Absurde situatie: schorsing van Wesley kan kwestie van minuten worden

    Absurde situatie: schorsing van Wesley kan kwestie van minuten worden

    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:15

    Ivan Leko moet in bijzonder vreemde omstandigheden zijn matchvoorbereiding maken. Niet alleen is er de commotie rond Operatie Propere Handen, maar hij weet ook nog niet of Wesley Moraes geschorst is voor vrijdagavond. Dat zou wel eens heel laat geweten kunnen zijn.

    Voor de Geschillencommissie Hoger Beroep wordt het misschien wel een race tegen de tijd, zo weet Het Nieuwsblad. Naast Wesley worden ook nog drie andere dossiers behandeld, met name die van Mehdi Carcela, Eric Ocansey en Loris Brogno.

    Als de schorsing van Wesley nog voor 18u wordt uitgesproken, dan is hij een uur later geschorst en mag hij dus niet meedoen tegen Waasland-Beveren. Als de uitspraak om pakweg 18u05 wordt gedaan, dan is hij pas zaterdag geschorst en speelt hij dus gewoon mee tegen Waasland-Beveren.

    De vraag is nu welk scenario het beste is voor Club. De thuismatch tegen staartploeg Waasland-Beveren is op papier makkelijk, en drie speeldagen later wacht grote concurrent Racing Genk. Als Wesley drie weken schorsing zou krijgen voor 18u kan hij dus wél spelen tegen de Limburgers.

    Plaats een reactie

    camargue +2496
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
    kunt ge die dan geen 48 uur opsluiten? doen ze met anderen ook :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:24
    Daarvoor moet je alles en iedereen omkopen en zal nu niet meer zo makkelijk gaan.
    Vind ik leuk
    camargue +2496
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:28
    zoveel kan dat nu toch ook niet meer kosten hé, die markt is volledig ingestort :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:30
    De opkuis kost nu meer e xp
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:25
    Leve het Belgisch voetbal .
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:25
    ze zullen wel maken, da hij geschorst is tegen Krc Genk!! de klootzakken... das dan ook competitie vervalsing, als je het mij vraagt! is zijn fout niet, da zijn schorsing geseponeerd is geweest!!! AMATEURS!!!
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +368
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:23
    Het nogal AMAUTEURS é! Hem vrijspreken, hoe durven ze!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:35
    ni volledig vrijspreken hé, heeft 2 matchen aan de kant gestaan, terwijl Carcela nix gebromd heeft!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:31
    Te laat this al verjaard voor schorsing
    Vind ik leuk
    freeman +11547
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:49
    Ze gaan daar wel zorgen dat hij de topper tegen Genk niet mag spelen!
    Waarom moest dit tenslotte ZOOOOO lang aanslepen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:49
    wat een bende amateurs
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:10
    Mooie nickname 😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:00
    Only in Belgium

    Getekend

    René Magritte.
    Vind ik leuk
    DDT +3388
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:29
    Ze zullen wel uitspraak doen voor 18u, geen zorgen Bartje regelt dat wel 😉
    En zo kunnen we weer een polemiek starten over paarse en blauwe bond. Om het de woorden van bdw te zeggen. Ik word er zo moe van.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:56
    Een bond die op deze manier werkt geeft geen kleur. Ook geen hersens, overigens...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:40
    Als hij moet voorkomen laat hij dan als 1e gehoord worden dan weet leko toch nog op tijd of hij wel gestraft is, is natuurlijk weer amaturistisch vanwegen de bond nog een oordeel vellen op een paar uur van de wedstrijd
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:11
    De calimeros schijten hier in hun broek als Wesley ( J.P Coopman) niet zou mogen meedoen tegen de beste ploeg ! Troost jullie, het is nog 4 speeldagen vooraleer je vernederd wordt en zoveel dagen krijgt hij niet.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:56
    Rekenen en normaal reageren zijn vaardigheden u niet bekend?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws