Peter Maes wordt opgepakt in Operatie Propere Handen

Peter Maes wordt opgepakt in Operatie Propere Handen

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 20:04ma 22-10-2018 om 20:04

Peter Maes is opgepakt in het kader van Operatie Propere Handen. Dat is gemeld via Het Belang Van Limburg. 

De redactie vernam uit meerdere bronnen dat Maes in de loop van maandag is opgepakt. Dinsdag wordt hij voorgeleid bij de onderzoeksrechter. Het gaat dan niet om Joris Raskin, die gewraakt dreigt te worden door de advocaat van Bart Vertenten, maar om  een collega die bijstand biedt.

Maes is ook één van de cliënten van Dejan Veljkovic, de topmakelaar die al een kleine twee weken wordt vastgehouden. Veljkovic wordt verdacht van matchfixing en witwaspraktijken, maar het is voorlopig niet duidelijk waarom Maes werd aangehouden.

Plaats een reactie

Toca +52313
maandag 22 oktober 2018 om 20:07
Lambrechts is hem mss gaan aangeven.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:08
Hij laat zijn handen op de foto toch zien? Lijken me inderdaad propere handen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
maandag 22 oktober 2018 om 20:14
Het is begonnen bij Bayat aan de Samber en het eindigt bij de Maes.
Vind ik leuk
Kingambo +2963
maandag 22 oktober 2018 om 20:18
Tussen Mechelen en Puurs ligt het Haezenbroek 😉
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:22
Ik denk dat je het over Hazewinkel hebt :-)
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
@ Lord Wenger : onthou je in het vervolg van belachelijke commentaar
Ik weet natuurlijk wel : je bent supporter van een kleine ploeg, maar die mensen kunnen zich ook groot gedragen
Neem daar een voorbeeld aan
Dank
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:02
Weer op penitentiair verlof, Kurtje?
Vind ik leuk
Fie +493
maandag 22 oktober 2018 om 20:15
Er zullen nog wel namen volgen... uitmesten die handel!
Vind ik leuk
Vlad +4887
maandag 22 oktober 2018 om 20:17
Wie volgt nog?
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:24
als ze willen iedereen.
Een paar jaar geleden werd de stal van mijn collega IT-consultants eens uitgemest … bleek dat er honderden een spookfirma in belastingparadijzen hadden...
Vind ik leuk
Prpldynmt +7988
maandag 22 oktober 2018 om 20:18
Maten, makkers, Maes, Veljkovic.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 00:13]
Vind ik leuk
w-b forever +2055
maandag 22 oktober 2018 om 20:21
Awel toca dat zit er dik in schitterende reactie!!!
Vind ik leuk
Heppen1J +936
maandag 22 oktober 2018 om 20:28
arme Peter er zullen nog koppen sneuvelen wat een corruptie
de fans zijn de dupen. moet gaan denken dat de uitslag .op voorhand geregeld is binnekorte
de stadions leeg
Vind ik leuk
blondel +3828
maandag 22 oktober 2018 om 21:11
Wie zegt dat Maes schuldig is.En je zit terug al te kappen op iemand.
Vind ik leuk
BS90 +4576
maandag 22 oktober 2018 om 20:40
Lokeren speelt al 5 jaar alsof ze omgekocht zijn
Vind ik leuk
Chroom +658
maandag 22 oktober 2018 om 20:44
Jongens, wat een kinderachtige en zielige reacties hier, van een zeer hoog niveau.
Vind ik leuk
Ku Ma +580
maandag 22 oktober 2018 om 21:21
Ik voel me aangesproken
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:31]
Vind ik leuk
Chroom +658
maandag 22 oktober 2018 om 21:26
Sorry als ge je aangesproken voelt.
Vind ik leuk
Ku Ma +580
maandag 22 oktober 2018 om 21:33
Lieverd
Vind ik leuk
Chroom +658
maandag 22 oktober 2018 om 21:38
XXX
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
maandag 22 oktober 2018 om 22:49
Velen denken dat dit grappig is, tot ze volgende week bij jouw club net hetzelfde doen. Dit is nog lang niet het laatste geval.
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:25
ach ja, supporters hé ;-)
Vind ik leuk
freejazz +2644
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:31
Het is in deze optiek dat ik enkele Brugse reacties hier dus niet begrijp, gezien de Leko-affaire.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:12
En wetende dat de boel tot op het bot wordt uitgespit. Heel wat pionnen zitten ongetwijfeld met een ei in de broek nu. Hein is bijvoorbeeld ook een cliënt van Veljkovic...
Vind ik leuk
freejazz +2644
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:16
Er is bijna geen enkele club waar zich iemand bevindt zonder dat ei in de broek.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws