Dit zijn de scheidsrechters voor Speeldag 12 in de Jupiler Pro League

    Dit zijn de scheidsrechters voor Speeldag 12 in de Jupiler Pro League

    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:45

    De Pro League heeft zopas de scheidsrechters bekendgemaakt voor Speeldag 12 in de Jupiler Pro League. Zo krijgt STVV - Club Brugge Jonathan Lardot als ref en is Alexandre Boucaut aangesteld voor Eupen - Anderlecht. Wesley Alen mag de speeldag vrijdag op gang fluiten in Gent.

    Plaats een reactie

    Toca +36525
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:56
    Allemaal braaf respect tonen voor topref Boucaut bij ons he. Club is met Lardot niet veel beter af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:30
    Het is door zulke reacties dat de scheidsrechters hier niks goed kunnen doen. Volgens u mogen ze niks fluiten tegen de mauve of het is verkeerd in u ogen.
    Vind ik leuk
    Toca +36525
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:40
    Wat voor zever is dat nu weer. Ik post zelden of nooit iets over arbiters. Als je Boucaut en co goede scheidsrechters vindt dan weet ik het ook niet meer. En trouwens waar riepen ze vendu zaterdag? Idd uw Luikse vrienden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    freejazz +1140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:05
    Ah ja diezelfde Lardot die ons 2 seizoenen geleden in de thuismatch tegen Anderlecht zo schandalig nekte dat we er nu nog altijd over zeuren. Het meest schandelijke wat ik ooit meemaakte op dat vlak.
    Vind ik leuk
    Toca +36525
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:11
    Lardot is inderdaad één van de krakken.
    Vind ik leuk
    freejazz +1140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:20
    Toffe en volwassen reactie, je voelt je hierin tenminste niet persoonlijk aangevallen (wat ook mijn bedoeling niet was). Heb al anders meegemaakt hier.
    Vind ik leuk
    Toca +36525
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:27
    Ik voel mij niet snel aangevallen hoor. Ik heb zelfs vorige week te horen of te lezen hier dat ik een varken ben. Omdat ik een politiek correcte mierenneuker ben. 😆😆
    Vind ik leuk
    freejazz +1140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:28
    Welk varken durft zoiets tegen jou te zeggen ?
    Vind ik leuk
    Toca +36525
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:37
    Denk niet dat die held hier nog is😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:00
    Onzen toca is een goe manneke nie meer,nie minder.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws