Patron regeert bij Club Brugge: Hij speelt nu vrijer en losser

    Patron regeert bij Club Brugge: "Hij speelt nu vrijer en losser"

    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:30

    Club Brugge staat momenteel drie punten achter op Racing Genk, maar aan Hans Vanaken zal dat zeker niet liggen. De Limburger is opnieuw bezig aan een sterk seizoen. Dat ziet ook goede vriend en ex-ploegmaat Davino Verhulst.

    De doelman ziet dat Vanaken nog flinke stappen vooruit aan het zetten is. "Die eerste selectie voor de Rode Duivels heeft Hans meer zelfvertrouwen gegeven. Als mens is Hans nog altijd dezelfde, maar als voetballer zie je dat hij vrijer en losser loopt te spelen", vertelt hij in Het Laatste Nieuws.

    Verhulst ziet dat Vanaken ook zonder schrik speelt. "Vroeger kon je hem uit zijn lood slaan door een mannetje op hem te plakken. Dan zag je Hans zoeken, maar nu vindt hij direct een uitweg. Dat eerste goaltje in de Champions League komt er sowieso snel."

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:55
    Als mens is hij dezelfde? Ik zie toch meer arrogantie dan in zijn eerste 2 jaar bij club
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:15
    Jij hebt met hem gespeeld en volgt de trainingen en wedstrijden en je kent hem ook persoonlijk ? Zo ja , bedankt voor de info. Zo niet : zielige laster.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:41
    ik kijk interviews na de match moet je ook eens doen.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:52
    de teentjes zijn weer lang vandaag
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:16
    Wank maar een beetje verder
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:43
    zal ik doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:44
    Dan ga je U ook wat losser en vrijer voelen.....
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:46
    Dan moet U dat ook een proberen altijd zo stijf en aanvallend antwoorden op “negatieve” commentaar op club
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:52
    Stijf is het goede woord voor een wanker..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:03
    davino ,ik denk niet dat je maatje gaat scoren in de champions league
    Vind ik leuk
    Filiep +154
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:05
    Nochtans gun ik het hem van harte
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:18
    Neen...alleen RSCA-spelers scoren dit jaar in CL
    Vind ik leuk
    Paljaske +155
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:31
    Welke CL Gaby 👍👍👍
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:43
    Altijd RSCA vermelden..? Trauma opgelopen Gaby?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:45
    Neen verre van..

    Poster purple rain is een Rsca-fan...zodoende...
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:47
    Ahh bij het zien van RSCA bent u dus automatisch verplicht om aan te vallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:51
    Ik probeer altijd beleefd te antwoorden op posts van wie dan ook....

    Zoekt U iets uit te lokken?

    Lierse is een ploeg die ons goede spelers gebracht hebben : ceulemans x2, verlinden, en Ik zal,er nog wel een paar vergeten zijn.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:56
    Ik wil hier niets uitlokken. Vind gewoon dat brugge fans soms iets te fanatiek zijn tot het punt dat ze niets negatiefs willen horen ookal is het soms terecht
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:08
    Das overal een beetje hetzelfde zeker ?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:18
    Laat Gaby man. Te weinig aandacht en schouderklopjes gehad in zijn jonge jaren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:29
    Allez. Nog een beetje de man spelen?

    Kunnen ze goed op A.

    Van geen honden afgedeeld...

    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20
    wat is er terecht aan de post van purple rain die zegt dat Vanaken niet zal scoren in de CL?Mag dan gerust op gereageerd worden door een clubsupporter..En als je vind dat clubsupporters te fanatiek zijn ,blijf dan weg op topics over Club Brugge.Ik vind dat veel supporters van andere ploegen teveel afgunst hebben tegenover Club Brugge omdat de laatse jaren de JPL toch min of meer gedomineerd wordt door onze Club,en daarom giftig komen reageren op topics van den Club Brugge
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:23
    Lol giftig komen spreken op brugge topics. Kom eens langs als er over rsca artikels verschijnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:24
    Kan mij goed voorstellen dat er ook Club supporters giftig reageren op Anderlecht topics, we kunnen niet iedereen over dezelfde kam scheren .
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2887
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:39
    Op anderlechttopics komen er idd ook club trollen boven, maar het valt wel op dat het aantal trollen of ruziestokers op topics van Club de laatste tijd heel wat hoger ligt...
    Kijk alleen al naar een aantal nieuwe profielen die de afgelopen weken hier de reacties is komen vol spammen...

    Ik zie meer normale gesprekken op topics van Anderlecht dan bij die van Club de laatste tijd
    Vind ik leuk
    Peed +296
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:23
    Met het neerleggen van een klacht ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:43
    Tegen jou zou ik wel eens genoodzaakt zijn..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:05
    Gertje vergeten ;-)

    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:24
    Huh? Van Samson? 🐩🐕

    Verheyen kwam van RSCA..

    Andere Gert? Verlos mij uit mijn lijden..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
    gert is een Lierse produkt! ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Ja..voor hij naar RSCA ging voor één 3/4 jaar..

    Heb zijn Vader Jan nog weten te spelen in lijn heel,heel prille,jeugd..

    Blonde man met heel hard schot..
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 04:31
    Ik denk niet dat hij iets uitlokt. In de psychologie geven ze dat een naam...Is een reaktie van personen die thuis onder de sloef liggen en moeten zwijgen , en dus op die manier een uitlaatklep vinden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 04:33]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 04:33
    Ik denk niet dat hij iets uitlokt. In de psychologie geven ze dat een naam...Is een reaktie van personen die thuis onder de sloeg liggen en moeten zwijgen , en dus op die manier een uitlaatklep vinden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws