Twee wanklanken bij Anderlecht - Cercle: Coucke moet zich zorgen maken

    Twee wanklanken bij Anderlecht - Cercle: "Coucke moet zich zorgen maken"

    maandag 22 oktober 2018 om 12:30

    Anderlecht kon zondag voor de tweede keer op rij winnen, deze keer van Cercle Brugge. De 4-2 werd gevierd door de fans... al hadden er ook veel hun kat gestuurd.

    Dat merkte François Colin op. "Anderlecht won vrij makkelijk van Cercle Brugge. Paars-wit liep 4-0 uit met drie goals van Dimata, maar liet in de slotfase nog twee keer tegenscoren en de bezoekers hadden nog dichter kunnen komen. Nog twee wanklanken. Eén: Marc Coucke moet zich zorgen maken over de vele lege zitjes in het Astridpark", schrijft hij op De Witte Duivel.

    De andere wanklank was te horen bij de tegenstander. "Twee: Cercle speelde met een veredeld B-elftal. Een aantal jongens moest rust krijgen. Na een competitieonderbreking? En dan de coach maar afgeven op de slappe start van zijn ploeg. Wat zou je willen als je je spelers vooraf het signaal geeft dat je niet in je kansen gelooft en jongens spaart.

    Plaats een reactie

    Goaltje +1087
    maandag 22 oktober 2018 om 12:40
    Wie deze zet van Cercle niet zag aankomen volgt de voetbal niet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 13:32
    Huh?
    Vind ik leuk
    Goaltje +1087
    maandag 22 oktober 2018 om 13:36
    I rest my case.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +922
    maandag 22 oktober 2018 om 14:03
    Als Cercle zijnde kan je beter een paar jongens sparen tegen de topclubs en tegen de haalbare kaarten, zorgen dat ze topfit zijn, zo haal je meer punten als kleinere ploeg, met alle respect
    Vind ik leuk
    Goaltje +1087
    maandag 22 oktober 2018 om 14:54
    Man toch. Mocht iedereen zo redeneren ... Je zit er trouwens dik naast. Er zijn andere redenen waarom speelde wie speelde.
    Vind ik leuk
    Brick +734
    maandag 22 oktober 2018 om 15:07
    Idd op vraag van monaco las ik
    Vind ik leuk
    wesleyvb +922