Vanhaezebrouck doet oproep aan collega's: Ik hoop dat alle trainers dat doen

    Vanhaezebrouck doet oproep aan collega's: "Ik hoop dat alle trainers dat doen"

    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:28

    Komend weekend is er de eerste speeldag in de Jupiler Pro Leagua na het grote voetbalschandaal. De beslissingen van de scheidsrechters zullen hoogstwaarschijnlijk met een vergrootglas worden bekeken. 

    Hein Vanhaezebrouck doet echter een oproep aan zijn collega's om niet te veel druk te zetten op de wedstrijdleiding. "Ik ga kritisch blijven en ik ga nog wel opveren als ik niet akkoord ben met een beslissing. Dat kun je niet uitsluiten", vertelde Vanhaezebrouck volgens Het Nieuwsblad tijdens een persconferentie.

    "Maar ik ga toch proberen om wat kalmer te zijn zodat niemand in het stadion wordt opgejut. Ik hoop dat alle trainers dat doen. Voor ons is de match tegen Cercle ook een belangrijke wedstrijd, want we hebben nu weer 7 duels in drie weken en willen die op een goeie manier inzetten", besloot Vanhaezebrouck.

    Lees ook: Vanhaezebrouck spreekt over zijn makelaar Bayat: ''Daar is niks mis mee''

    Plaats een reactie

    hoekschop +2610
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:43
    Ik lees niets van een oproep. Je kan toch perfect 10 titels verzinnen voor dit artikel die wel kloppen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3059
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:32
    'Ik hoop dat alle trainers dat doen' komt toch wel dicht in de buurt hé...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:49
    Zal niet meer zwaaien bij beslissingen, en nog wuiven.
    Vind ik leuk
    Boer +157
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:50
    Hij zou mischien beter eens meer doen wat de andere trainers doen. Heintje is een school voorbeeld van hoe zetten we druk op een arbiter.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2610
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:57
    je moet eens aan een arbiter vragen in welk stadion ze het meeste druk voelen.
    Vind ik leuk
    freeman +11525
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:13
    Zeker niet in dat Brussels slaperig stadion !
    Vind ik leuk
    hoekschop +2610
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:17
    Klopt. En dat vind ik niet erg. Dat gefluit en dat gejoel telkens er iets tegen Club gefloten word zolang Brugge niet voor staat. Blij dat ze dat in Anderlecht niet doen.
    Vind ik leuk
    Boer +157
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:27
    Gaat dit niet over zijn collega trainers
    Vind ik leuk
    hoekschop +2610
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:32
    de bank van Brugge kan er ook wel van van. daar zitten er zelfs op die de arbiters fysiek belagen.
    Vind ik leuk
    JanB +5974
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:52
    Ik kan een monkellachje toch niet bedwingen om dit te moeten lezen van onze Gein !
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:59
    Vanhaezebrouck ik denk dat het zeer moeilijk zal zijn voor u van zulke uitspraken te doen ok.ik ben Ref is voor iedereen zowel Trainers en Supporters dat we samen groot voorbeeld mogen wezen want een week geleden moest een speler uitlating van het terrein verwijderen om verwijt na zijn tweede gele kaart voor onsportief gedrag he ik lag niet met zulke spelers die vliegen er onmiddellijk er Af De Ref groetjes Rene.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:03
    Ik hoop dage op het veld verstaanbaarder zijt dan hier
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:14
    Ik hoop dat ge niet teveel rode kaarten geeft want op den bond gaan ze uw verslagen niet kunnen lezen hoor.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3586
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:19
    Hoezo ge lag niet met zulke spelers?
    Vind ik leuk
    hoekschop +2610
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:04
    Renee heeft al met menig man gelegen :)
    Vind ik leuk
    Kop Vdw +15
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:28
    Altijd leuk, die rebussen van René.
    Vind ik leuk
    SD +9378
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:05
    Lees ik goed ! een oproep uit de mond van iemand die een meester is om druk op de scheidrechters te zetten !
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3059
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:34
    Klopt, maar het is net een heel sterk statement wanneer hij dit effectief ook zou toepassen. Misschien is dit een kans op een positief staartje aan dit lelijke verhaal.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:06
    Mooie oproep Hein. Zou je ook sieren om hetzelfde principe elke match te hanteren
    Vind ik leuk
    Lunam +1473
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:33
    Als ik het goed begrijp hebben we een ja-knikker nodig die niet mag reageren bij disputabele fases, die stil moet zitten als er iets onrechtvaardigs gebeurt kortom die geen emoties mag tonen. Best dan nieuwe trainer halen, misschien David Beckham halen bij Madame Tussaud, maar zal waarschijnlijk niet betaalbaar zijn?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:14
    Of hoe je een bericht bewust volledig verkeerd interpreteert. Als een trainer meer zen oksels staat te verluchten dan op de bank te zitten, mag het gerust wat minder
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:41
    Volledig met u eens!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:28
    Komaan zeg!zet de refs ni teveel onder druk?het is geen gemakelijker job dat begrijp ik maar met al de hulpmideltjes(var)lukt het nog niet!dat is voetbal!
    Je wint en verliest dat hoort bij sport.watniet bij sport hoort is dat je voor geld of ... wedstrijden gaat beïnvloeden als ref.
    Het begint al bij de bond waar Bellangen vermenging is !
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:31
    En in het gevolg van de trainers ook hun voorzitters, niet waar ‘Bartje ik het niet of toch wel’ . Dat die daar mee weggekomen is begrijp ik nog altijd niet, en dan zijn het die pippo’s die over integriteit in het voetbal spreken, tja ...zo lang het hun goed uitkomt 🤜🖕
    Vind ik leuk
    Zero123 +643
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:37
    Hoe gaat het nog met uw fixatie?
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:38
    Zolang ik me niet op u moet fixeren prima , dank u wel ! 😘
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:37
    Deze oproep zou niet alleen voor dit weekend moeten gelden, maar voor alle weekends! De supporters hoeven niet opgejut te worden, dit weekend niet, maar ook andere weekends niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:01
    Laat het voetbal voor wat het is, ze hebben ons als supporter al genoeg bij de neus gehad !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:29
    Eigenlijk heb je gelijk, maar dat kunnen we niet...
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +91
    zaterdag 20 oktober 2018 om 03:56
    Losers van Brugge en Anderlecht jullie hebben meer omgekocht dan wie ook in deze competitie... Ik roep iedere deftige supporter op om alle scheidsrechters uit te fluiten als nooit tevoren... genoeg omgekocht... Ik herinner mij Antwerp-Geel strafschop na fout 3 meter buiten het strafschopgebied... die viel zelfs nog buiten de 16m en gleed er zelfs nog niet in... ongezien... Bartje zit terecht in den bak en hopelijk volgen er nog !!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws