Ajax. Der Rekordmeister had op bezoek bij hekkensluiter AEK Athene een uur nodig om op gang te komen, maar verliet de Griekse hoofdstad alsnog met drie punten.

    De eerste 45 minuten in het Olympisch Stadion boden weinig vermaak. Bayern had logischerwijs de overhand, maar wist nauwelijks tussen de Griekse verdedigingslinies te dringen. Konstantinos Galanopoulos schonk Bayern de grootste kans van de eerste helft nadat hij door het midden uitverdedigde, maar de regerend Bundesliga-kampioen kon niet profiteren.

    Ook na rust hielden de gastheren opvallend makkelijk stand, maar na een uur spelen stond het plotseling 0-2. Javi Martinez schoot in de rebound een gekraakt schot van Arjen Robben binnen en Robert Lewandowski gaf voor open doel het laatste zetje na een fraaie aanval over links via Serge Gnabry en Rafinha.

    Bayern kreeg nog wat mogelijkheden op 0-3, maar koesterde de drie punten en speelde de wedstrijd rustig uit. De Zuid-Duitsers staan nu op zeven punten uit drie wedstrijden. Ajax kan bij een overwinning tegen Benfica op gelijke hoogte komen.

    In Poule H pakte Young Boys Bern thuis tegen Valencia zijn eerste punt. Michy Batshuayi zette Los Che op 0-1, maar Guillaume Hoarau zorgde uit een penalty voor de 1-1. Manchester United en Juventus, de nummers één in de groep, komen later op de avond in actie.

    Plaats een reactie

    Jozef +38626
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Rare titel.

    Ajax moest nog spelen en heeft inmiddels koppositie weer terug ingenomen.

    Vervelend nieuws gewoon niet melden hier?


    Hahaha


    Vind ik leuk
    Counterattack +11578
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:48
    Mooie titel. Door een doelpunt in de laatse minuut van blessuretijd van Mazraoui, speler van Marokkaans elftal, staat Bayern weer tweede, op doelsaldo.
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:20
    Spijtig!
    Maar na volgende CL staat Bayern weer op kop, dan krijgt Ajax klop in Portugal met een droge 5-0.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:19
    Ach, grote hollandhater moet ook weer wat zeggen. Jammer dat er ook geen klein spoortje realisme bij zit
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:35
    Eindelijk..... een Nederlander met expressievormen, hahaha.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:15
    Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo jaloers bent op Hollanders. wij doen vast iets goeds
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:26
    Wat komt gij hier zoeken?
    Blijf op de blauwe VP daar kun je zeker genoeg trollen vinden.
    De groeten,lolli-polli.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:09
    Jij bent begonnen met trollen op blauw. Jij hebt geen recht van spreken. En die jaloezie die u voelt ten opzichte van Hollanders ? Daar kunnen wij toch niks aan doen.
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:25
    Nu is het echt geweten: gij hebt een waterhoofd.
    Het weze u gegund.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    vrijdag 26 oktober 2018 om 11:00
    Wat jaloezie met je kan doen, he ?
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    vrijdag 26 oktober 2018 om 11:59
    Ga nu maar snel uw pamper verversen.
    En dan je hoofd laten leeg lopen.
    Niet te lang wachten nu, met reageren,hahaha.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    vrijdag 26 oktober 2018 om 12:43
    Ben jij voor Ajax, PSV of Feyenoord ? Jij als echte fan van ons aller holland
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    vrijdag 26 oktober 2018 om 18:42
    Voor de beste club van Nederland: PSV !!!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    zaterdag 27 oktober 2018 om 07:47
    Op dit moment is dat de beste club en dat zeg ik als Feyenoorder
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    zaterdag 27 oktober 2018 om 08:02
    Duidelijk !
    Dat kan geen enkele Ajax fan over zijn lippen krijgen.
    Hulde man.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    zondag 28 oktober 2018 om 07:12
    Je moet Ajax-fans ook niet door de war halen met de rest van Nederland.Er zijn wat gematigde fans zoals Jozef maar er zijn er behoorlijk wat die denken dat de hele wereld om Ajax draait en zo praten ze dan ook.
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    zondag 28 oktober 2018 om 08:28
    ""........ wat gematigde fans zoals Jozef.......""
    Je haalt er de meest denigrerende fan eruit.
    Bwa, bwa, wat een walgelijk persoon, haat alles wat Belgisch is.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3386
    zondag 28 oktober 2018 om 20:48
    Ik kan je verzekeren dat er veel ergere zijn
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws