Monaco deelt tickets voor Champions League uit aan rivaal van Club Brugge

    Monaco deelt tickets voor Champions League uit aan rivaal van Club Brugge

    maandag 22 oktober 2018 om 17:14

    Er zal woensdagavond hoogstwaarschijnlijk een delegatie van Cercle Brugge in de tribune zitten tijdens de Champions League-wedstrijd tussen Club Brugge en AS Monaco.

    De Zuid-Franse club is immers eigenaar van de Vereniging. "Vanuit Monaco is de vraag gekomen of er interesse is in tickets", vertelde voorzitter Frans Schotte aan Sporza. "Ikzelf ga en ik heb gehoord dat er ook bij spelers en andere werknemers veel interesse was."

    "Dat wij naar de match gaan is zeker geen provocatie. Het is gewoon een Champions League-match en onze band met Monaco is duidelijk. Ik ga als neutrale fan kijken, maar als iemand mij een Monaco-sjaal om de nek hangt, zal ik die met plezier dragen", besloot Schotte.

    Plaats een reactie

    Geertvdd +3132
    maandag 22 oktober 2018 om 17:21
    Leuk extra pigment voor de wedstrijd...
    Vind ik leuk
    Toca +37100
    maandag 22 oktober 2018 om 17:23
    Zien de cercle fans ook is europees voetbal zeker. Echt wel bizar.
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    maandag 22 oktober 2018 om 17:35
    Haha.en dan nog op verplaatsing in eigen stadion 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:00
    De Cercle Supporters zien dan eens voetbal want anders maar een zeer Laag pietje bij hen hoor Rene.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Peed +311
    maandag 22 oktober 2018 om 18:06
    Uw pietje boeit mij matig,ok ?
    Vind ik leuk
    9000 +356
    maandag 22 oktober 2018 om 18:07
    Hoe laag dat pietje zich bevind hangt van enige factoren af he ref!
    Vind ik leuk
    azerty +1400
    maandag 22 oktober 2018 om 17:45
    Neutrale fan...... die geloven hun eigen leugens nog. Cercle heeft zijn ziel verkocht. Triestig om als cercle supporter door het leven te moeten gaan
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:52
    Idd enkel provocatie.
    .
    Vind ik leuk
    Peed +311
    maandag 22 oktober 2018 om 19:00
    T zal veel effect hebben ...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:17
    Das dan een grootmacht die ook eens het vak vol krijgt... lol
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:12
    Kan je een schijnheiliger uitleg geven dan deze?
    Neutraal maar met Monacosjaal .
    Zielig dat zoiets van een voorzitter komt, ook al heeft hij niets om voor te zitten. Behalve dan de orders uit Monaco.
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    maandag 22 oktober 2018 om 19:22
    Toch best leuk dat de supporters van de vereniging , zoals alle supporters voor de Belgische ploegen , zich nu ook achter Club gaan scharen !
    Vind ik leuk
    Vlad +2313
    maandag 22 oktober 2018 om 21:57
    Voorzitter met rood/witte sjaal, binnenkort de clubkleuren ook rood/wit?
    Vind ik leuk
    Vlad +2313
    maandag 22 oktober 2018 om 21:58
    Als alle Cercle supporters in het bezoekersvak zitten is er nog plaats over
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws