Peter Maes wordt opgepakt in Operatie Propere Handen

Peter Maes wordt opgepakt in Operatie Propere Handen

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 20:04ma 22-10-2018 om 20:04

Peter Maes is opgepakt in het kader van Operatie Propere Handen. Dat is gemeld via Het Belang Van Limburg. 

De redactie vernam uit meerdere bronnen dat Maes in de loop van maandag is opgepakt. Dinsdag wordt hij voorgeleid bij de onderzoeksrechter. Het gaat dan niet om Joris Raskin, die gewraakt dreigt te worden door de advocaat van Bart Vertenten, maar om  een collega die bijstand biedt.

Maes is ook één van de cliënten van Dejan Veljkovic, de topmakelaar die al een kleine twee weken wordt vastgehouden. Veljkovic wordt verdacht van matchfixing en witwaspraktijken, maar het is voorlopig niet duidelijk waarom Maes werd aangehouden.

Plaats een reactie

Roach +2237
maandag 22 oktober 2018 om 20:06
Weet er iemand welk merk horloge hij draagt? 🤔
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:34
Pontiac
Vind ik leuk
JDP +371
maandag 22 oktober 2018 om 23:08
Komaan supporters van Lokeren : Tifo voor onze Peter, knuffels, gezangen, ...
Vind ik leuk
Geertvdd +3853
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:19
Zal efkes kijken; heb de verpakking hier nog ergens in mijn verzameling liggen...
Vind ik leuk
Toca +44308
maandag 22 oktober 2018 om 20:07
Lambrechts is hem mss gaan aangeven.
Vind ik leuk
Roach +2237
maandag 22 oktober 2018 om 20:08
En de prijs voor meest originele manier om aan een ontslagpremie te ontsnappen gaat naar ...
Vind ik leuk
Toca +44308
maandag 22 oktober 2018 om 20:18
Wedden dat het bij Lokeren niet zal gaan als bij brugge en Leko 😉 lambrechts denkt die ontslagpremie in mijne zak.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:35
Lambrecht is klant van Jantje van zyl
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:08
Hij laat zijn handen op de foto toch zien? Lijken me inderdaad propere handen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16215
maandag 22 oktober 2018 om 20:14
Het is begonnen bij Bayat aan de Samber en het eindigt bij de Maes.
Vind ik leuk
Kingambo +2163
maandag 22 oktober 2018 om 20:18
Tussen Mechelen en Puurs ligt het Haezenbroek 😉
Vind ik leuk
Geertvdd +3853
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:22
Ik denk dat je het over Hazewinkel hebt :-)
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
@ Lord Wenger : onthou je in het vervolg van belachelijke commentaar
Ik weet natuurlijk wel : je bent supporter van een kleine ploeg, maar die mensen kunnen zich ook groot gedragen
Neem daar een voorbeeld aan
Dank
Vind ik leuk
Lord Wenger +16215
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:02
Weer op penitentiair verlof, Kurtje?
Vind ik leuk
Fie +256
maandag 22 oktober 2018 om 20:15
Er zullen nog wel namen volgen... uitmesten die handel!
Vind ik leuk
Vlad +3398
maandag 22 oktober 2018 om 20:17
Wie volgt nog?
Vind ik leuk
Geertvdd +3853
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:24
als ze willen iedereen.
Een paar jaar geleden werd de stal van mijn collega IT-consultants eens uitgemest … bleek dat er honderden een spookfirma in belastingparadijzen hadden...
Vind ik leuk
Prpldynmt +6445
maandag 22 oktober 2018 om 20:18
Maten, makkers, Maes, Veljkovic.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 00:13]
Vind ik leuk
w-b forever +1079
maandag 22 oktober 2018 om 20:21
Awel toca dat zit er dik in schitterende reactie!!!
Vind ik leuk
Heppen1J +462
maandag 22 oktober 2018 om 20:28
arme Peter er zullen nog koppen sneuvelen wat een corruptie
de fans zijn de dupen. moet gaan denken dat de uitslag .op voorhand geregeld is binnekorte
de stadions leeg
Vind ik leuk
blondel +3010
maandag 22 oktober 2018 om 21:11
Wie zegt dat Maes schuldig is.En je zit terug al te kappen op iemand.
Vind ik leuk
BS90 +4582
maandag 22 oktober 2018 om 20:40
Lokeren speelt al 5 jaar alsof ze omgekocht zijn
Vind ik leuk
Chroom +359
maandag 22 oktober 2018 om 20:44
Jongens, wat een kinderachtige en zielige reacties hier, van een zeer hoog niveau.
Vind ik leuk
Ku Ma +500
maandag 22 oktober 2018 om 21:21
Ik voel me aangesproken
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:31]
Vind ik leuk
Chroom +359
maandag 22 oktober 2018 om 21:26
Sorry als ge je aangesproken voelt.
Vind ik leuk
Ku Ma +500
maandag 22 oktober 2018 om 21:33
Lieverd
Vind ik leuk
Chroom +359
maandag 22 oktober 2018 om 21:38
XXX
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17513
maandag 22 oktober 2018 om 22:49
Velen denken dat dit grappig is, tot ze volgende week bij jouw club net hetzelfde doen. Dit is nog lang niet het laatste geval.
Vind ik leuk
Geertvdd +3853
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:25
ach ja, supporters hé ;-)
Vind ik leuk
freejazz +1673
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:31
Het is in deze optiek dat ik enkele Brugse reacties hier dus niet begrijp, gezien de Leko-affaire.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17513
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:12
En wetende dat de boel tot op het bot wordt uitgespit. Heel wat pionnen zitten ongetwijfeld met een ei in de broek nu. Hein is bijvoorbeeld ook een cliënt van Veljkovic...
Vind ik leuk
freejazz +1673
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:16
Er is bijna geen enkele club waar zich iemand bevindt zonder dat ei in de broek.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws