Refaelov aangenaam verrast door Antwerp: ''Dat wist ik vroeger niet''

    Refaelov aangenaam verrast door Antwerp: ''Dat wist ik vroeger niet''

    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:37

    Lior Refaelov had na 7 jaar geen toekomst meer bij Club Brugge. De Israeliër koos enigszins verrassend voor Royal Antwerp FC en dat blijkt een gouden zet. Refaelov heeft zich in korte periode opgeworpen tot nieuwe publiekslieveling.

    Refaelov was al goed voor drie treffers in zes competitieduels en voelt de waardering. ''Overal waar ik ga, zelfs in Brugge, ontmoet ik fans van Antwerp, die om een foto of een handtekening vragen. Dat wist ik vroeger niet, dat Antwerp zoveel fans had'', laat hij weten in een interview met Sport/Voetbalmagazine.

    De aanvallende middenvelder is aangenaam verrast door de grootte van The Great Old. ''Ik dacht altijd dat het voetbal in België niet verder reikte dan Anderlecht, Club Brugge of Standard en dat de rest vooral lokaal was."

    De 32-jarige Refaelov gelooft dat Antwerp de aansluiting bij deze topclubs kan vinden. ''Het gaat nog tijd vergen voor we het niveau van de Belgische topclubs bereiken, maar de ambitie is er en het gaat in de goeie richting. De voorzitter is zéér ambitieus om dit stadion verder uit te bouwen. Voor de fans is dat belangrijk'', besluit Refaelov.

    Lees ook: Club Brugge in de fout? "Hij heeft DNA van Antwerp veranderd"

    Plaats een reactie

    camargue +2391
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:43
    Die denkt dus echt dat iedereen rond de kerktoren blijft lopen ...
    Vind ik leuk
    neeleke +3
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:47
    azijnpisser !
    Vind ik leuk
    camargue +2391
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:50
    Alé ge hebt ook een woordje leren schrijven zie ik, op naar de 2de kleuterklas zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:49
    Neen...in Antwerpen waren ze niet te veel gewend.

    Komt er daar op een blauwe maandag toch een west-vl zendeling af zeker die dan ook nog uitstekend kan sjotten..
    Vind ik leuk
    Toca +36529
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:56
    Na al die jaren is Refaelov in een wereldstad terecht gekomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:02
    Antwerpen is toch de voorstad van boegerhout
    Vind ik leuk
    Toca +36529
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:36
    Boegerhout ken ik nie. Maar t middelpunt van de wereld wel.
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:38
    Als Clubsupporter heb ik vaak genoten van Rafa. Samen met Vasquez de meest geniale van de voorbije 20 jaar Club. Daarom gun ik hem zijn huidige successen met Antwerp. Met hem als regisseur kan Antwerp meer dan verrassen. Hij zal de not believers van onder de kerktoren of kathedraal overtuigen van zijn kunnen.
    Vind ik leuk
    Den Didi +309
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:44
    Een mooie reactie op deze site kris
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
    Ik hoop dat je alles en iedereen kapotspeelt daar Rafa! Ik verafschuw Antwerp maar jouw gun ik het maximale!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:44
    Ik verafschuw successupporters en die zitten het meest bij uw boeren clubje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:26
    😂😂Spelde ga na wa? 11 jaar geen titel en in die 11 jaar nog het meeste aantal supporters van Belgie.

    Gaat van 2de naar eerste klasse en alle Celebs en nep fans van overal komen kijken...

    En dan heb je jou. Iemand die belachelijk reageert op iemand zijn mening.

    Eddetaldeur?
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:59
    Spelde ga na wa?? Ik reageer op uw mening met mijn mening. En 'Ik verafschuw Antwerp' is dan geen belachelijke reactie ofwa? Over twee weken gaan we is goe lachen als uw boerenploeg een pak slaag heeft gehad van Genk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:23
    Ik verafschuw een Clubnaam, geen mensen. Jij valt mij aan, alle andere supporters, Club, de boeren en wat nog allemaal. Haha gaat je leven zo slecht? Ach idd ik verafschuw Antwerp en nu jouw ook.. boeien..

    Ach zuurpruim, leer eerst je eigen naam schrijven, Carmen...

    Ik zou maar niet te blij zijn, met zo'n lelijk hoofd als jij.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 11:53
    Gaan we persoonlijk beginnen achterlijk boerekeuh? Olle ma op mijne piet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    franzke +100
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:15
    Kopen nu! Het mag iets kosten dunkt mij maar spelers zoals Rafa zijn dunbezaaid in Belgie... once a red always a red! Rafa is a red!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws