PIJNLIJK! Ref zet mascotte het stadion uit tijdens Oostende - Gent

    PIJNLIJK! Ref zet mascotte het stadion uit tijdens Oostende - Gent

    maandag 22 oktober 2018 om 13:02

    Bij elke thuismatch van KV Oostende zijn Manten en Kalle aanwezig. Zondag gingen de de twee mascottes van KVO blijkbaar te ver. Nathan Verboomen zette Kalle het stadion uit. Via Facebook doet Kalle oftewel Marco Deconijnck nu zijn verhaal. 

    'Bij het begin van de rust liep ik (Kalle) richting Jordi Vanlerberghe waar scheidsrechter Verboomen dichtbij stond. De scheids vond dat ik daarbij een te aanvallende houding aannam. Er waren gebaren richting de speler en dus nier richting Dhr Verboomen specifiek', begint Deconijnck zijn verhaal. 

    'Zijn reactie aan de ene kant is wel te begrijpen na de gebeurtenissen die de laatste weken plaatsvonden in het Belgische voetbal. Mascottes dienen om de sfeer op en rond het veld te verbeteren en om de toeschouwers te animeren. Wij hebben absoluut geen bedoelingen om de zware taak van de arbitrage te verstoren.'

    De ref was meedogenloos. 'Ondanks dit werden Manten en Kalle van het veld gestuurd. Ik (Kalle) werd uit het stadion gezet op vraag van de scheidsrechter. Bij deze wil ik mijn oprechte excuses aanbieden aan zowel de arbitrage als fans die zich hierdoor aangevallen voelen. Dit is nooit mijn bedoeling geweest.'

    Zonder de steun van Kalle verloor KV Oostende met 0-4 van KAA Gent. 

    Plaats een reactie

    Toca +37135
    maandag 22 oktober 2018 om 13:16
    En dan zeggen ze dat je respect moet hebben voor zo n onnozelaars. Veel belachelijker kan het niet worden.
    Vind ik leuk
    freejazz +1239
    maandag 22 oktober 2018 om 13:23
    Niet opwinden Toca, ze zullen toch geen schorsing krijgen.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3061
    maandag 22 oktober 2018 om 13:28
    Is er eigenlijk een indicatieve tabel voor wangedrag van mascottes?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:43
    Die is nog niet goedgekeurd.
    Vind ik leuk
    Garland +5360
    maandag 22 oktober 2018 om 14:24
    @toca heb je het op de ref of op de mascotte?
    Vind ik leuk
    Toca +37135
    maandag 22 oktober 2018 om 14:59
    Ok de ref 😁😁
    Vind ik leuk
    SD +9475
    maandag 22 oktober 2018 om 14:29
    In Oostende nemen ze blijkbaar te letterlijk het feit dat voetbal rijmt met carnaval
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:55
    Wist niet eens dat een mascotte uit het stadion kan gezet worden. Belachelijk!
    Vind ik leuk
    Toca +37135
    maandag 22 oktober 2018 om 19:12
    Dat moet een heel stoute mascotte zijn he. 😆😆
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 13:21
    Duizend bommen en granaten !
    Vind ik leuk
    Den Didi +312
    maandag 22 oktober 2018 om 13:38
    Met een piraat weet je het nooit!
    Hihihi, die doen alles om een schatkist te krijgen met gouden horloge ⌚ hihihi
    Vind ik leuk
    wesleyvb +928
    maandag 22 oktober 2018 om 13:53
    Ze stampen Trossard, Malinovski en Pozuelo elke week tegen hun poten, smerige fouten! En er word niks aan gedaan en in Oostende sturen ze de mascotte weg ! Waar zijn ze mee bezig? en dan grommelen als ze zingen AMATEUR !
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +866
    maandag 22 oktober 2018 om 14:29
    Al goed dat ze hem niet een nachtje in de cel hebben gestoken ! 😂
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 14:45
    Mank en kalle 😯
    Vind ik leuk
    valere +362
    maandag 22 oktober 2018 om 18:31
    Mietjes,gewezen studentjes,die uit een luciferdoosje komen.
    Seutjes,die behoefte hebben om zich boven een ander te verheven,wegens geen identiteit gekweekt..Dát zijn refs!
    Vind ik leuk
    freejazz +1239
    maandag 22 oktober 2018 om 18:46
    Eigenlijk moet ik je hier volkomen bijtreden. Als ik Europese wedstrijden bijwoon heb ik na de match zelden het gevoel dat er een ref op het veld stond, en in onze competitie is het alsof ze er alles aan doen om zelf in het middelpunt van de belangstelling te staan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws