'Goudhaantje krijgt geen kansen bij Anderlecht, vertrek lonkt'

    'Goudhaantje krijgt geen kansen bij Anderlecht, vertrek lonkt'

    maandag 22 oktober 2018 om 08:35

    Afgelopen weekend kon Nany Dimata nog eens scoren. Terwijl de huurling van Wolfsburg tegen Cercle Brugge drie keer de netten bol zette, zat Mohammed Dauda in de tribune. De kans is groot dat Anderlecht voor hem op zoek gaat naar een andere plaats.

    Zondag mocht Dauda gewoon opwarmen tegen Cercle Brugge, maar hij haalde de uiteindelijke selectie niet. In de tribune volgde de twintigjarige aanvaller de match. Maar of hij daar zo gelukkig mee is, is maar de vraag.

    'In zijn entourage klinkt het dat Dauda snel speelminuten moet verzamelen om progressie te maken. Aangezien dat niet lukt bij RSCA, denkt de spits aan een vertrek in januari. Een uitleenbeurt lijkt daarbij de meest realistische optie', schrijft Het Laatste Nieuws.

    Bij de beloften van Anderlecht scoort Dauda de ene na de andere goal, maar de doorbraak bij de grote jongens blijft voorlopig uit.

    Plaats een reactie

    Mario_ +1704
    maandag 22 oktober 2018 om 08:53
    Zulke jongens moeten idd aan speelminuten komen op een redelijk niveau.
    Had mi al lang enkele keren mogen invallen. Uitlenen zal de enige optie zijn.
    Vind ik leuk
    Jasper55 +306
    maandag 22 oktober 2018 om 08:59
    RSCA ‘In youth we trust’ verpest het niet mannen
    Vind ik leuk
    SD +9413
    maandag 22 oktober 2018 om 09:51
    Gewoon uitlenen. Er zijn voldoende kandidaten in de JPL
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:31
    Laten 30 min invallen progressie laten opdoen
    Vind ik leuk
    camargue +2497
    maandag 22 oktober 2018 om 12:10
    Uitlenen ? misschien wel, maar dan zonder aankoopoptie aub!

    BTW ik hoor hier ook niemand spreken over het geval Lukebakio! Dat was volgens mij toch ook totaal niet kosjer hoe die naar Charleroi verhuurt werd met een belachelijke aankoopoptie om daar onmiddellijk voor vele miljoenen te worden doorverkocht! HVH - Bayat ... Ik vind het raar dat dat nog niet naar boven is gekomen!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 13:11
    Nog niets bewezen en krijgt al de naam goudhaantje?
    Omdat hij in het B-elftal veel scoort?
    Vp en co : waar ben je mee bezig ?
    Vind ik leuk
    skippie +337
    maandag 22 oktober 2018 om 13:58
    Bij RSCA zijn het nogal vlug goudhaantjes. De echte zitten wel bij de topclubs.
    Vind ik leuk
    JVR +153
    maandag 22 oktober 2018 om 18:37
    Indien Dimata gekwetst is voor de volgende wedstrijden zou ik Dauda zeker brengen want Santini is de typische Anderlecht-'houtenklaas' spits en zijn kanon zwijgt de laatste weken te veel voor een topspits...