Bondscoach Martinez wil als een gek vertrekken naar Real Madrid

    "Bondscoach Martinez wil als een gek vertrekken naar Real Madrid"

    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:30

    De dagen van Julen Lopetegui lijken meer en meer geteld te zijn bij Real Madrid. Lopetegui verliet de nationale ploeg van Spanje net voor het WK, maar kan Real niet op de rails krijgen. Misschien kan Roberto Martinez dat wel.

    Martinez wordt in de Spaanse pers genoemd als een potentiële opvolger. Hij zou zelfs tweede op de lijst staan volgens Eduardo Inda van OK Diario"Martinez staat tweede op de verlanglijst en wil als een gek naar Real komen. Maar men vreest dat hij te zacht is voor zijn spelers en de club heeft momenteel nood aan een harde hand, de spelers lijken hun wil om te winnen immers verloren."

    Op de eerste plaats van het lijstje zou José Mourinho staan, die in het verleden al actief was bij Real. Zijn contract bij Manchester United is echter waterdicht. Martinez zou zijn contract bij de KBVB naar verluidt wel degelijk willen verbreken om naar Real te kunnen. De KBVB is echter nog niet gecontacteerd. Martinez zou ook een contract van minstens 2,5 jaar willen om een project te kunnen opzetten. 

    Poll

    Is Martinez de juiste coach voor Real?

    (954 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +36144
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:46
    Weet niet of.ideale schoonzoon Martinez bij Real Madrid zou passen. Maar dat je die kans niet kan laten liggen lijkt me logisch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:48
    Spaanse kak..

    Ze kunnen er ook iets van..die spaanse gazetten..

    Rinus Michels lijkt mij wel iemand geschikts..

    Of Udo Lattek?
    Vind ik leuk
    Minunten +249
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:04
    Hij vraagt 2,5 jaar om een project op te zetten. Ik denk dat Lopetegui zo veel tijd niet heeft gekregen. Bij Real moet je elk jaar top 2 zijn.

    Ik zie het niet direct gebeuren.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2371
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:05
    Er zullen weinig trainers die kans laten liggen.
    Denk ook niet dat Man Utd moeilijk zou doen als ze Mourinho effectief willen, wat ik toch serieus betwijfel
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:07
    Als Mourinho nr 1 is, zou dat voor Man U de uitgelezen moment zijn om er gratis van af te raken......
    Real moet gek zijn om Mourinho terug te willen....
    Ze hebben vooral enkele nieuwe spelers nodig.....
    Martinez zou misschien de link zijn naar Hazard, Alderweireld,.....
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:53
    Hazard zou mooi zijn maar er moet zeker nog een nieuwe doelpuntenmaker gehaald worden... Icardi misschien
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:32
    Lukaku? 😅
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +835
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:12
    gratis? als Real hem echt wil, nog een zak geld erbovenop om contract af te kopen...
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:22
    Voor wanneer is het? Dan kan ik verlof aanvragen om hem naar de luchthaven te rijden.
    Vind ik leuk
    Chroom +318
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:48
    En Bob Peeters bondscoach zeker.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:21
    Zidane zou tenminste een bondscoach zijn die bij ons past, maar is onhaalbaar.
    Vind ik leuk
    Roach +1655
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
    Ik zou Mourinho doodgraag naar Real zien gaan. Dan kan er in Manchester eindelijk terug gevoetbald worden!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws