Cobbaut nog altijd niet terug, is tweedegraads brandwonde de boosdoener?

    Cobbaut nog altijd niet terug, is tweedegraads brandwonde de boosdoener?

    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:15

    Bij Anderlecht is Elias Cobbaut al een aantal weken niet meer te zien. De zomeraanwinst raakte vroeg in het seizoen geblesseerd aan de enkel. Volgens zijn manager Alain De Nil verhoopt het herstel nochtans voorspoedig.

    "Cobbauts herstel verloopt zoals het hoort - voorspoedig. Een datum kleven op zijn terugkeer, is moeilijk. Fysiek is hij alvast in orde. Hij geeft alles om snel terug te keren. Hij evolueert goed", zo geeft die aan in Het Laatste Nieuws.

    Toch is het opvallend dat Cobbaut nog altijd in de tribune zit. Toen hij uitviel was de prognose namelijk zes weken inactiviteit. Ondertussen zijn we echter al tien weken verder en is hij nog niet matchfit. 

    Bij het lokale medium Bruzz sprak De Nil onlangs nog over tweedegraads brandwonden die Cobbaut zou opgelopen hebben. "Toen hij zich blesseerde is er te veel ijs op de enkel gelegd. Dat zorgde voor een tweedegraads brandwonde, en die moet nu extra behandeld worden". Het lijkt echter sterk dat dat zorgt voor vier weken extra inactiviteit.

    Plaats een reactie

    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:22
    En enkele jaren terug heeft Anderlecht bijna zijn ganse medische staf vervangen wegens niet professioneel genoeg , ik zou toch maar eens horen of dat die niet willen terugkomen
    Vind ik leuk
    K1908 +765
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:48
    De schrijver heeft gewoon geen idee. Het leek wel eens leuk om wat onzekere nieuwtjes te verspreiden en zo de medische staf van Anderelcht ook eens in de bleoemetjes te zetten. die hadden al een tijd geen negatieve pers gekregen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    hoekschop +2599
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:24
    Moet je als journalist niet met antwoorden komen in plaats van met vragen?
    Vind ik leuk
    agdh +1440
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:24
    Nee een journalist moet toch juist vragen stellen niet?
    Vind ik leuk
    hoekschop +2599
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:57
    klopt, maar hij publiceert toch een artikel met antwoorden en niet met enkel vragen.
    Vind ik leuk
    K1908 +765
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:46
    Hij moet rvagen stellen, die beantwoorden en aze dan in een artikel schrijven.
    Gewoon vragen opsommen kunnen we allemaal denk ik wel...
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:04
    Brandwonden op zijn bleinen naar tschijnt, die kan het seizoen wel vergeten... :p
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    Johnmor +422
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:15
    Ja en em was vergeten van op de blaren te zitten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:33
    Was ie misschien klant van dubieuze makelaar, dat hij op de blaren moet zitten
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1405
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:37
    Djeezes!

    Ik heb mijn scheenbeen verticaal gebroken over 7cm en onder mijn enkel was quasi alles verbrijzeld. Ik heb 2 maanden bijna continu ijs op mijn been gehad en ik heb geen brandwonden opgelopen..

    Dit is amateurisme van een ongekend niveau?!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws