Club Brugge mag hopen, AS Monaco moet aantreden met noodkeeper

Club Brugge mag hopen, AS Monaco moet aantreden met noodkeeper

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 11:45ma 22-10-2018 om 11:45

Thierry Henry is aan een moeilijke opdracht begonnen bij AS Monaco. Hij verloor meteen zijn eerste match tegen Strasbourg met 2-1. Voor woensdag heeft hij ook een keepersprobleem.

De eerste twee keepers van Monaco zijn Danijel Subasic en Diego Benaglio, maar die zijn allebei geblesseerd. De derde keeper is Seydou Sy, maar hij staat niet op de Europese lijst. Henry had dus geen keuze en moest gaan zoeken bij Monaco B, het tweede elftal. 

Hoogstwaarschijnlijk zal de twintigjarige Loïc Badiashile tussen de palen staan tegen Club. Yanis Hénin, die normaal speelt in de Youth League, wordt de tweede doelman. Kan Club dat gebrek aan ervaring uitbuiten?

Plaats een reactie

Pis Tolee +843
maandag 22 oktober 2018 om 11:55
Als ze nu geen punten halen is het "Shame on you"...
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 11:56]
Vind ik leuk
Zero123 +1234
maandag 22 oktober 2018 om 11:59
TEgen wie speelt gent deze week?
Vind ik leuk
Lord Wenger +18216
maandag 22 oktober 2018 om 12:04
Charleroi.
Vind ik leuk
Pis Tolee +843
maandag 22 oktober 2018 om 12:24
hier hebt ge de kalender Zero https://www.kaagent.be/nl/team/games
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 12:09
Stop daarmee. Hun keeper is nog beter dan die van ons
Vind ik leuk
Den Didi +462
maandag 22 oktober 2018 om 11:59
Ik weet niet of dat minder waardig zal zijn,
Ik weet nog bij lierse hun derde keeper spelden pannen van dak, oké dit is een andere niveau maar toch niet onderschatten?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 12:05
Bij iedere ploeg kun je shame on you zeggen over uitslagen hoor.
Positieve aanmoedigingen voor iedere Belgische ploeg !
Vind ik leuk
Lord Wenger +18216
maandag 22 oktober 2018 om 12:06
Het is nu een beetje de match van moetens voor Club. Twee degelijke tot goede wedstrijden gespeeld tot nu toe, maar daar koop je aan het einde van de rit niks mee als je jezelf niet beloond. Succes alvast!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 12:11
In elk geval succes gewenst. T zal niet alleen van moeten zijn, maar vooral van kunnen
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 13:00
Wij spelen al twee jaar met een derde keeper 😂
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 13:26
Gewoon een vraag : hoe zit dat reglement nu juist in elkaar ? De derde keeper staat niet op de EUR.lijst dus mag niet deelnemen maar die uit het B-elftal wel ??
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 13:41
Spelers onder de 21 jaar moet je niet op de europese lijst zetten.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 13:44
Spelers onder de 21 jaar moet je niet op de europese lijst zetten en mogen sowieso meespelen
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 13:30
Is het nu echt zo moeilijk om op Europees vlak Belgisch - positief te zijn ? Voor mijn part mag iedereen de finale halen hoor.
Vind ik leuk
Vlad +4846
maandag 22 oktober 2018 om 13:54
Keeper van Monaco B 🤔,.....geen verdere woorden nodig zeker?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws