Genk zonder smaakmaker? Pozuelo spreekt over mogelijk vertrek bij Limburgers

    Genk zonder smaakmaker? Pozuelo spreekt over mogelijk vertrek bij Limburgers

    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:10

    KRC Genk kan dit seizoen rekenen op een ijzesterke Alejandro Pozuelo. De Spanjaard is een belangrijke pion in het team van Philippe Clement, dat meestrijdt voor de titel. Blijft het dat ook nog lang?

    De Spanjaard werd al meermaals in verband gebracht met een vertrek bij Genk. Zover kwam het nog niet, maar zijn prestaties blijven ook niet onopgemerkt. Pozuelo zelf reageert nuchter. "Ik blijf kalm. Elk jaar zijn er wel geruchten over mijn vertrek, maar de waarheid is dat je in het voetbal nooit in de toekomst kan kijken. Mentaal sta ik echter sterk en zoals altijd bekijk ik het stap voor stap", gaf hij aan bij Marca.

    Pozuelo werd onder andere al gelinkt aan Real Betis, zijn jeugdploeg. Die ploeg kan Genk nog treffen in de Europa League, al hoopt hij liever van niet. "Ik zou het geweldig vinden om voor vrienden en familieleden te spelen, maar ik zie beide clubs liever zo ver mogelijk geraken", geeft hij aan.

    Plaats een reactie

    Shredder +3141
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:52
    Zonder Pozuelo kunnen ze het alvast niet bij Genk, me dunkt
    Vind ik leuk
    freejazz +1238
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:02
    En waarom niet ? Malinovski een plaats naar voor en Heynen op de plaats van Mali.
    Vind ik leuk
    focuske +269
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:52
    Onmisbaar bij Genk
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3553
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:17
    Als enkel Pozo vertrekt kan dit opgevangen worden..
    Maar ik denk dat als ze tijdens de komende transferperiode vanboven staan en ze overwinteren Europees dan blijft iedereen. Daar ben ik van overtuigd
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:23
    Iedere seizoen dezelfde geruchte rond hem. Slimme makelaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:04
    Niemand is onmisbaar.Enkele positieven in de pers en ze wanen zich onmisbaar.Remember Oulare die dacht ook de hoofdvogel af te schieten.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +927
    woensdag 24 oktober 2018 om 03:59
    Ze hebben Heynen en ze hebben Fiolic gehaald ! eens zal het er toch van komen dat hij weg gaat. En dan moet je gewoon klaar zijn om het op te vangen! Denk je nu echt dat als Pozo vertrekt, Genk zakt naar 4de provinciale? ook vertrouwen hebben in de andere spelers he, die het voortreffelijk doen in het rotatiesysteem! Als je maar 1 match op 20 verliest en dan nog een Europese match dan kan je zeer tevreden zijn over de hele ploeg. Maar ik weet wel, als er nog meerspelers vertrekken, dan kan Genk zijn plannen weer laten varen en kunnen we weer blij zijn als we top 6 halen opt einde. Er komen namelijk nog zeer zware matchen die kort op elkaar volgen.Onze sterkhouders worden contstant lelijk geschopt,dus er gaan nog zwaar gekwetsten vallen en dan heb je nog spelers die mogelijk vertrekken! Nu is het allemaal mooi, maar morgen kan het heel anders uitdraaien. De bloemen worden pas uitgedeeld op het einde van de rit.Wie dan in vorm is en frisse benen heeft, gaat het halen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 04:01]
    Vind ik leuk
    Gimini +719
    donderdag 25 oktober 2018 om 11:51
    Dat is het lot in de subtop , als ze willen gaan kan je ze niet tegen houden . Trouwens als je het potentieel niet hebt om dat op te vangen kan je ook geen kampioen spelen. Uiteraard als er 3-4 sterkhouders vertrekken , tja , dan is er een probleem .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws