Anderlecht-supporters zijn in hun nopjes: Alles lukt bij hem

    Anderlecht-supporters zijn in hun nopjes: "Alles lukt bij hem"

    zondag 21 oktober 2018 om 15:15

    Anderlecht lijkt aan de rust gewonnen spel te hebben tegen Cercle Brugge. Het staat al 2-0, met twee goals van Landry Dimata. Die lijkt stilaan terug op niveau te komen.

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5563
    zondag 21 oktober 2018 om 15:24
    Nog niet te vroeg victorie kraaien ... een penalty moet altijd binnen, anders is het slecht getrapt. En bij het tweede doelpunt werd hij niet onder druk gezet maar wel goed getrapt. Het is een feit dat het algemeen spelbeeld beter is dan enkele geleden, maar dat was ook niet moeilijk. De weg terug naar het goede niveau is nog lang.
    Vind ik leuk
    Jasper55 +286
    zondag 21 oktober 2018 om 15:27
    Natuurlijk is dit nog niet top, maar ze toch nog eens de betere ploeg zien zijn doet eens deugd
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:33
    Vergeet niet dat de tegenstander Monaco B - B is...
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 16:41
    Winnen tegen Monaco B is nog altijd beter dan gelijk tegen Waasland Beveren B niet?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:02
    T was B van Monaco B ..snappie?
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 17:49
    Waauw vree volwassen....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:55
    Meer dan gij alleszins..

    Zijn er nog geen vacatures vrijgekomen voor azijnpissers nu er een 20-tal ontslagen gevallen zijn ?

    Zou voor social media gaan. Gaat u goed liggen. ..
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 19:42
    En gij voor kinderopvang?....Niet verkeerd verstaan he, ik bedoel wel degelijk laten opvangen...lol
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:55
    is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1705
    zondag 21 oktober 2018 om 19:24
    Leer geduld te hebben met jonge spelers. Kunnen vaak niet onmiddellijk constant op hoog niveau presteren. Die jongen komt er wel.
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    zondag 21 oktober 2018 om 16:23
    Ik hen hier de 2de helft van bekeken, het doet pijn aan de ogen, weet weeral waarom ik het Belgische voetbal niet meer volg.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14965
    zondag 21 oktober 2018 om 18:51
    Nu nog een constante in die prestaties krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:56
    gaby ,is dat die man met de meisjes naam...
    whoehahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:33
    Misschien eens Wikipedia raadplegen onder Gabriël...

    Gabriël,van Belgie
    Gabriël Fahrenheit
    Gabriel Rios..

    ......

    Jaloers dat ge zo geen mooie naam hebt Romain?

    En nu een beetje dimmen misschien ?

    Vind ik leuk
    skippie +337
    maandag 22 oktober 2018 om 13:09
    Amaai zeg, hij scoort tegen een veredeld b-team. Laat eens zien wat hij doet donderdag vooraleer te praten over een wederopstanding.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws